Portrait of Mío
..................
He khawvel buai chuar tak karah hian thenkhat te hian nun nuam neih tum in tenawm taka hun hman an la thulh chuang lo,mi nunna an la a ruk an ru a an rawk a an eiru a an suasam a an thet darh vek thin. Chûng khawvel ah chuan kan cheng mek rilru nem i put chuan an hneh che anga an thu hnuaiah i awm ang, i hlawtling nghal lo ani mahna pawi ti suh i thil tih kha thlir let la inzir nan hmang let zawk hlauh ang che.
Ziah ngei ka duh si...ka mit thla mi ang hi chuan a chi dawn bawk silo aaa Jeon kookie nui teh nui teh" paint brush chuan a lu a chhu kauh kauh a, a in sawr bing hle tih hriat nan a mit a chhing vang vang bawk. A mit thlaah chuan rum taka a melh lai bak a cham thei silo amah zawk chu a nui sak a. Jeon kookie tinge i nui lai hmel min hnut chhiah loh i thiam loh vek" tih pah chuan plate a rawng a dah te chu a chawk kawi niap niap a.
Ka naute........ Surprise"
Tut tut tut
Kim yungsun
29
Taehyung's cousin
Lived in Amsterdam
Architecture
........
Ehe noona! Tinge nang hetah enge i rawn tih" rawng akai leh kai loh pawh ngaihtuah lo chuan a mikhual chu a kuah nawk nawk a
Tae.....min kuah reng dawn nge eitur min pe dawn?" A hmui chu ati pawrh tarh a,tae chu lawm avangin ala khi var var reng.
Noona khawnge Hye jin noona?"
Tae ka lungawi lo, i chau em i rila tam em tih aiin Hye jin chungchang min zawt daih maw darkar 13 thlawhna a ka rawn chuang kha ka inchhir ta der mai" a kut a kawngah a nghat a cute thei ang ber chuan a hmel a siam bawk a.
Aa noona tihpalh mahse engmah ka nei lo sausage leh ramen a ni mai aw"
Yess korea a ka ei chak ber alawm hriem enoki awm bawk se kimchi nen soju tel leh bawk se"
Noona ka neih zawng zawng anih chu ka sawi a dang ka nei lo"
Aaa billionaire Kim Taehyung kha ani tawh lo tak". Pum dawm meuh chuan a nui a Tae dinhmun a hmuh hniam vang erawh anilo.
Ka hua che" in kuah nghut chung chuan yungsun chu a melh rum a. Thu phawt ang tih pah chuan Taehyung chu dawhkan lam a pan pui a. Tae kha tih hunlai a i bula ka awm loh vang khan min ngaidam rawh aw"..
Noona in thiam lo suh tuma thiam loh anilo thil thleng palh ve mai ani" a nui lui sang a.
Thil thleng palh a? Tae an chungah i thinrim lo em ni,i ngaidam thei dawn ami?"
YOU ARE READING
A tale of A possessive lover
Romance"Kal tir tur che in ka chak tawk loa" Chelh tur che in ka huaisen tawk hek lo" M-preg chhan chu a fu dawn riau a Topkook⬆ Bottomtae⬇ Slowburn