"Ko je taj?"

1.8K 222 11
                                    

Rubi

Znači umesto da imamo jednu, mi imamo dve probe mog rođendana. Ej dve. Ne znam zašto svi prave frku od tog datuma i cifre? Možeš misliti 40! Obavila sam ja sve što sam trebala, udala se, rodila dete, završila fakultet i razvela. Dobro, redosled je malo izmenjen ali svejedno. Ne znam čemu drama, kao da će se tog dana nešto promeniti. Biću starija jednu godinu, ali u duši ću i dalje biti ja.

"Zato što Sali želi da izludi Tonija."

Obožavam Sali. Prva sam stala uz nju kad je htela da se rastane kao neko ko je prošao sve i sad mi nije jasna ta njihova igra mačke i miša. Ja kad sam potpisala to je bio kraj, finiš, ende, konjec.

"On misli da ga mi nismo snimile onda... Tip je stvarno kreten."

Iako nemam baš neko mišljenje o muškarcima, ne sudim o osobama koje ne poznajem dobro.

"Pusti ga..."

Ajla je osoba koja se uvek daje, kad nešto zagrize ona onda ne pušta. Ponekad bih volela da sam kao ona.

"Šta? Ja bih mu sve u lice rekla. Ne mogu ti ja to, cico mico maco."

"Znam."

Ava je još kod oca.

"Možda se pokajao."

"Mama!"

Greta je inače neviđena romantičarka. Ona još mašta o tome da ponovo obučem venčanicu što je naravno ravno nemogućem.

"Nikad niste uzele tu mogućnost u obzir. Možda mu je došlo iz dupeta u glavu."

"Dobro, zašto onda Henriju nije došlo?"

"Oh... Ne znam zaista šta se sa vama desilo."

"Teta Greta, čak i da uzmemo tu mogućnost u razmatranje, ne mislite li da je kasno?"

Volim kad nam se mama pridruži. Ona nije žena koje se treba stideti. Čak, šta više, sve je moje drugarice vole.

"Ne mislim. Devojke su muževe čekale iz rata i vojske godinama... Možda je trebalo da prođe malo vremena."

"Mama, nemoj ovo da kažeš Sali. Mislim da je zbunjena."

Slegnula je ramenima pa se uvalila u svoju fotelju spremna da gleda kojekakve ludosti na TV-u.

"Rubi ćerko, to što izlazite u gungulu iskoristi da baciš pogled na ponudu."

"Ponudu?"

"Da, ponudu muškaraca."

O Bože. Osećam se kao da ponovo imam 20 godina i mama mi drži lekcije o izlascima. Ne veruj strancima, ne uzimaj pića jer mogu nešto da ti sipaju...

"U redu mama. Baš ću u klubu da tražim momka."

"Što da ne? Tamo nađeš za one stvari, isprobaš ga i vidiš dal valja ičemu."

Uhvatila sam Ajlu za ruku i povela je u moju sobu.

"Nikad se neću navići da moja majka i danas vodi računa o mom seksualnom životu."

"Ni ja. Nekako je...ogavno, da imamo 40 godina i sa mamom pričamo o tome."

......................

"Ne. Obuci nešto drugo."

"Ne. To ti je široko, obuci nešto uže da ti sise dođu do izražaja."

"Ne. Mnogo je zatvoreno, nisi opatica."

Bože umreću. Sve bi bilo dobro da me ne oblači ćerka. Ajla je otišla kući da se sredi a ostalo društvo nas čeka napolju. Ja kad treba da se obučem obično uzmem prvo što mi padne pod ruku.

"40"-Završena✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن