#przedstawieniebohaterów

328 19 27
                                    

hayyy tutaj macie przedstawienie bohaterów. mam nadzieję, że dzięki temu, zaciekawi was to jeszcze bardziej~


Fabuła związana jest z mafią, główni bohaterowie to skz, Stray Kids nie istnieje, wiek bohaterów jest minimalnie zmieniony.

Chan - najstarszy z całej ósemki, boi się wody praktycznie odkąd był maluchem. I tak samo od malucha interesował się komputerami oraz technologią, przez co jest najbardziej obeznany w tej dziedzinie z całej ósemki. Lubi hakować i odkąd jest w mafii zajmuje się włamywaniem do systemów praktycznie... wszystkiego czego tylko zapragnie~ Co dziwne lubi czytać książki i jest dość spokojną osobą. Jest także jednym z dwóch lekarzy w ich domu i zna się na rzeczy. Jego małą, a zarazem przydatną cechą, którą często wykorzystuje, jest kleptomania. Dzięki temu ma wiele potrzebnych i tych zbędnych rzeczy, które po prostu sprzedaje dla kasy hehe.

Minho - totalne przeciwieństwo Minho ze Stray Kids. W tej książce Minho jest niezdarnym człowiekiem, który zazwyczaj nie daje sobie rady. Nieważne gdzie jest i co robi zazwyczaj wychodzi na niezdare. Chodzi tutaj o banalne wpadki, typu potknięcie się o dywan. W fabule będzie wykorzystywane to bardzo często aby nadać klimat. Często będą się działy akcje w salonie, w którym znajduje się owy dywan, Minho będzie ofiarą tego dywanu XD biedaczek, no ale takie życie ciamajdy. Wstydzi się swoich słabych cech i chciałby być pewniejszy siebie, choć gdy tylko zaczyna się starać wszystko zaczyna się sypać... Czyli ogólnie rzecz biorąc, Minho będzie totalną pokraką.

Changbin - jest osobą, którą można naprawdę polubić. Jest chyba jedyny z całej bandy co wykazuje największą charyzmę i chęć do pogaduch. Pomimo tego, że jest snajperem nie zawsze skupia się na tym co ma zrobić, zważając na to, że celuje z daleka do punktu docelowego ALE! posiada multitasking hehe i zawsze ZAWSZE wychodzi mu jego brożka idealnie~ Chłopak jest jakimś cudem odporny na zimno i co najlepsze, na ciepło też hah. Jest nocnym markiem i często trenuje w nocy~

Hyunjin - jest mafijnym lekarzem oraz frontem, czyli zajmuje się rzucaniem noży oraz strzelaniem z pistoletów. Ma niesamowitą precyzję i dobrze wie, że trafi w cel, nawet gdy ktoś będzie mu w tym przeszkadzał. Kocha staranność i drobiazgowość, przez co jego pokój wygląda jak czysta i zadbana mała komnata. Sprząta często dom, jako iż jest najschludniejszy w tym domu iii nie lubi syfu. Odrobina kurzu sprawia, że pędzi przez cały dom, aby dorwać szmatę (czyt: Felix) nie no szmatkę do kurzu i zetrzeć ten pieprzony brud! Jak juz się domyślamy, jest przyjacielem Felixa i uwieeeeelbia się z nim drażnić i kłócić, ale zawsze wychodzi mu na dobre i prędzej czy później się godzą. Ma dobre relacje z każdym członkiem domu, zawsze podporządkowuje się Hanowi, ponieważ nie lubi gdy chłopak się gniewa i denerwuje. Jego pseudonim to scyzoryk~

Han - Lider mafii hehe~ Zajmuje się praktycznie każdą dyscypliną, ponieważ to on nauczył każdego z chłopaków jak co się robi~ Ogólnie człowiek maszyna. Nieważne jaką broń mu dacie do łapy, on będzie wiedział co i jak, a wam opadnie szczena i essa. Kontynuując. Przyjaciel Felixa, który zawsze go wspiera i jest jego prawą ręką. Kocha go jak własnego brata i nikomu nie pozwoli mu zrobić krzywdy. Przyjaźnią się od dawien dawna i to właśnie Felix był pierwszym członkiem gangu, nie licząc Hana. Jisung z natury jest bardzo wredny, niemiły i brutalny, ze względu na jego przeszłość, która nie była za wesoła. Jedyną osobą, która wie o tym co się wydarzyło, jest Felix. Nigdy nie chciał się żalić ani mówić, że jest mu źle, ale... wiemy jak to jest kiedy dusimy w sobie coś co nas bardzo zraniło. Po prostu musiał to komuś powiedzieć. Nie chciał martwić chłopaków, ani pokazywać im swoich słabości, bikos jego zdaniem jest to najgorsze co mógłby zrobić. Dlatego od zawsze był surowy i wytrzymały na wszystko. Chciał pokazać, że jest godny swojego stanowiska i już nic go nie złamie.

