"Proslava"

1.4K 222 3
                                    

Endru

Ovo veče sam željno iščekivao. A desilo se da je na putu da mi presedne. Nakon što sam sa Tonijem razradio plan i dao mu par saveta o ljubomori pozvali su me roditelji. Tati nije bilo dobro, trebalo bi da se vratim i preuzmem posao neko vreme. Sad kad sam konačno živeo bez stega i pritisaka, sad kad sam upoznao Rubi. Čak ni Toni nije pomagao.

"Vratićeš se. Razgovaraj sa njom, čekaće te."

Problem je bio što Rubi nije šiparica. Šta da čeka? Koga? Hteo sam još vremena sa njom. Da probam da joj uđem pod kožu, pošto u gaćice već jesam. I sad sam mrzeo sebe što se sve svelo na seks.

"Ne znam Toni."

"Hajde, opusti se večeras. Rođendan joj je, nemoj biti drvo. Sutra joj reci."

Naravno da nisam ni pomišljao večeras da joj kažem. Biće tu dosta njenih prijatelja, kolega i nisam imao pravo da joj upropastim veče. Plus, obećao sam sebi da ću Tonija držati na oku i davati mu upute ako zatreba.

"Da, da, tako će biti."

"Treba da idemo po Sali. Lejla će čuvati Luka večeras."

Salina majka uskakala je kad god bi trebalo. Duša me boli što moj brat prolazi kroz sve ovo, ali ako je to škola koju treba izučiti neka ga.

"Pričaš sa njom?"

"Onako, kako kad. Pozdravi me hladno, ali bar je pristojna."

"Žao mi je Toni. Biće sve u redu, imam dobar osećaj."

"Ma, sam sam zasrao Endi. Jasno mi je. Idemo, znaš da Sali ne voli kašnjenje."

Sitnim koracima Toni. Sitnim.

Dok sam ja grabio krupnim. Ne želim da odem jer taman sam uspostavio neku rutinu sa Rubi. Doduše seksualnu ali želeo sam opet da je izvedem. Pokušao sam par puta ali uvek nekako završimo u krevetu. Sa Rubi sam na konstantnoj klackalici, klac na jednu, klac na drugu stranu.

"Dobro izgledaš brate."

Birao sam pažljivo odeću. Da, voleo sam i ja da obučem lepo odelo i izgledam ozbiljno. Imao sam planove za večeras. Iznajmio sam i privatni separe tako da nakon ponoći mogu u samoći da dam Rubi poklon.

"I ti isto Toni. Samo zapamti, večeras samo zabava. Bez teških reči. I uputi Sali kompliment. Žene to vole."

.......................

Klub u kome smo večeras bili bio je pravi klub za nas. To je bilo mesto za starije. Nigde nisi mogao da vidiš klince, golotinju, vulgarnost. Sve je bilo sa ukusom.

"Mi smo birale ovaj klub. Znale smo da večeras njoj treba nešto ovako. Da se oseti blisko."

Sali je sela pored mene i dodala mi piće. Večeras se i ja opuštam. Malo zbog nervoze koja me prati, malo zbog toga što se ni sam nisam prepuštao alkoholu tako lako.

"Gle Endru, znam da je nećeš povrediti ali mi je u opisu posla najbolje drugarice da ti pripretim."

"To žene rade?"

Nasmejala se pa prinela svoju čašu ustima.

"Da, one koje imaju prijateljice kao što su moje. Živeli."

"Živeli Sali. Stvarno mi se sviđa ona. Iako stalno potencira da je ovo između nas samo seks, mislim da ima više tu."

"Sigurno je da ima. A što se seksa tiče...ona nije devojka za to. Mi smo je naterale. Već 15 godina ona niti je devojka za vezu, niti za seks. Bilo je daj šta daš. A veze, samo mislim da se plaši."

"40"-Završena✔️Where stories live. Discover now