5

150 12 3
                                    

Sunt la un restaurant cu mâncare thailandeză, nu departe de hotel, bucurându-se de o masă și, din fericire, de această dată, fără să organizeze o întâlnire în același timp. Se bucură doar că a putut petrece timp cu colegi sai de trupa, și Jeongguk nu se poate abține de cât de recunoscător se simte pentru că poate împărtăși niște Pai Thai cu hyung-urile sale. Râd, se distrează bine cu niște bere amuzându-se amintindu-și  amintiri din trecut. Jimin era cel care stătea lângă el la masa iar  lângă Jimin stătea Seokjin,  și restul membrilor stăteau vizavi de ei. Taehyung direct vizavi de Jungkook . Nu au avut cu adevărat șansa să vorbească despre evenimentele de astăzi, iar Jeongguk era sigur acum că nu era un vis. 

               

După repetiții, toată lumea s-a întors în camerele de hotel pentru a face duș și a se pregăti pentru cină, astăzi a fost o zi bună pentru grup, toți s-au antrenat cu ușurință iar Hoseok nu a avut dureri de cap. Și asta, din fericire, l-a distras pe Jungkook  să se gândească   la cele întâmplate mai devreme. Nu l-a evitat exact pe Taehyung, pur și simplu ignorând ceea ce s-a întâmplat. Nu regretă, nici măcar un pic. Jeongguk pur și simplu nu știe unde se îndreaptă asta. Nu îl vede pe Taehyung în felul acesta, da, îl găsește frumos și doar un geniu în a da mui. Dar la sfârșitul zilei, Taehyung este prietenul său și atât. Și știe că Taehyung o vede la fel. 

Este pe cale să ia o înghițitură din bere când simte  ceva între  picioare, ridică privirea surprins și îl vede pe Taehyung privindu-l înapoi cu un rânjet mic pe față. E serios?

Mâna lui coboară sub masă, apucându-i glezna și împingând-o ușor la o parte.

Cel mai în vârstă se uită la el cu o față serioasă și cu buza de jos între dinți   și Jeongguk își îndepărtează privirea. Minutele trec și el încearcă din răsputeri să asculte cu atenție povestea lui Seokjin despre cum și-a înfundat toaleta, dar apoi simte aceeași presiune între picioare, de data aceasta ceva mai puternică. Se întoarce să se uite din nou la Taehyung, dar de data aceasta acesta se uită direct la cel mai mic  Hyung al sau. Desigur. Purta pantalonii largi, papuci foarte scumpi și o glugă neagră ce îl face pe Jungkook sa creadă că îi aparține . 

El este pe punctul de a mișca din nou piciorul desculț al lui Taehyung până când simte că vârful piciorului  apasă mai tare, mișcându-se în cercuri și simte căldura care  crește în spatele gâtului său, nu se poate îngreuna. Nu în timpul cinei, nu într-un restaurant. Taehyung încă nu se uită la el, dar Jeongguk vede zâmbetul de pe buze, știe ce îi face și când simte că presiunea crește, Jeongguk nu este sigur că  mai vrea să se oprească. Una dintre  mâinile sale din jurul gleznei lui Taehyung, îi apasă de data aceasta mai tare piciorul  . Cealaltă mână este curbată în fața feței, bărbia sprijinindu-se pe ea pentru a-și acoperi expresiile feței de fiecare dată când Taehyung apasă mai tare.

Știe că acest lucru este greșit, dar nu se poate opri, mai ales cu cât de moale și delicată se simte glezna lui Taehyung. Urmărește pe toată lumea de la masă, recunoscător pentru că a fost lăsat pe scaunul din colț. Toată lumea pare să se fi scufundat profund în a-i pune întrebări lui Seokjin despre ce a mâncat pentru a provoca înfundarea toaletei, dar se gândește doar la caldura în creștere dintre coapse, se bucură că a purtat astăzi pantaloni de trening negri, din fericire, pentru că nu poate risca un petic umed  între picioare. Totul se simte murdar, ca și cum ar fi într-o scenă porno de actorie  cu un cadru destul de realist și riscant. Știe că este greu acum, și nu  poate nega felul în care îl doare penisul de fiecare dată când Taehyung încearcă să-și distanțeze piciorul, acesta din urmă îl tachinează evident. 

  Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum