Rubi
Volim sve svoje prijateljice, može se reći da smo skup totalnih različitosti. Ima slobodnih devojaka koje nemaju ni dečka, kamoli muža i decu, zatim razvedene ovako kao ja i one u srećnom braku sa puno dece. A kad se skupimo sve to ostaje negde van i mi smo opet one iste cure kao i kad smo se upoznale. Godinama odolevamo iskušenjima.
Ajlu znam najduže, takoreći još od malih nogu, doselila se u naše susedstvo i do dan danas živi tu. Ona je ona slobodna. Lenu sam upoznala u srednjoj školi. Danas je ona je sretno udata i ima dve malene ćerke. Fina je i odmerena što meni sasvim odgovara jer sam ja upravo suprotno. I na kraju tu je Sali. Nju sam upoznala na faksu. Ona mi je po statusu veze najsličnija. Rastavljena je, mada se još nije razvela. Kod nje ima mnogo više problema nego kod mene, njen muž Entoni je idiot. Kad pomislim na njega Henri mi dođe kao premija."Dakle, misija ovog izlaska je pijanka! Za rođendan, odnosno pravi datum ćemo raditi druge stvari."
"Koje stvari?"
Moram reći, ja sam operisana od tih drugih stvari. Uhvatim sebe da gledam kako se one šminkaju, kako se doteruju pa čak i Lena koja ima idilu kod kuće izgleda mrak. A ja?
"Ajde mala, prva ulaziš u petu deceniju, osvesti se! Ne mogu da se setim kad si imala momka zadnji put. Baš pre neki dana Greta kaže..."
O Bože, moja mama sa mojim drugaricama priča o MOJIM momcima. Zvanično, ukokaću se.
"Daj, šta se sablažnjavaš. Znaš da brinemo. To što godine prolaze ne znači da i dalje ne vodimo računa jedna o drugoj. Znaš da to što si samohrana majka isto ne znači da nemaš život a pogovotu da nemaš seks! Jebote, Ava će pre da se poseksa od tebe!"
Da, pričala sam sa ćerkom o prvom seksualnom odnosu i to kad joj zamalo nije rekla moja mama. Imale smo i par razgovora kasnije kad me je pitala neke čudne stvari, šta ću gleda dete TV i taj jebeni internet pa vidi i čuje a onda ja treba da joj pojašnjavam i objašnjavam.
"U pravu je Rubi. Gubiš se. Vreme je da se uradi nešto za zdravlje. Znaš da je seks dobar za organizam? Luči ti se gomila hormona..."
Ja ne verujem.
"Dobro, dobro, samo me pustite. Večeras alkohol a kasnije...i ne nabacujte mi nikog ovaj put."
Endru
Gledam na sat pa u čoveka pored sebe.
"Toni, reci mi šta jebeno radimo ovde?"
"Ništa, ćaskamo."
Ovaj moj idiot od polubrata nikad nije umeo da laže. Ma taj ništa nije umeo, ni sa čim još nije uspeo. Jedino dobro u njegovom životu je Sali, a i to je usrao.
"Mi ne ćaskamo u klubu gde moramo da se nadglasavamo."
Ljut sam jer me dovukao u krcati klub gde ne čujem ni svoje misli. Odavno sam prerastao, ali pomislio sam možda njemu treba. Nakon rastave nije sav svoj.
"Izvini brate."
"Šta se dešava Entoni?"
"Ništa. Vidiš li nešto zanimljivo?"
Gledam malo u njega, pa malo u masu ispred nas. Zaista me dovukao na dobro mesto jer je krcato i fensi što bi rekli klinci danas.
"Došao sam tebe da vidim budalo."
Znao sam kad je Sali otišla da ima neke probleme ali on nikad nije hteo da priča o njima.
"Izvini Endru, znam da ovo nije tvoj stil. Ti si uvek tako galantan, boli te briga za sve. Sa lakoćom se čak i prema ženama ponašaš. A ja...vidi šta radim."
Dobro izašli smo, nema u tome ništa loše.
"Toni, u redu je da izađeš ponekad."
"Da, ali nije u redu da špijuniraš svoju ženu."
Sali je tu?!
"Ma daj!"
