19

162 16 6
                                    

„Jeonggukie.”

"Da scumpule." 

Jeongguk stătea pe podea în camera  de zi a lui Taehyung. Controller-ul  Xbox în mână, cu overwatch care se derula pe ecran. 

"Vreau să te întreb ceva." Jeongguk dă din cap, cu ochii încă lipiți pe ecran și este sigur că Taehyung, care stă pe canapea în spatele lui cu Yeontan în poală, și-a dat ochii peste cap.

 — Îți amintești în New York, prima dată când noi am fost intimi ? 

Jeongguk aproape că scăpa controlerul când amintirea de acum câteva luni îi apare în minte, prima dată când au făcut ceva vreodată, prima dată când Taehyung s-a îngenuncheat pentru Jeongguk și prima dată când Jeongguk și-a dat seama cât de atras fizic era de  Taehyung . 

„D—da. Îmi amintesc ." Încearcă să-și concentreze mintea înapoi asupra jocului video, dar este greu atunci când amintirea cu iubitul sau atingând-l îi rămâne în minte . 

„Am fost curios, ce te-a făcut atât de frustrat încât a trebuit să pleci la jumătatea întâlnirii și să te atingi?” Taehyung râde și Jeongguk poate auzi gelozia slabă de sub tonul vocii lui Taehyung, distragându-l de la joc și personajul său fiind împușcat, pierzând jocul. 

Pune controler-ul jos, întorcându-și corpul să se uite la iubitul său. "Chiar vrei să știi?"

Taehyung se ridică, coborând de pe canapea și luând un loc lângă Jeongguk. „Este cineva pe care îl cunosc?” 

Jeongguk vrea să râdă, să-l vadă pe Taehyung gelos este o imagine rară, dar drăguță. "Da."

Bufa de pe buzele lui Taehyung devine mai mare și își îndepărtează privirea. „A fost Jimin-ah, nu?”

Fața lui Jeongguk se scrâșnește de dezgust, gluma s-a terminat la gândul că el este ușor încântat de Hyung lui mai scumd. „Nu iubitule! Tu ai fost." 

Taehyung își întoarce capul pe spate să se uite la el, șocat, cu ochii larg deschiși și buzele formând un O. „Cum?”

Jeongguk oftă, pregătindu-se să-i spună lui Taehyung că  și-a dat seama  de atracția lui  față de iubitul sau Tae aici de față prin cel mai jenant mod . „Știi cum toți avem acel cont secret  pe Twitter?” Taehyung dă din cap, aplecându-se mai aproape de Jeongguk de parcă ar fi un fel de secret. „Ei bine, într-o zi, doar stăteam pe cont , îmi placeau tweet-urile făcute de ARMY  Și apoi un desen al tău a apărut pe feedul meu, mi s-a părut foarte realist și a fost cu siguranță bun, așa că sunt gata să-l laud pe artist și am deschis imaginea completă și bine...... ”

Jeongguk respiră adânc înainte de a continua. „Nu a fost cel mai nevinovat    fanart al tău.” Râde la gâfâitul lui Taehyung, mâna acoperindu-i gura. "Știu, știu. Artistul a făcut cu adevărat o treabă bună de a surprinde toate trăsăturile tale și mă refer la fiecare. După ce am văzut poza  nu m-am putut opri să mă gândesc la asta.” Fața lui Jeongguk cade în propriile mâini, îngrozindu-se la amintirile stresului său din cauza fanart-ului. „A devenit atât de rău, încât chiar l-am salvat. Și am intrat  să caut mai multe astfel de poze .”

Taehyung chicotește, apăsând un sărut în părul lui Jeongguk. „Asta explică de ce te-ai tot uitat la fundul meu.”

"Ai observat?" 

Taehyung dă din cap, apăsând un sărut pe obrazul lui Jeongguk. „Ai fost atât de drăguț.” 

Jeongguk își dă ochii peste cap, dar nu  poate împiedica să-i crească zâmbetul pe față. Au parcurs un drum lung, de la Jeongguk a fi un prost și ai  frânge inima lui Taehyung de mai multe ori până la ei fiind în sfârșit împreună, să meargă la întâlniri și să fie alături unul de celalalt . Și apoi  la Jimin care i-a surprins sărutându-se, și, în cele din urmă, întregul grup aflând  despre relația lor. 

A fost greu, dar Jeongguk nu regretă nimic. Și mai au multe de trecut, împreună. 

„Te iubesc”, spune Jeongguk. Și nu este prima dată când o face, dar de fiecare dată când o spune, se simte ca și prima dată. 

Taehyung zâmbește și în cele din urmă apasă un sărut chiar pe buzele lui Jeongguk. "Si eu te iubesc."

Jeongguk nu se poate abține să nu îl sărute și mai mult, gâdilându-l   și privindu-l pe Taehyung chicotind între săruturi. Nu se poate sătura niciodată sa se uite la  iubitului său, iubindu-l necondiționat.

„Deci pot să văd fanart-ul?”

                      SFÂRȘIT

_______________________________________

Ei bine ursuletilor cu acest capitol punem punct acestei cărți minunate pe care eu sper ca voi ați citit-o cu drag❤️❤️❤️

Cartea este încă needitat deci îmi cer scuze pentru toate greșelile de punctuatie, de exprimare sau de scriiere pe care le-ați găsit de-a lungul lecturi ❤️❤️❤️❤️

Sper din inima ca va plăcut, va pup!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 22, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

  Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum