CHAPTER-XIX

260 42 13
                                    


                  
                                 *
     

Tae...taee khawnge i awm? Taeee""

Kookiee heta hi ka awm tinge min zawn?"

Ka rawn haw a hmuh tur i lo awm lo a ka buai vek thei a lawm tae ka rawn haw lai chuan kawngka bulah hian min lo hmuak thin tawh rawh aw ka rawn thlen rual a i hmel ka hmuh loh chuan ka a thei mai dawn" 

  a sawi pah chuan a kuah hle hle heti tak a hlauh thawn na a nei nasa ta mai leh tae chan mai dawn a ain hriat na hi a lian hle a a thluak ah a in rik chawk tluk tluk mai ani natna ah a chan em chu ring lo ila.

.

.

.

.

.

Jungkook ka hlauthawng ani a lian telh tleh mai sia"

Kawng ka dap mek ani lungai suh jimin tih dan kan hre vat mai ang"

Mahse Jungkook kawng hmu ta lo ila heti hian ka awm reng dawn ami engtin nge pawn ka chhuah ngam tawh ang,hun rei tak hnu ah yoongi hyung hma ah ka in lan ngam leh chauh asin tun ah engtin nge ka tih tak ang"

A tap lek lek tawh awm nem mi tih takah engkim mai chuan a tah a ti chhuak zo vek tawh.

Hyung chu kan bia ange lo nghak rawh"

Maw engtin? Ka hmu ngam dawn ami"

Min ring rawh"
.
.
.
Rei pawh nghah ngai loin Min yoongi chu mawng vauk ba ang maiin a rawn thleng rang a,a rin lawk dan ang reng ani an ni ho chungah hian thil hi a kal tluang thei thlawt lo em ni.

Jungkook sawi fiah rawh" nelawm fahran lo chuan a ti a, Jungkook pawn lo sawifiah zung zung in Jimin experiment atan a an hman thu leh a chungah hian thilmak tak kha misual Lee daesung khan a tih thu te chu a hrilh mawlh mawlh a, yoongi chu a in hui pap pap tih mai tur leh sawi mai tur a hre lo ani Jimin chu a en a a lainat takzet tih theih nei a inti mahse a nei silo. Muang chang chuan a pan hnai a.

Jimin ka rualin haw ta che" a tidam dap a ava thlamuan thlak tak em,mahse Jimin tan in thlahrun na a nasa zawk tlat bawk si, vawitam a hnawl tawh a rilru leh thinlung a lo hliam sak tawh hian heti mai a apawm leh thei mai tur hi phu a inti mawlh lo. Mahse yoongi Hmangaih na hi a hmangaih in a hnawl na pawm tur chuan a te silo nghet takin a kuah a thlah leh a tum tawh lo, a vawikhat na atan lung chim takin a kuah ve thei ta chu ani a a vuan reng tawh ang.

.

.

.

.

.

.

.

.

A sawi ang ngei in kawng ka ah chuan a lo nghak ngei a engmah dang sawi tawh loin a lo nghak tu kawng leh mal ah chuan a chul nghal ruak a duh thawh zetin a fawp nghal bawk eizawh vek tum ang mai ani. A kawr hak te chu ngaithei lo zet a phelh sak mawlh mawlh a a nghak thei tawh lo pawm kang lawpin kawngka bul ah mai chuan a dick chu tae paradise ah chuan a thun nghal hmiah prepared na pawh awm lo a, a thun vang chuan tae chu a lo ngik faih a,mahse a nawm na chuan natna te chu a rawn ti kiang vat
Ka naute a nuam em?"  Chhana a dawng dawn lo tih tae hmel atang hian a hai lo nuam tih vanga meng diar diar in a au chhuah loh nan a hmui a veng tlat a, chuthil chu Jungkook chuan ngai thei loin tae kut chu a la sawn a, a tawp a tawp ah tae chu nuam tih vanga au chhuak in Jungkook hming chu a lam chul a, a zo thei mai dawn avangin an hnaih ber kitchen lam chu dick la phawi miah lo chuan a pan pui a.

A tale of A possessive loverWhere stories live. Discover now