I was made for loving you
Melh khat pawh melh loa a kalsan tak Kim Taehyung chu a dinna ngaiah ala ding reng, Jungkook kal liam ta pawh kha a en lo a bing mupin a in hria hei hi ani khatna chu ani avan hahthlak dawn tak. Lee pawh hmuh tur a awm tawh hrih lo bawk a thil mak ani enge maw ruahman anei tih a ringhlel rum rum zawk. a car chabi lain a inlam apan ta zawk a Jungkook in pan tur ani tih ainhria mahse heti chung chuan a pan thei lo hun thawl a mamawh tidik lo tu ani tih a in hria siam tha tu tur ani tih pawh a in hria ala in peih lo mai ani. Tunah chuan nupa🙄 anni tawh a engkim a awlsam tawh ang chu.
Kar khat a liam a tuak thar te inkar chuan hma ala sawn lo hle Jungkook chu a hna atangin a haw tlai thei em em a, Taehyung erawh inah nupui..ummm🙄 tha tak niin in nghak tawp thin a hna emaw a lemziah engmah tih chhunzawm loin Jungkook tan engkim a hlan ani pakhat lah hian a haider reng mai si.
Kawngkhar in hawng ri rak lam chu a hawi a a pasal chauh hmel taka rawn lut mek chu nuisnga lo dawng sawngin.
Kookie dinner ka lo siam a" choka atanga rimtui rawn nam chhuak cham cham chu a hriat chhunzawm nghal zat bawk a,mahse haider in a room lam chu a pan hnak hnak a.
Kookie khawngaih in rawn ei hram la" ngen ngawl zawk chuan a tia.
Ka ei tawh" tih leh room kawngkhar chu ring zetin akhar hmak a.
Hmm a ei tawh a nih chu tu nen nge kan ring thiam mai em" a thil siam te chu awmze nei lo zet chuan a bia â pawh a inti takzet.
Jungkook room kawngkhar chu a kik karh karh a chhawn tu an awm lo a in kalh loh avangin a lut nghal mai a. A pasal chuan dawhkan ah chuan lehkha a lo bih ngar ngar in Taehyung rawn lut chu hria ang pawn a awm lo.
Umm kookie tuilum ka siam sak che a, inbual la i chau lutuk kha a reh deuh maithei a sin"
Taehyung chu nin hmel zeta en in a thaw hak a.
I hun khawral duh suh i hnen atangin engmah ka dawng lo ang hote pawh nise"
Mahse ka tih tur ania lawm kookie"
Ka chhiah hlawh ini mi huh i duhdan a awm chu enge a an min nei tawh ,a bak chu beisei suh engmah a thleng ngai lo ang "
kha tiang tawng kam te chu a hre ngun a lawm a palzam mai mai thei ang chu miluhlul ve tak anih kha mawle a rilru na ve deuh mahse mi chak tak anga lan a duh tlatna chuan mizawng zawng a bum thei mai chauh a thinlung nei ve lo turin an ngaih phah mai ani.
..............
Van a thiang a, thilfim a thaw heuh heuh bawk thlasik ang lo takin mahse hetiang a nih hian zanlamah seoul ah chuan vur a sur ngei ngei thin,anchhia ang maiin a tuk leh chu vurin a lo khuh var vo zel thil hreawm ber pawl a ni thin mahse in hmangaih te tan erawh hun romantic ber ani leh lawi a vur hnuai ah date nuam tak tak an nei a snow fight te phei chuan naupang chu sawi loh pitar putar thlengin rei lo te te chuan an nei ngei ngei.
Sawi ang ngeiin zing karah chuan Seoul khawpui chu vuimrin a khuh var vo mai.
Tinge vur a sur?" Banga vur tang chu a khawih neuh neuh a.
Nisa hmuh ka duh sin" lungawi lo lek lek chuan pawn lam chu a dak chhuak a a pasal ramsa hliam ai pawh a alaka hlauhawm zawk himna chu ala ngaihtuah ru reng tih hriat takin pawn a vur var vo kawng khuh vek chu a melh tlawk tlawk a vur a chhah zel chuan jungkook chu busan lam pan tur a nisia a chesual mai ang tih a hlau ani.(𝒂𝒘𝒊 𝒂 𝒏𝒈𝒂𝒊𝒉𝒏𝒂𝒘𝒎 𝒍𝒐𝒉 𝒛𝒊𝒂 𝒉𝒊)
..............
