CHAPTER-IV

378 61 23
                                    

A hmasa in ngaihdam ka dil a muantei min ngenna pawh ka ti hlawhtling thei lo a pawi ka ti lutuk. Diktak chuan he chapter hi ka type tha ngun lutuk a hun a duh rei ve thin si,,,,,,,,, tuman an chhiar duh lo ang he chapter chu atia tu emawin😂 mahse ka ngaihtuahna a kal thui thei silo ending scene chiah ka rilruah awm thei a buaithlak lutuk a.




Karma is a bitch


Part-1

Khatia duhthawh taka an infawh zawh khan khumah an tawp ilo ring ange Jeon jungkook chuan Kim taehyung chu duh em em in afawp tawn tawn a eizo vek tur ang maiin a tawp thei lo an thawk la tura an hmui an phawi pawn rei an rial lo an hmui bawk chu an chilh hnan leh a lungawi takin an hun tawn mek chu an hmang ani. Thawkleh khatah Jungkook chu inla hrangin a rang rangin Taehyung inata chu a chhuak nghal a. A tum hnih nan Kim taehyung chu bangbo takin a dah leh ta. Karma hian a hua ani maithei ani.

A phone rikna lam chu a pana tudang ani lo Lee dohyun~ enge a rawn sawi tur pawh a chiang reng. Mahse chhang turin a thatchhe mah mah thawk la leh hakin a room lam chu apana muhil turin amut ala chhuak bawk silo library lam chu apan leh ta zawk a paper ala chinfel loh ho endik leh turin.

A duhai rei ameng leh ta ringawt zinglam dar 3 a nitawh sana chu a en a ,chhuak lo hle mahse mu tur chuan khum lam chu thatchhe zetin apan chat chat a.

UG chu tla chhe mai thei dinhmunah ding mekin Emperial in a neih zawng zawng te a hneh chhuh mek zel a. Hun rei tak alo nghah tawh Lee te pafa thuruk hai chhuah theihna chance aneih ang ang te chu hman tlak loh an ni zel bawk si ngaihdan thar leh rilru thar aput angai tih a hria.

Sawi rawh" A secretary chu chiang kek kawkin amelh a.

Sir tun hnaia Lee daesung hnaih ber tu chu Park jimin ani, mahse mak tak mai chu hepa hi mi rethei tak ani" A sawi zel a park jimin chu engang chhungkua nge anih engtia rei nge Lee nen an in hriat tawh tih teh chu a hrilh zel a.

Park jimin, Lee nen in zawmna maw, mirethei tak huh Lee rilru tha tak i put erawh ka la ring chuang miah lo." Kha fak chuan a nui a. "He Park nen hian in hmuhna hun min lo siam ang che ee chuan Jihoon ka kookie enge a tih? " A mitte chu a de leh sar sar tawh engmah sawi loin ti khan kalsan in awm mahse a rilru chu hnutchhiah tu hnenah tho khan ala awm.

Jihoon chu a thilsawi tur huphurh hmel tak chuan a thaw hlah a a boss a thil sawi tur lo ngaichang rengtu chu khur ru der der chuan a en hmasa tete a.

Sir thil pakhat ala awm a, Park jimin leh Jeon jungkook te hian inzawmna an nei a"

Eng ang maw? "

Ih englo ania sir"

Sawi ta che" Jihoon sawi chu sawizo lo mahse a hai lo thinrim takin a dawhkan a paper leh thil dang awmte chu a hui thla vek a heti taka thinrim hian a awm ngai lo asin kum 17 anih lai tih loh kha chu.

Kum 16 anih in anu leh pate an inthen a mahse Taehyung pa khan zu ngawl veiin hmun hran ah awm mahse Taehyung anu sawisa turin hla lua a awm silo kut thlak a chawl lo, rawlthar thaza rual tan chuan a mit hmuh a anu an sawisa reng mai chu thinrim thlak tak ani apa a hringtu ngei ni mahse a huatna a nep phah lo, kum 17 a rawn nih chuan apa a huatna anasa zual emaw tih tur ania anu vangin company ah a lut tan der tawh bawk a ko a innghat chu anasat em avangin depression pawh a neih phah hial a stress leh anxiety nen khawngaih thlak hian.

Heng hun lai hian Lee dohyung leh Ra yoon ho (tae nu) te chu an inzui tawh apasal then a ni tawh bawk a daltu anei lo afapa la naupang tak chuan pa mamawh nia hria in Lee neih mai chu a tum a mahse a pasal Kim soo jun ala dam ve reng si kut thlak ala bansan bawk silo a kham ani. Lee zia diktak chu Taehyung chuan a hmu tlang ran a , apa tlukin a hua anu chu an hmangaih lo a thil tih theihna vang chauh ani tih ahmu tlang ve ran sia , mahse chutiang hmu thiam ve tur chuan Miss rai mit chu Lee chuan a ti del tawh mah mah ani.

A tale of A possessive loverWhere stories live. Discover now