"Rođendan"

1.5K 212 8
                                    

Rubi

E zvanično sam odlepila. Postala sam lažov na kvadrat, ma ne na kvadrat na kub. Sad osim Ave, lažem majci, pa onda i drugaricama. Kao da će se desiti smak sveta ako im kažem da imam seks sa Endruom. Nešto mi ne da mira. Kad sam sa njim Ajli kažem da sam sa Lenom, Leni kažem da sam sa Sali i tako moj krug laži se samo širi.

"Dakle, šta ćeš sutra obući?"

Slegnem ramenima. Prvo me nije bilo briga. Sad počinjem malkice da brinem jer će on biti tamo. Kad me pitao za Tonija i Sali, morala sam da priznam da želim i ja da im pomognem. Ako sam nekad odmagala, sad želim da popravim stvar jer želim svoju drugaricu srećnu. Onda smo se dogovorili da je moj rođendan, klub, muzika, piće idealno vreme i mesto za nešto konkretno.

"Kako jebote ne znaš? Šta da radim sa tobom Rubi? To je tvoj dan ženo!"

"Znam! Naći ćemo nešto. Evo dopustiću ti da me središ."

Ajlu si mogao ućutkati tako što joj daš neki zadatak. Iako sam znala da rizikujem, sama verovatno ne bih obukla to što će mi ona dati. Već vidim kako ću izgledati.

"Aha. Nego, kako Tonijev brat i ti?"

"Mi? Dobro, što?"

Tada je Sali uletela u moju sobu. Nikad nisam bila zahvalnija na tajmingu. Ajla kad počne da rešeta nema ti vrdanja.

"Znate šta se upravo desilo?"

"Šta?"

"Odvela sam Luka kod Tonija. Endru je tamo i hoće da vode malog napolje. Kad sam htela da pođem Toni me pitao da li želim kafu. Ej, znate li koliko već ostavljam dete i on ništa."

Bože, kako nam nekad male stvari znače.

"I?"

Potakla sam je da priča jer sam videla da je sretna. Ajla je za razliku od mene, sumnjičavo gledala.

"Endru se igrao sa Lukom, dok smo nas dvoje popili kafu i razgovarali. Bilo je dobro, tačnije nekako oslobađajuće. Možda mi je to trebalo. Da se sa njim pomirim pa da mogu da nastavim dalje."

Bože, gde dalje? Sad, kad sam bila na korak da ih spojim ponovo? Dobro, imala sam i pomoć.

"Kako to misliš! Voliš Tonija!"

Malo sam povisila glas da me čak i Ajla pogledala kao da imam dve glave.

"Volim, samo ne mogu da ga nateram da oseća isto."

"Sali, ja mislim da on tebe voli samo se plaši."

"Čega se plaši?"

"Da će zabrljati kao prošli put. Možda je shvatio pa sad želi sitnim koracima."

Bože, moram pod hitno da zovem Endrua.

Znači taktika polako otpada.

Molim? Jesi li pila Rubi?

Ne, što? Ma ne u vezi nas... Sali mi upravo priča da je popila kafu sa Tonijem.

Da, zar to nije super?

Super bi bilo da nije doživela neko prosvetljenje i sad želi da ga pusti zauvek.

Ne seri?

Da. Znaš da mi je sutra rođendan, e moraćeš da povedeš i Tonija. Nemam vremena za čekanje.

Ok. Pošalješ mi vreme i mesto.

Važi. Vidimo se.

Vidimo se Rubi, obuci nešto žestoko.

Možeš misliti...

"40"-Završena✔️Where stories live. Discover now