Busan kal tur ini emaw ka tia?" A bul chair a thut pahin Yoongi chuan Jungkook chu a zawt a.
Zanin chu hetah ka rawn riak thei a ngem" yoongi zawhna chhang lem lo chuan a dinglam a khum king size ah chuan a mu thla nghal zar a a ban chu a phar diai bawk.
Engvangin maw kook i pasal chuan i duhkhawp ape na che nge?" Fiamthu elhsen tak chuan a lo ti hlak a.
a chanchin sawi lo teh" rizai chuan a hmai chu a hliah daih a, taehyung hmel a mitthla ah a rawn lang ta zut zut chu duh loh zetin a tho vut a Yoongi chuan enghelh neih loh hmel zeta Jungkook chetla chu lo enin a khi leh suk duh chauh thin.
Aish,ka ning lutuk" khum atang chuan tho vutin a car chabi nichin maia sofa a theh thlak tawp kha a chhar a hmanhmawh angreng tak chuan Yoongi in chu a chhuah san a. Tunah hian 11:45 am ani tawh a vur sur avang a traffic jam nen chuan tlai tak ala nilo busan pan ahnek in a mihring hmuh duh loh ber nia a sawi ngei mai awmna lam pan chuan a tlan vut vut thei silo a tawlh hret hret ani chauh a rilru hnanhmawh nen a awm dan chu in mil lo tak ani.
Enga tinge doorbell ka hmeh ka â zo ta em ni" tia a ngaihtuah chhung chuan kawngkhar chu a rawn hawng a, a hmel pawrfep chuan a ti lang duhawm zualin a kawr hak lian tak chuan a taksa mawina a hliah zo lo sawizel dawn chuan a thui lutuk a hma ding hi a mawi ani.
Enga tinge ka mitthla ah i rawn lan reng ka phal ami mawh, min chhang rawh hahdam takin min awmtir ta che" Chutia kawngka rawn hawn sak tu mak ti hmel pawh a reh hma chuan a ti sawk sawk a inchhungah chuan an lut zui nghal a ( kdrama vel a changtunu a hnung zawngin a kal a changtupa in a zui zel ang deuh khan in hre mai em㋛︎)
Busan ah i kal lo maw?"
Engtin nge ka kal theih ang khawi hmunah pawh ka hmu che a ka duh hleinem englai pawh a i hmel hmuh kha ka duh hleinem"
Tinge? """""
Argh Kim taehyung enge i duh" ati ta thlawt a sawi tur a hriat loh lamah taehyung chu thiam loh a chantir let ta zawk a zeilo hian.
𝑁𝑎𝑛𝑔 ℎ𝑚𝑎𝑛𝑔𝑎𝑖ℎ 𝑡𝑢𝑟𝑎 𝑠𝑖𝑎𝑚 𝑘𝑎 𝑛𝑖ℎ 𝑎𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑎𝑛 𝑛𝑎𝑛𝑔 𝑝𝑎𝑤ℎ ℎ𝑖 𝑛𝑖𝑙𝑎 𝑘𝑎 𝑑𝑢ℎ 𝑐ℎ𝑢 𝑐ℎ𝑢 𝑘𝑎 𝑑𝑢ℎ"
..............
aahhh ahhh tawk phawt rawh se, rei tak lutuk hnuah chuan a har emai thiam loh sa nen chuan vote te comment share te pawh ti leh hram ula.
Ka rei em em avangin ngaihdam ka dil e.
sawisel ula,in idea te lo sawi bawk ula chuan a der pawn min fak tho ula😂
a thupui hi chu story nen lo in mil vak thin lo anih pawn in lo hrethiam mai zel dawn nia.
ngaihdam dilna bak sawi tur ka nei lo ani e.
vawiin atang chuan ka regular thei deuh tawh anga mahse ti zung zung ang chi kha ani thei dawn chuang lo a ka sawi mai mai.
Ka lawm e.
YOU ARE READING
A tale of A possessive lover
Romance"Kal tir tur che in ka chak tawk loa" Chelh tur che in ka huaisen tawk hek lo" M-preg chhan chu a fu dawn riau a Topkook⬆ Bottomtae⬇ Slowburn