Hei hi maw aril😆
𝑁𝑎𝑛𝑔 ℎ𝑚𝑎𝑛𝑔𝑎𝑖ℎ 𝑡𝑢𝑟 𝑎 𝑠𝑖𝑎𝑚 𝑘𝑎 𝑛𝑖ℎ 𝑎𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑎𝑛 𝑛𝑎𝑛𝑔 𝑝𝑎𝑤ℎ ℎ𝑖𝑎𝑛 𝑚𝑖𝑛 ℎ𝑚𝑎𝑛𝑔𝑎𝑖ℎ 𝑣𝑒 𝑙𝑎 𝑘𝑎 𝑑𝑢ℎ" chu thu chu a luah a ri nawn tluk tluk tinge a sawichhuah ngam loh engvanga Jeon jungkook hma a zam thar leh tlat thin nge anih.
Minutes 20 dawn liam ta khan kalsan in awm leh daih tawh mahse mimawl tak ang mai a a dinna ngai a la ding rengin Jungkook chhuah na lam chu a en a, engtik atang khan nge thinlung nei lo Kim Taehyung hian Jeon jungkook tan a thinlung a lo pek tak an intawn ni hmasa ber atang khan ani daih tawh maithei kha mi ni khan duhthu a sam hial kha mahse ani chu hmangaih tu leh hmangaih na dawng ngai lo ania tumah hmangaih dan a thiam lohna khan an inkar a ti chhia a chumai bakah Lee a hringnun ah alo in rawlh ve chhen nen tum loh dan leh thil thleng thei pawh a rin loh a thleng reng mai anih kha.
Jungkook nen an inkar siam that chu ahna ania mahse tunah hian thil tum dang daih anei lawi si in hre duh em thil ho te mai Jungkook duhthusam tih hlawhtlin sak ani.
___________
Dinner eiturin an thu dun ran a thil mak tak chu tunah hian Jungkook chuan Taehyung dinner buatsaih sak chu a eipui dawn ani thlakhat dawn anih hnuah a vawikhatna ani hial ang.
Rawngbawl chu ila thiam chuang lo hle mai" artui ut khak leh bacon la hmin lo chu a chawk let a chawk let a heti tak hian Taehyung hian eitur a siam thiam lo ang tih a ring lo reng reng 555+
Aaa haha nia ka theih tawp chu ka chhuah ve tho ania" a eitur siam eichak awm loh zet chu a hmawm zeuh a hospital kal angaih loh hram a beisei.
Vawiin tlai atangin maid kan ruai dawn nia"
Angai lo keiman engkim ka ti thei alawm"
I duh duh iti dawn nia keichuan ka eitur siam tu tur maid ka ruai dawn" a hmel rumrat maia Taehyung a melh chuan ngawih tawh tur tih na.
Awlee chu maid chuan ka eitur pawh siam ve mai rawh se"
A tir a maid an neih loh chhan chu Taehyung lehkhabu chhiar pakhat chuan nupui tha tak nih dan a sawi a chutah chuan nupui te duty chu pasal te duat tak a enkawl eitur siam sak an thawmhnaw tih fel sak tih te alo tel ani awm e hetiang lam thil hi avawikhat chhiarna a nia a zawm nghal em em ringawt chuvangin Jungkook ina maid lo thawk sa te chu alo ban ve hmaih ringawt a housewife tha tak anih theih nan. Mahse enge thleng hi kamis a nawt kang ziah a artui leh bacon bak siam tur dang a thiam belh lo bawk a tum ve nasa viau ania, a chetchhiat na te chuan Jungkook thinlung a hneh ve ta deuh aniang nge a ruk a Taehyung chetla chu lo enin a tum loh deuh a nuih te pawh anei ve tawh ehem...mahse a insum thei lutuk a engmah thleng lo maiin a awm leh hmiah thrih zel avang te hi aniang an inkar chinfel tur tam tak awm hi an chinfel theih loh?._________cut deuh duaiii ang rei riau😒
Tae" kar hnih emaw lek liamta atang khan Jungkook chu Taehyung lakah a in hawng ve tan a hma chu la sawn em em lo mahse a hma anga boruak rit tak kha chu an nei tawh ngai lo maid an nei tawh a Taehyung pawn a hna azawm thei tawh. Thian tha takah la insiam lo mahse an inhaw lo tih an chiang ve ve a chu chu a tawk hrih viau e.
Taehyung chuan muangchangin a thinlung chu Jungkook tan a in hawng zau telh telh tih a hrechiang a duh a duh loh chi pawh anilo a tirte atang khan a chiang em ani a thinlung neitu chu tunge tih mahse alo hrethiam lo ani. Tunah phei chuan darthlalang hma a inen tluk in a hrechiang tawh mahse a pasal rilru hi a hre ve silo a, a duhna han lantir mai chu a hreh ve deuh ani.