Felix - Felcio jest łucznikiem, a także przynętą numero dos~ (numer dwa), najlepszy przyjaciel Hanaaa~ oraz przyjaciel Hyunjina. Nienawidzi jego żartów i poczucia humoru, ale czasem musi przyznać, że jego flirtowanie z nim podoba mu się i poprawia mu humor. Felix ma swoje własne humorki i zazwyczaj jest chamski. Jest dość zamkniętą osobą i nie lubi wchodzić w konwersację, kiedy nie musi. Lubi samotność, ale zdarzają się momenty, w których siedzi z Jisungiem po nocach i rozmawia o wszystkim i niczym. Czasami trafiają się te smutniejsze noce, kiedy wspomnienia wracają do nich i wypłakują się sobie nawzajem. Felix miał dużo problemów, gdy był młodszy, ale nigdy nie czuł tego co Han. Gdy go poznał, zobaczył świat w czarno białych kolorach. Nikt nie wie o ich małych tajnych spotkaniach, które zazwyczaj są w pokoju starszego. Oboje nie lubią pokazywać swoich słabości na zewnątrz i tak to ma zostać. Jego pseudonim to żyleta, ponieważ jest bardzo ostry(tak.), bez skrupułów. Dla obcych jest miły i uroczy, co pomaga w realizacji ich porwań. (w fabule więcej opisówek z ich życia, ważne informacje i dające w serce...)

Seungmin - sniper tak samo jak nasz kolega Changbin~ bardzo dobrze dogaduje się z każdym członkiem mafii natomiast w większości rozmawia z Jisungiem, Changbinem oraz Hyunem. Ten ostatni często zagląda do niego aby spytac co słychać i przy okazji pozadawać mu kilka pytań. Sedno w tym, że Seungmin choruje na dwubiegunowość. Zmaga się z tym od wielu lat. Gdy miał 15 lat objawy zaczęły się powoli uaktywniać, a z roku na rok jego choroba zaczęła się wzmacniać i dawać o sobie znaki. Jako iż niedługo później, został członkiem mafii, Hyunjin, który jako pierwszy zobaczył, że coś jest z nim nie tak, postanowił zbliżyć się do młodszego i pogadać o jego problemie. Zakupili potrzebne leki i od tamtej pory MinMinnie brał je o wskazanej porze regularnie, aż do dziś~ Wcześniej nie miał on wsparcia od nikogo i sam nie wiedział, jak samemu sobie poradzić. Był po prostu zagubiony. Teraz uwielbia czas na świeżym powietrzu i lubi pogaduchy z Binem oraz od czasu do czasu z najmłodszym, bo jak się okazuje, mają wspólne tematy~

Jeongin - młody chłopaczek ofc~ w mafii jest on przynętą moi mili. Umie posługiwać się różnego rodzaju bronią, natomiast w akcjach zazwyczaj jest osobą, która pilnuje terenu i przygląda się sytuacji, no i przynęcia. W akcjach z porwaniami czy podobnych tego typu ekszonach, jest on odwracaczem uwagi, co wychodzi mu bardzo dobrze i w 99% udaje im się spełnić ich cel. Ten 1% to granie Jeongina na telefonie, bo mu się zaczyna nudzić. Jeongin jako jedyny miał za sobą najmniej przecierpianych momentów w dzieciństwie, ale nie obeszło się bez wyrównania rachunków. W trakcie nie jednego napadu czy innego tego typu zamachu, to właśnie Innie wychodził z tego najgorzej. Był moment w którym myśleli, że najmłodszy nie wróci żywy. ALE JAK WIDAĆ ZYJE! Przyjaźni się ze wszystkimi członkami domu, ale najbardziej lubi spędzać czas z Felixem i Chanem, czyli naszym australijskim duo. Pomimo jego uroku i dobrego charakteru, ma on niemały problem z czymś... (w fabule się dowiecie, to jest top sEcReT)

dzień dobyr/ wieczór dobry, mamy za sobą przedstawienie bohaterów~♡

niedługo pierwszy rozdzialik ;)

do później~♡♡♡

◇Good killers◇Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz