CHAPTER -XVII

189 41 24
                                    

Sir Jeon,Hahoe thingtlang farm ah Mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sir Jeon,Hahoe thingtlang farm ah Mr.kim ang tak an hmuh thu report kan dawng a" thlalak chu a pe a, thlalak a hlim hmel taka Taehyung a hmuh chuan a thaw huai , hetiang taka hlim hian ala siam ngai miah lo tih te chu a ngaihtuah tel a inchhir teh mahse a sawt dawn lo tih a hre chiang bawk.

Nikhat chu Korea President chen na blue house ah lehkha pakhat an dawng nawlh mai mit la tak nilo mahse a thawn tu hming avang chuan President chuan lehkha dang te hnawl in chu lehkha chu ala nalh a, Kim Taehyung thawn ngei ani ngaihdam dilna lehkha niin.

Mr.President formal taka chet hi ka zei ta lo,bul tanna tur ber pawh ka hre lo mahse ka tum chu ngaihdam dil che ani.i lakah ka puihna che chang chawi a mawi lo taka i fapa i neih chhun ngei ka kut a min pe tur a ka dil na che hnar thei lo a ka siam hnu ah che i neih chhun ka laksak che a, Jungkook pawh a hmangaih ber nen ka pawt then bawk a khang hunlai khan ka thil tih te kha thil pawi tak ani tih ka lo hre lo ani,min ngaihdam dawn nia, Jungkook lakah chuan ngaihdamna ka phut lo ngaihdam ka phu mawlh silo.

Lehkha chu ala en vang vang, a secretary hnenah chuan Jungkook be vat tur leh a hnen a kal tir vat turin a hrilh nghal a, tunah hian jungkook chu UG corps President niin CEO hna erawh luah tu tur nghakin a dah ruak ani.

Lehkha apa hnen atanga a dawn chu a chhiar zawh in Taehyung chu lo let a tum tawh lo tih a hrethiam mai address a ziak lo a zawn chhuah a duh lo hle niin a lang, mahse mi beidawng ngai lo Jeon Jungkook hian a zawng chhuak daih tawh Taehyung hmu tur a a in peih hun a nghak chauh ani. An tan chuan hmangaih na a bul tan leh chu thil har tak ani tawh ang cheng dun reng chung a mel tam tak an kar a tla zep thin Taehyung a bia ang tih a hlauh a vanga tlai tak tak a haw a hma taka chhuah san leh thin kha a ni sia,

Tae khan alak beisei na sang tak anei a an inkar pawh siam that a tum zia a hmu mahse a inpeih ngang silo a nih kha, Taehyung thil tih sual te chu phaw ah hmangin tae hlat nan a hmang sauh sauh a, an inkar ah Jimin a lal tir zawk tlat thin anih kha. Tunah Taehyung an a bei dawn san hnuah tae neih let a a hmangaih na duhthusam chu a hlan leh a beisei ngam dawn em ni?


Chanchin thar chu hmun tin ah a thang khawk rawih rawih a, Seoul kawng lai ah chuan chhiat na thleng rapthlak tak chu sawiin a phun mur mur reng bawk.

Hahoe thingtlang khua seoul district pan motor leh truck in su in hahoe atang chuang zawng zawng an thih thu an puang dum dum a,
Jungkook beng a verh zar mai passenger hming an lam diat diat a tute nge hriat theih loh an nei nual bawk ,awm mai mai chu har tawh tak ani.

A secretary chuan hman hmawh takin Jungkook chu file a rawn pe vat ah tah chuan Kim Taehyung chu hahoe motor accident ah a tel ve ngei ani tih finfiah na chu.

A TAWP TAM!!!!!!!



A tale of A possessive loverWhere stories live. Discover now