A pasal ani tawh a tinge a dawihzep viau tiin i ngaihtuah maithei mahse han ngaihtuah teh ka pasal ka hriat hma atang tawh a a ngaihzawng nen nitin in hmu ta thin se lunch leh dinner eidun ta fo se engtin nge i ngaih ang thiantha tiin in ko fo mahse thil diklo a awm tih i hriat chuan i hriat belh chak loh na chuan a hneh zawk ngei ang che, siamthat tum mai ta che pawh i ti ani maithei tu in nge siamthat leh chuang tur awm lohna in zawmna awm lo chu kawilai nge a siam that ang.
(Jk pov tur hi a hma atang tawh in ziah ka tum thin a mahse tinge ka hre lo har ka ti lutuk a heti hian a tha ve tho tiru?)
Jimin leh Jungkook chu a hma zawng aiin an chhuak dun nasa leh tawh a Taehyung erawh hna lamah buai lo mahse buai theihna tur a zawng hram hram emaw tih turin a hnuai ami te thawh tur awm lo khawp in a khawih kim a ina haw a hreh ni berin a lang a cher a, a sam dum hlap chuan a vun dang var hlang chu a ti lang var lehzual a en reng reng pawhin hrisel hmel ani hlawl lo tunge ngaihven.
Ni tamtak a liam leh tawh tamtak hun a liam chak ang bawkin mihring rilru pawh a inthlak chak, khuarel ken tel hi a ni ngei ang Jungkook thinchhe pa pawh chuan Taehyung chu a hnaih sawt hle ala rei lo kar hnih thum liam ta atang mai chauh khan Taehyung chu thian nihpui ah a sawm a Taehyung pawn lawm tak a thian an nih chu lo pawm in an inzawmna ah hian bung thar an kai ani chumi chuan a ti lawm hle bawk , thian tha tak an nih theih chuan thil dang tamtak pawh a thleng thei tih hre ranin a pasal chu thian anga kawmin an innel ve viau tawh, mahse maw aw mahse hi a awm leh thin thian chauh chu Taehyung tan chuan a tawk zo lo Jungkook chu a vaia neih a duh a thinlung rilru leh taksa engkim mai chu a duh ani heitak hian a kalsan tak nia a hriat a mize rei tak lo inthup tawh a rawn kai tho leh a tunah hian Taehyung chu hriatthiam theih ani leh ta hauh lo.
Jungkook hna atang a a tlai deuh chuan pangchang aw lek lek a lo chhawn in, inthlaj turin roomah hruai in chumi zawh ah eitur alo pe thin a Jungkook tan chuan thil thar ani tawh lo Taehyung mize inthlak leh thut thin leh pangchang taka a kiang a awm vel hi hmuh nuam a ti tlat, Kim Taehyung mahni induh tawk ve tak leh chapo ve tawk tak kha ahmaah a pangchang vel ania hmuh nuam tak tur chu ani ngei e.
😒😒😒•••••••
Ani maw avan mak chutiang chuan a tia sawi zel teh" phur fahran chuan alo ti vat a.
Aa...aaaaaa sawi pawh a zahthlak enteh a hmui te a ti pawrh a, amit te kha ati zim vel sàn a, khatiang khan a cute theih ka ring lo reng reng"
Cute a Kim Taehyung leh cute maw" za em em in jimin chu a nui uar uar a nia a awm ve tho a thil hriat hi Jeon Jungkook ka atangin Kim Taehyung cute a tih thu a hre miau ani.
Kook engtik atang khan nge a lakah ilo fel taka i hua emaw ka tia"
Hun kal tawh anih kha"
Wow....chu i pawm tawh tihna em ni?"
La nilo e jiminie kan thil tawn hi pawm thiam ka tum mai ani."
Pawm thiam chuan thinlung hawn chuan hmangaihna"
Enge maw i sawi le?"
I la hmangaih dawn Jeon ka chiang ani"
I mumang leh suangtuahna ram zau lutuk anih chu"
Lo ngai rawh ka sawi chu a dik zel kha, ka zunah i uai ang ka tih hnu rei lote ah i uai kha, khatiang chiah khan ani chu i hmangaih anga a tello chuan i nung thei lo hial ang"
Taehyung hi sual deuh nih tir tum kha ka nia mahse hei a sual lo lutuk a ka ti sual lo zel dawn nge sual leh si dawn pawh ka hrethiam tawh lo, sual se ka ti sia mahse ka ziah zawh hnu ka chhiar leh hian alo sual lo leh daih zel bawk si😆 chuan a rei ang hu in a tawi lehpek hle tih ka hre bawk a🙏
Ka type lai hian.....smut hlir ka mitthla a🤧 ngaihna ka awm lo amaherawhchu smut ka ziak dawn lo🙌🏼
Vote vote vote vote vote vote
Share share share share share
Comments comments comments comments
🙏🙏🙏🙏🙏
Vote-ted share-ted commen-ted
YOU ARE READING
A tale of A possessive lover
Romance"Kal tir tur che in ka chak tawk loa" Chelh tur che in ka huaisen tawk hek lo" M-preg chhan chu a fu dawn riau a Topkook⬆ Bottomtae⬇ Slowburn