"Odlepila"

1.4K 227 5
                                    

Rubi

Ne mogu biti trudna.
Nema šanse da sam trudna.
Kako sam dođavola ostala trudna?

Toliko sam bila zaokupljena poslom da sam sve simptome trudnoće pripisivala umoru, onda tuzi i nedostajanju. Nisam ni u snu zamišljala da su promene raspoloženja, nesanica, odsustvo apetita ustvari ukazivale na trudnoću. I na kraju, jesam trudna. Kad mi je došlo do glave da je moguće jer sam ovaj put imala seks i to više puta. Bože, koja sam ja luda.

I šta sam uradila kad sam saznala?! Izbezumila sam se. Ne mogu biti trudna! Imam 40 godina i dete od 20. Nikako ne ide da imam opet dete. E tako ti treba Rubi kad imaš nezaštićen seks. Kako se dovraga to desilo? Misli, misli, misli... O moj Bože! Da, jedan jedini put kad sam bila raskalašna, divlja i pod uticajem alkohola. Da, da, kad sam u separeu naskočila na Endrua. O Bože! Koja sam ja lujka! I moj bajni rođendan!

I šta će on sad reći? Upravo je raskinuo veridbu. Neću mu reći. Kako da mu ne kažem?! Ja nisam takva osoba. Svaki dan proživljavam jedno te isto. Trudna sam u 40-oj godini. Prestala sam da mu se javljam. Kao da će to pomoći jer znam da planira da dođe. Isto tako znam da je ostao zbog Tonija i Sali. Divan je brat i sin. Dobar čovek. Kako da mu kažem onda? Još uvek nisam nikome ni rekla. Tešim se da možda ako poričem, nije se desilo. Klinački znam.

"Sve je dobro, doktorice Ramirez. Nema razloga za brigu."

Kao da je lako. Evo, baš više ne brinem.

Bože, zašto sam pristala na tu proslavu? Od tog dana ceo mi se život iskomplikovao. Volela sam moj dosadni život. Baš je bio super. Mama, Ava, ja i mačka. Gde je tu mesto za bebu?

"Doktorice, da vam donesem vode?"

"Može."

Imam napad panike. Svakog dana i svakog minuta otkad sam saznala. Još ću sebi nabiti i pritisak, a to svakako nije dobro za bebu.

"Ma zašto ste odlepili?"

"Dejna, napunila sam 40 godina."

"Pa? Valjda ne moram Vama da govorim šta kažu statistike i kako se granica rađanja pomerila. Uostalom, imate ćerku, sve već znate."

Da, kao da je juče bilo, a ne pre 20 godina?! Treba baba da budem, a ne mama.

"Ako želite...uvek imate i drugu opciju."

Ne. Nema šanse. Ni kad sam bila mlada i luda nisam razmišljala o tome, a sad tek pogotovu neću.

"Moram da idem, hvala ti na svemu."

"Tu sam, uvek. Čuvajte se."

Trudna sam. O fak. Biću majka opet.

.......................

"Rubi, ručak."

"Nisam gladna."

Jesam gladna ali džabe, kad sve uneseno povratim.

"Bar tost. To je lagano za stomak."

Ava je kod Henrija, nakon što sam je bukvalno isterala iz kuće. Dovoljna mi je Greta. Od nje bežim ceo dan, skrivam se u sobi kao zadnji krivac.

"Aha."

Gvendolin mi skoči u krilo. Ta mačka mi nikad nije prišla a kamoli mi ovako iskazala privrženost. Ona je mamina ljubimica.

"Gven, Gven...otkud ti?"

Nije da ne volim mačke. Volim Gven jer je imamo ceo život.
Ugnjezdila se i stavila mi glavu na stomak. O živote, i mačka je provalila da sam trudna. Providna sam kao ona providna folija.

"40"-Završena✔️Where stories live. Discover now