CHAPTER-1

1.2K 79 22
                                    

Introduction








Part-1








No one pov:

He thil hi a in turah telh ang che, pawisa pawh i hmu nghal ang?"  envelope chhah tak chu la chhuak in dawhkhan ah chuan a dah zana tun a adawr mek hian hetiang zat pawisa a hnawl phal dawn lo tih a hriatchian em avang in zam map loin a nui a. Pawisa leh drug chu peiin bar chu a ho te nen VIP room lam pan chuan an chhuak ta a.

Khapa kha Lee daesung Emperial nei tupa fapa kha ni tiraw enge hetah te a rawn tih ve a?"

Ka hre lo" zam zetin nichin maia thamna la tu chuan a thawhpui zawhna chu a chhang a.

Thenkhat hi chu an vannei ani tiraw a unaupa lah kha UG crops neitu ani bawk a ka thik takzet"







...











Vip room ah chuan Kim taehyung chu mahni in ringtawk taka a thutna hnung ngheng ar ar pah chuan a hma thu a unaupa hrawn leh a hmelma kum hlun Lee daesung chu a melh ngul a tunah hian sumdawnna vang chu nilo se chuan he mihring phiang sen hi a hmu tawp nang.

Ka sawi ang khan hei hi i pawm chuan Taehyung UG chu tamtakin kan pui thei dawn che u a sin"

Lee Emperial tel lo pawn ka Company chu duh thal in ka run thei tih i hre lo ani maw"

Lemchang duh suh Kim i tlachhe mek tih ka hria ania Emperial puihna i dawn vat loh chuan i company chu an khar sak thei reng che tih ka hria ania"  a hmel ngei awm zet chuan Taehyung chu a melh sawk a.

Lee nang nen a indawr reng hi kham tawh e" 

Unaupa intur kha in phawt la" ngeiawm zet chuan a nuisuk a.

I hnen atang chuan nilo e"
tih pah chuan VIP room ninawm zet chu a chhuah san a.













Tae pov:

VIP room chu muangchang hman hmawh ru tak siin ka chhuahsan a Lee hian ka chak lohna a hriat ka duh lo min ti chhe turin a in peih reng sia. Ka bar awm mekna teng hneng zet hi ka chhuah san vat angai ani ka kawrban chu ka hnim a

Eww Lee rim ala nam anih hi shower neih vat ka ngai ka kawr pawh laundry ngai nghal dawn nih hi"    ka kal chhat chhat a tawi khaw muang loin pawn a min nghak reng tu ka driver lam chu ka pana Lee chu hmu loila zan nuam tak tur anih hi mawle boruak chu ka hip vang vang vana arsi te khi ka van hmu khat tak an mawi ngaiin an la mawi reng anih hi.

Ouch! Ka tihpalh" ka sutpa chu ngaihdam ka dil vat a hmelhriat loh lakah chuan ka polite ve thei alawm.

Ka tih palh zawk ani ka kalna ka lo en lo a"    wow bunny teeth a nei anih hi a nui mawi ngei mai.

Ka lu ka bu nghut a ka car lam ka pansan ta a atawp nan tiin ka hawi leh hram ani chiah hi ka mihring vawikhat hmuhna hawi let leh meuh a ka en awmchhun ala ni ang van lam chu ka hawi leh a mamma ani kha ka tana khuanu ruat ni turin khuanu kha i dil thei mai a ngem ka ti fiamthu a ka vawikhat hmuhna a hming pawh ka hriat loh chu vante hnenah ka dil chu anisia.

End of tae pov














No one pov:

Jungkook chu a bialpa lo nghak reng tu lam chu nuisangin a pan phei chat chat a apen tin maite chu a zang vah mai phurna zamna lungawi hliah hliahna te chuan an hual ani ber.

Hey babe"  Jimin biangah chuan a fawp sapa.

Hey babe ivan rei"  a hmui ti pawrh tarhin a bialpa chu a melh  rum a cute tak ani.

A tale of A possessive loverWhere stories live. Discover now