Seoul khawpui pawn lam mite tana tlawh chawk awm em em mahse ami cheng thenkat tena pem bosan an chak em em khawpui chhung chu ri tinreng chhuah na bul ni awm hrim hian a ri chuah chuah a, thawm bengchheng tlanbo sana Han river kianga din chu thil hrisel leh hahdam thlak tak ani Min yoongi(a reh rei zia hi) pawh a hma lam hun tur nge thil dang ngaihtuah in a ding ngawi reng a, a nunah harsatna saawitur engmah anei lo pawisa anei a chenna in lah lalin ang mai a lian leh ropui a nei bawk mahse thil pakhat mamawh a nei pakhat chiah mahse chu chuan hnaih a hnek in a hkat telh telh lawi si, a contact list a en a a hmasa berah Jimin number a awm a nu emaw a pa emaw pawh niloin a call dawn em tih a in ngaihtuah nasa hle a engkim tha dawn a ahriat hnu khan a ngaih alo sam mah mah ani. A nghah theih thu a sawi khan chet lak nachang alo hrelo a miâ ang maiin hetah hian alo nghak tawp mai ani a mawl tiraw an inkar chinfel har tak tawh tur kha ngawi reng leh engmah tiloa lo nghak in an that thuai a lo beisei ve ringawt ania a mawl takzet.
A call tum ni lem lo a best friend Jung hoseok number chu a dial vang vang a,call a lak hunah engtin nge alo chhan dan tur nen lam a hre sa nghal vek, mi thawveng vei nei lo ang maiin khawsa mahse a nunchhung ril khawhar na leh ruak ngawih ngawih chu Yoongi hian a hmuh tlang sak vek sia.
Eyoo man wassup ka buai ania nula hian min nghak thei miah lo ania" music ri leh no in chhek ri atang chuan a awmna hai rual anilo.
Seok i bansan tawh emaw ka tia"
Aaa Yoon sawilo teh a pawimawh loh chuan ka dah ania" Line chu a cut nghal a.
Mi â pa tia chek hlakin a phone chu a hum nghet sauh a , a thaw veng em avang hian vei nei lo bik anilo a ngah lutuk a a phur seng lo a tha ber nia a hriat dan leh a phur chhawk ber nia a hriat dan in anung mai ani chu chu Yoongi hmuh dan a ni ama tawkah a phur rih tawh teh lul nen in hnem thei miah lo a thian an awm chu hreawm a ti.
Yoongi hyung" ko tu awmna lam chu a hawi phei a rinloh ber
Jimin" a phun sapa Jungkook pawh a awm tel a vangin phur tak anga lan kha. Aduh lo mahse Jimin beisei lawkna awm miah lo a hmu hi a hlim lutuk a Han river a kal chhan a theihnghilh thei hial.
Jungkook nang pawh maw" mak ti deuh chuan a en a.
Aa sawlai ah sawn kan in hmu a chuan kan rawn hmu leh bawk che a" Jimin chuan alo ti zung zung a, Yoongi chuan a awih zawk zawk lo 555
Han river ah tlailam 4 ah kan in hmu chu amak hran love zanin hian firework hmuh tur a awm dawn lehnghal" Yoongi bawk chuan a tia Jungkook chezia chu a thlir ru reng a ngaihbel nge a hrelo Jungkook pawh chu hlim lo hle in a hmu a nia tinge a hlim ang Jimin nen inzawmna nei siin midang a nei a ni lawm ni, midang a neih hma khan Jimin a ngaihsak zia pawh a hria.
Soju tel lo chuan a kim dawn lo emai min lo nghak ru ka va lei lawk ang"
Nia soju nen awii ka hmu chak tawh lutuk"
Jungkook chuan a phone chu a melh ru leh zeuh thin dar engzat nge tih nge a en a tu emaw text emaw call a chang zawk. Thla hnih chhung chu nitin Taehyung an a haw tlai emaw thil dang a awm emaw chuan a text in a call ziah ania chhang ngai lo mahse ngaiah alo nei hman aniang zanin pawh hian a beisei ru reng a mahse a nghah zan berin engmah a dawng silo. Be hmasa tu emaw nih chu a duh bawk silo sawitur a hre dawn lo tih a chian vang in.
Umm Jungkook nghah i nei mi"
Aih Jimin dar zat ka ena"
Kan in hmuh khat em hi Jungkook awm mai mai teh i pasal chuan alo nghak thei lutuk ang che" fiamthu tak deuh chuan a tia Taehyung hi an awmdun chuan an sawi lang ngai miah lo a thik vangin sawilan pawh a duh lo mahse hun reilote liam ta atang khan Jungkook ah thil danglam a awm tan a Jungkook phone wallpaper in thlak te morning leh good night wish a dawng ngai talo te ngaihtuah lawk miah loa Taehyung eirawngbawl thiam loh zia a sawi thin te inchhunga a chet chhiat na zawng zawng te hmel hlim taka a hrilh thin chuan engkim a ti chiang vek Jimin hian thil a hrethiam hma lutuk a a chang chuan amah anat phah thin, Jungkook chu mita nitawh mahse neitu hmasa anihna khan beiseina a lo siam ve ringawt a engtik ah emaw chuan tiin alo in hnem ve thin a duham vang ani tih ahria a in pawm thlap mahse enge ni chuang ang mi rethei tak ania pawisa a neih theih nan mi hausa ho kawp kual thin anih kha, kha Park Jimin kha ala ni reng.
YOU ARE READING
A tale of A possessive lover
Romance"Kal tir tur che in ka chak tawk loa" Chelh tur che in ka huaisen tawk hek lo" M-preg chhan chu a fu dawn riau a Topkook⬆ Bottomtae⬇ Slowburn