"Plagg..." dedi sarışın güçlükle.
"Cebimden peynir al, geri dönmeliyiz."
"Adrien, hayır."
Sarışın başını iki yana salladı.
"Gitmek zorundayım. Uğur Böceği'nin bana ihtiyacı var."
"Adrien, çok kötü durumdasın. Uğur Böceği'nin yanında yardımcıları var!"
"Sen burada olduğuna göre planı-..."
Sarı saçlı sözünü bitiremedi.
"Adrien!"
"Hayır... iyiyim. Canımı acıtıyor biraz..."
Kwami yavaşça peynirini yerken canı acıdığı için ses çıkarmıyordu. Bunun olacağını biliyor gibiydi. Şaşırmıştı ama Adrien'ın artık dayanamadığını biliyordu. Bunu yapacağını tahmin etmezdi ama... Bir şeyler vardı işte. Yılan da onun kadar şaşkındı fakat endişesi şaşkınlığının önüne geçiyordu. Sarışın güç bulup konuştu.
"Uğur Böceği her şeyi düzeltecektir. Gitmeliyim, daha fazla hata yapmak istemiyorum..."
Yılan onun gözlerine baktı ve yüzüne gelen saçını eliyle geriye attı.
"Adrien, beni iyi dinle. Bu bir hata değildi tamam mı? Kendini sakın suçlu görme. Bunu başka kimse bilmek zorunda değil. Seni tehlikeye atacak bir şey yapmayacağım. Tanrı aşkına, sadece beni kendinden uzaklaştırma, lütfen..."
Sarı saçlının gözünden bir yaş daha aktı.
"Anlamıyorsun Luka... bilmediğin şeyler var."
"Bana anlat öyleyse."
Sarışın başını salladı.
"Daha fazla oyalanamayız. Plagg, pençeler."
Kedi kalkmakta direnince Yılan çaresizce kalkmasına yardım etti.
"Nereye gittiklerini biliyor musun?"
"Chloé'nin yanına..."
"Gidebilecek misin?"
"Sanırım..."
İkisi Böcek'in yanına geldiklerinde kavga hâlâ devam ediyordu.
"İyi misin Kara Kedi?"
"Güzel soru..."
"Seni iyileştireceğim."
"Şüphem yok Leydim."
Sonunda Böcek'in planları biraz aksasa da kötüyü yenmeyi başardılar. Böcek uzaklaşan akumaya baktı ve elindeki tılsımı havaya fırlattı.
"Mucize Uğur Böceği!"
O akumayı yakalarken sonunda eski sağlığına kavuşan Kedi eğik tuttuğu sırtını dikleştirdi.
"Böyle çok daha iyi..."
Diğerleri mucizelerini teslim etmek için uzaklaşırken Kedi Yılan'ın kolundan tuttu.
"Gel benimle."
"Mucizem."
Kedi Yılan'ın bilekliğini çıkarıp kenarda onları izleyen Böcek'e verdi. İkisi şaşkınca onu izlerken gidip mavi saçlı gencin belini kavradı ve sopasıyla oradan uzaklaştırdı. Böcek elindeki mucizeyle ikisinin gidişini izlerken mırıldandı.
"Bu ikisi arasında ne var böyle?"
Kedi mavi saçlı genci kimsenin görmeyeceği bir yere getirdi. Tam söze başlayacaktı ki hâlâ kostümlü olduğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fools | Lukadrien
Fanfic"Sen aşk hakkında ne biliyorsun ki?!" Soğuk geceye sıcak bir gülüş armağan etti sakin Yılan. Kedi'ye dikkatlice baktı ve onu daha fazla sinirlendirmemek adına dedi ki: "Sevdiğim birisi bana aşkın bilinen değil hissedilen bir şey olduğunu söylemişti...