"Prelom"

1.4K 209 8
                                    

Rubi

"Kako misliš otišao?"

"Kući. Otišao je kući. Tata mu se razboleo."

Radila sam puno nakon rođendana. Uglavnom sam se čula sa Sali koja me obaveštavala o njenom napretku sa Tonijem. Lena je takođe radila dok se Ajla primirila, pa sve do danas. Nakon što sam odspavala iz noćne smene, došla je na kafu i verujem sve da me ispita.

"Videla sam vas ono veče. Bilo je tu svega. Sviđa ti se Rubi. Imala si taj pogled."

"Ma..."

Planirala sam. Stvarno sam planirala da pokušam, sve dok mi ujutru nije rekao da mora da se vrati u Teksas. Tu sam odustala.

"Rubi, jesi li mu rekla?"

"Nisam."

"Dođavola ženo! Ponašaš se kao klinka!"

"Pa šta! Šta sam mogla? Ej Endru, jako mi se sviđaš, molim te ne idi. Ili još gore, samo ti idi ja ću štrikati i čekati te."

Ajla je šetala po sobi i kršila ruke kao da sam učinila nešto neoprostivo. Jednostavno, ja nisam takva. Nikad nisam bila. Samo sam ga pustila.

"Jeste li se čuli od tad?"

Odmahnula sam.

"Par poruka."

Njemu je čitav život tamo. Iako stalno putuje zbog posla, ovo sad bilo je samo privremeno zbog Entonija.

"Zovi ga. Kaži mu da si trudna."

Dobro da se sad nisam udavila. Ispljunula sam kafu koju sam pila.

"Ajla!!!"

"Šta? Misliš da mene možeš da farbaš?! Znam da si se seksala sa njim i opčinjena sam koliko si ćutala o tome."

"Pa... Dobro, imali smo seks i to super seks ali trudnoća! Ti si ženo luda! Kakva trudnoća te spopala. Upravo sam napunila 40 godina."

"Aha... I šta sa tim?"

"Daj, ne seri. Neću da ga zovem i lažem."

Bože, znala sam da je opičena ali ovo...

"Šta ćeš onda da radiš? Izvući ćeš opet one igračke? Trebalo je da ti kupim onaj vibrator sa torzom pa da kad legneš na njega ti zamišljaš Endrua."

"Gospode Bože, Ajla!"

Ona je bila osoba koja nam je svima obezbeđivala sve iz seksi šopa. I eto sad sam dobila neke kuglice na daljinski. Ej...ne znam ni kako se to koristi.

"Dušo...nikad nije kasno. Samo kažem, trebala si da mu kažeš šta osećaš. Možda i on oseća isto, ali nije dobio od tebe povratnu reakciju. Toni kaže da je upravo raskinuo veridbu."

"Znam. Rekao mi je. I baš zato, misliš da je spreman odmah ponovo da se veže?"

"Mislim da nikad nećeš saznati ako ne probaš."

"Kaže osoba koja priča da će staviti decu u kavez."

"Nemaju svi materinski instinkt."

Ajla je volela moju Avu. Ne mogu da zamislim da se nikad ne uda i nema decu. Sama je sebi nešto uvrtela u glavu.

......................

"Mama, stigla sam."

Danas je bio naporan dan. Imala sam toliko posla da nisam stigla ni da jedem. A ne znam ni da li ću imati snage, sve što želim je da se istuširam i onesvestim.

"40"-Završena✔️Where stories live. Discover now