"Çak bakalım!"
Kara Kedi yumruğunu Uğur Böceğininkine vururken gülümsedi.
"Uğur Böceği, Kara Kedi?"
Kedi Böcek'in yanıp sönen küpelerine baktı.
"Anlaşılan gitmen gerek Leydim."
"Ona eve kadar eşlik et olur mu Kara Kedi?"
"Elbette."
"Böcek gider."
Böcek yoyosunu kullanıp oradan uzaklaşırken Kedi akumalanan kıza baktı.
"Size eşlik edebilir miyim güzel bayan?"
Juleka ses çıkarmadan sadece başını eğmekle yetindi.
"Gidelim öyleyse."
Ayağa kalkan kızı alıp sopasıyla evine götürmek yalnızca birkaç dakika sürmüştü. Kedi onu geminin güvertesine bırakırken mavi saçlı genç göründü.
"İyi misin güzelim, sana bir şey olmadı ya?"
Genç gidip kız kardeşine sarıldı.
"İyiyim ama gitmem gerek, Rose beni merak etmiştir."
Kız abisine veda edip yanlarından uzaklaşırken Kedi gülümsedi.
"Sana onun emin ellerde olduğunu söylemiştim."
Mavi saçlı olan Kedi'ye baktı.
"Söylemedin aslında."
Kedi omuz silkti.
"Şimdi öğrendin işte genç adam, Uğur Böceği ve ben varken kimse Paris halkına bir şey yapamaz."
Kedi gitmeye hazırlanırken genç onu durdurdu.
"Ya bir gün sizin kalbiniz kırılırsa?"
Kedi gence baktı.
"Süper kahramanlar güçlü kalmalıdır Luka Couffaine, bize hiçbir şey olmayacak çünkü buna izin vermeyeceğiz."
"Bana fazlasıyla kafası karışmış ve kalbi kırık görünmüştün aslında."
Kedi gözlerini kıstı.
"Uğur Böceği'ne çalışmadığına emin misin? Beni sinir etmek onun işidir."
Bu sefer omuz silken mavi saçlı oldu.
"Gecenin bir yarısı benimle ne işin olduğunu öğrenmek istedim sadece."
"Ne? Benim seninle ne işim olabilir?"
Genç, Kedi'nin bu panik hâlinden keyif alıyormuş gibiydi.
"Sen söyle."
"Bana tanıdığım ukala birini hatırlatıyorsun, hepsi bu."
"Yani beni gözetlediğini kabul ediyorsun, aslında dalga geçiyordum sadece."
Kedi kısa bir an için gözlerini kapattı ve derin bir nefes verdi. "Sakin ol Adrien, bu çocuk insanların düşüncelerini görebilen bir röntgen makinesine benziyor olabilir ama sakin ol ve imajını koru. Kediler av değil avcıdır."
"Mavi saçı sevdiğim doğru ama üzgünüm, tipim değilsin. Ortada hoşlanma gibi bir durum da olmadığına göre bence o gece sende tuhaflık sezmem ve sana biraz bakmam gayet olağan."
Kedi kendinden emin bir şekilde gülümsedi.
"Bendeki tuhaflık neymiş peki?"
"Neden bunu arkadaşlarına sormuyorsun genç adam, bu kedi sadece gece vakti her detaya takılabilecek kadar yalnız biri. Buna alışsan güzel olur, benim yerim çatılardır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fools | Lukadrien
Fanfic"Sen aşk hakkında ne biliyorsun ki?!" Soğuk geceye sıcak bir gülüş armağan etti sakin Yılan. Kedi'ye dikkatlice baktı ve onu daha fazla sinirlendirmemek adına dedi ki: "Sevdiğim birisi bana aşkın bilinen değil hissedilen bir şey olduğunu söylemişti...