Pogledom pretražujem okolinu. Levo desno. Dobro je, nema je.
"Čim sam od Luka čuo da ona izlazi poludeo sam. A znam da nemam pravo."
"Nemaš. Vi imate zajedničko samo to dete."
Žalosno, ali istinito.
"Znam. I znam da ona ima prava da izađe sa drugaricama. Čak vidiš i da ne flertuju sa drugima već se iskreno zabavljaju. A ja sam uhoda."
"Brate, osvesti se. Hajdemo kući dok nas ne vide. Molim te."
Bilo mi je žao brata, kad se Sali odselila i odvela Luka. No kako vreme prolazi uočavam da je on sušta suprotnost od mene. Ja sam smiren, on odmah plane, ja sam odmeren, a on ljubomoran kao pas, ja se sa mojom ženom ni ne viđam, a on svoju uhodi.
"Kako je Nadin?"
"Raskinuli smo danas."
Da, trebalo je da se venčamo da ja nisam venčan sa svojim poslom. Nadin je čekala sve dok joj nije dosadilo a to je bilo jutros.
"O Bože, a ja ti kukam! Eto, čak si i u prekidu bolji od mene!!"
Nadin i ja smo bili vereni dve godine. Za to vreme pokušavao sam da shvatim jesam li sa njom jer je volim ili zato što je to logičan splet okolnosti. Sad ispada da sam je samo zavlačio...
"Dobro, nije nam išlo. Nema tu puno filozofije. Dobro je što nemamo decu."
A jebi ga.
"Da, znaš...Luk je nešto najbolje što mi se desilo. Žao mi je što sam uprskao."
"Luk je najbolje što se i meni desilo. Taj klinac mi je uzeo srce. Možda za mene i nije uloga ćaleta već strica."
"O Bože, mislim da me Ajla videla."
Bacio sam novčanice na šank i povukao ga. Samo mi još fali scena na sred kluba, jer sam znao Ajlu. Ta bi digla ceo klub na noge.
"Idemo dok se ovaj izlazak ne pretvori u fijasko."
....................
Celu noć sam se prevrtao na Tonijevoj sofi. Nije bilo šanse ostaviti ga samog i jadnog. Razmišljao sam šta da radim sa njim. Brat mi je i moram da brinem o njemu. Napravim kafu sebi i njemu pa ga cimnem.
"Ustaj...ko nije za izlaske nije ni za šta. Ako ne znaš da piješ pa ujutru da ustaneš vedar i oran nisi ni za kurac."
"Jebote, ostavi me."
Teško. Sad nisam imao nikakvog posla.
"Hajde, moramo da razgovaramo. Umij se, kafa te čeka."
Uzmem svoj tablet pa pregledam raspored za sledeću nedelju. Dobro, nije loše.
"Šta misliš o tome da odeš malo kod mame i tate? Možda će te Teksas izvući iz ovog ludila."
Toni jedini nije bio u porodičnom biznisu. Iako ni ja ne živim na ranču, bavim se prodajom i preprodajom određenih grla konja. Nabavljam ih još dok su ždrebci, ugovaram poslove, putujem dok se mama i tata kod kuće bave njihovom dresurom. Tata je ustvari samo Tonijev biološki otac, a mene je podigao kao svog. Ja mog ne pamtim jer je poginuo kad sam imao samo godinu dana. Bilo je to užasno doba za mamu.
"Ma daj. Da krotim konje?"
"Aha. Možda usput ukrotiš i sebe."
"Endru, znaš da sam ja smotan. Mene bi konj pregazio, a ne slušao."
"Ok. Onda ću ja ostati ovde kod tebe neko vreme."
"Hoćeš?"
"Pa da. Mogao bih malo da se družim sa Lukom i tobom. Nedostaje mi klinac."
"I meni nedostaje. I Sali mi nedostaje."
"Znam, znam, sam si za to kriv."
"Znam. Znači ostaćeš? Jedva čekam da kažem Sali!"
"O Bože Toni!!"
STAI LEGGENDO
"40"-Završena✔️
Storie breviKratka priča o životu i da li nešto znači kad napuniš 40? Menja li se šta? Poklon za Vas na moj 40-i rođendan. Uživajte. Cover naravno Senka