Part-II
Taehyung chuan Jimin chu engvang a mamawh nge anih ngaihtuah in Jungkook chu a balcony ah a vei tawn chhena van a thla eng mawi tak leh favang thlifim thaw heuh heuh te chuan a rilru an la peng zolo a ni ngei ang. A awm hle hle thei tawh lo jacket la in a car chabi banga a tar chu a pawt thla sawk a, Taehyung inlam pan chuan chak zetin a inkhalh phei vut vut a.
........
Khawngkhar ah chuan chik leh ril em em in an in melh run a tawng hmasa zawk nih tum lo tak chuan an ngawi hmak a,an mit erawh in hmun dang reng a melh lo,tuipui ang maia mitmu fim kak chu Jungkook chuan a thlir deuh tlawk tlawk ani ber hmanhmawh taka a kal chhan kha,a rilru luah khat a ti buai em em tu ngei kha a hmuh chiah chuan khawnge a rilru kam tute kha Kim taehyung hmel a hmuh khan an thlawk bo zo ta em ni.
Rei lo te alo tem tawh Kim Taehyung hmui ngei mai chu a melh leh ran a tem chhin leh chakna a khat in a taksa zawng zawng chu awn riai riai in Kim Taehyung hmui rose par ang mai a sen siah chu duhthawh lehril em em chuan a fawp leh ta vawng vawng a, Taehyung pawn lo hnar bik loin a fawp let ve a, nie a ta chauh ni tur a a duhpa hian duhthawh em em a a fawhna hi alo hnar phal bik teuh lo, beiseina sang tak alo siam sak hnu phei kha chuan midang zawng aia a thlan tur thu kha alo hrilh tawh sia tun hi a nem ngheh na chu em ni ang.
Thaw hlawp hlawp in mitmeng tliang kar chuan anin en rana infawh chauh chu a tawk zo lo tih an taksa chuan a hrilh chiang kher mai, Taehyung kut hleizetin Jungkook kawrawm vel a khal kual neuh neuh pah a aawm bawr vel a chul leh thuak thuak thin chuan jungkook chu nasa taka phurna pein a ban tha chak zet a Taehyung chu pawm kang lawpin an hnaih ber dawhkan ah chuan anghat chawrh a ramsa ang maia chein an hmai chu an inei sak buan buan ang ber.
Taehyung chuan a thianghlim na chu thut khawmna pindan a center table ve mai chungah chuan a hlauh ta ani. Vawithum lai Jungkook chu a tla hman a mahse ala zo thei lo bedroom lamah Tae chu pawm chho leh lawpin khum dup nuam zawk ah a zei zia leh a duai loh zia lantir leh tur chuan a kal pui leh ta a.
Ka hmangaih che kookie, ala hma tih chu ka hria mahse ka hmangaih che hriatchian che ka duh a enge i ngainat i duh loh zawng thleng in hriat vek ka duh". Nui san sanin a bula mu hnar sek sek chu a be melh melh a, a mut hlan tala a inpuan loh chuan engtik ah nge hun a neih ve ang tuna a bula mu a hmangaih ni ngeia a hriat hian midang anei daih tawh bawk si harsa ti taka thawk la leh hakin bathroom chu apan a anghawng leh awmbawr vel a hickey tam tak jungkook hnutchhiah te chu chhuan hmel tak chuan a en a,a hmangaih ber siam sak a hmangih berin chhinchhiah na apek ani miau a chhuan loh chi rual anilo.
Khum zawn a thlen chuan a in rin hman hmain Jungkook chuan khumah pawt mu leh dawr in nghet zetin akawngah a kuah nghal a hmai chu Taehyung nghawngah chuan a phum nghal bawk a thaw lum ham ham chu Taehyung chuan a lo feel leh nghal em em.
Kookie ka kal angai a hmanhmawh thlak lutuk a" nui her her pah chuan a tia chu ringawt pawh chuan Jungkook jr chu zauthauna nasa tak ape mawle haha.
Aih kal lo mai la imm vawiin chiah ka bulah hun hmang rawh"
Pangchang hmui ti pawrh deuh tar chuan Taehyung hnung lam atang chuan a tia.Kookie ka kal angai mahse ka lo let leh vat ang ka tiam a che immh 12ah ka rawn let ang lunch kan ei dun dawn nia"
Promise em?"
Imm promise"
Hlim em em in in chu a chhuahsan a angaih a tha takzet tunah hian Jungkook hi a zawng zawngin a ta anita ang mai ani.
Mahse a nun chu karma hian hahdam taka a hman hi a phal lo ni mai ang hian buaina rilru hahna chuan an zem kual reng a Lee lo inrawlh ve chhen bawk nen.
Lee vona hnuaiah tlawm tum bik thak loin mi chak tak anga langin nun hman angai a, apa a thahna thup nan mi tamtak ka a ven thawn angai reng bawk a , a zalen lo a zalen hlol lo mahse chu chu mi zawng zawng hian an hriat ve a tul kher lo.
YOU ARE READING
A tale of A possessive lover
Romance"Kal tir tur che in ka chak tawk loa" Chelh tur che in ka huaisen tawk hek lo" M-preg chhan chu a fu dawn riau a Topkook⬆ Bottomtae⬇ Slowburn