Medya: Son Feci Bisiklet - Bikinisinde Astronomi (göremeyenler için medyaya koyduğum şarkı.)
Merhaba! Nasılsınız? Ben iyiyim. Tabii sıkılıyorum. Ve Hogwarts'ta derslere girmeyi bekliyorum.
Bu bölümü yazmadan önce bir bölüm denemiştim konusu olmamıştı sildim. Ama bir anda aklıma geldi bu konu. Konu bir tartışma konusu tarzında bir konu. Aslında anlamı herkese göre farklı olan bir konu. Arkadaşlık...
Ama bir dakika hemen konuya dalmak istemiyorum. Önce sipariş vereceğim.
-- Ben bir ımm Nescafe alacağım. Yanında da bisküvi lütfen.
Evet sizlerde bir şeyler sipariş edin. Tek bırakmayın beni. Kötü hissediyorum sonra.
Evet şimdi başlayabiliriz.
Sizce arkadaşlık ne demek? Veya bir insan arkadaşı için bir şey yapabilir mi?
Benim için arkadaşlık çok farklı bir kavram. Bazı arkadaşlar vardır mesela arkadaşıyla kavga etsin, arkadaşının sırrını başka kişilere söyler.
Bazıları vardır. Yakın bir arkadaşın değil ama sırrını söyledin mi kavga edip etmediğinize bakmazlar. Ona bir sır verdiyseniz o sır onlarla birlikte mezara kadar gidebilir. Ve bence o kişiler gerçek dostturlar. Çünkü onlara güvenebilirsin. Ve bence bu gerçek dostlar en önemli kişiler olabilirler.
Dostluk bence arkadaşlıktan daha önemli. Yakın olmasan bile. Ve bence çok arkadaşın olmasındansa, bir kaç tane dostunun olması daha iyi.
Tabi her önüne gelen dost değildir. Dostluk, çok önemli ve aynı arkadaşlık gibi değişik bir kavramdır. Dostlar sizi satmayacak kişilerdir, sizi kullanmayacak, kötü bir şey olduğunda sizi yalnız bırakmayacak insanlar dosttur.
Şimdi size soruyorum, kaç tane gerçek dost gördünüz? Veya arkadaş?
Bence ben realde bir kaç gerçek dostum vardı. Ama işte bir şeyler oldu sınıflar filan değişti şuan konuşmuyoruz. Sonra okulda tek bir kıza sanırım bir sırrımı veririm. Oda gerçekten diğerleri gibi değil. Diğerlerine az benziyor ama yine de sır tutabilecek ve her hangi bir olayda kötü hissettiğinde konuşabileceğin bir kişi. Yoksa bizim diğerlerine söz verdin mi beş dakika sonraya o sır ortaya çıkar. Bunu tüm sınıf biliyor.
Umarım hayatınız boyunca gerçek dostlar edinmişsinizdir veya edinirsiniz <3.
Okuduğunuz için teşekkürler <3.
Bölümün bir kısmını çok önce yazmışım -yeni başladığım bir bölüm var ama pek içime sinmedi- ve yazdığım konu hoşuma gitti. Bu yüzden devam ettirdim ayrıca medyada ki şarkıyı dinleyin. Ben şarkıyı çok seviyorum ve severek dinliyorum. Umarım seversiniz. Görüşmek üzere <3.
~Sizi her zaman seven Madison
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve İçerken Başlasak?
RastgeleSıcacık bir aile ortamı ister misiniz? O zaman 'Kahve İçerken Başlasak?' bölümüne gidebilirsiniz. Gel beraber kahve içerken, sevdiklerimizden bahsedelim, dertleşelim. Sadece gelin.