Simte că viața lui se destramă.
Încearcă să-și spună că nu este nimic prea grav, că este în regulă și că totul este în regulă. Dar, chiar dacă în timpul zilei reușește să se lupte cu gândurile, nu este atât de ușor când se așează pe pat cu O singură persoană în minte.
Taehyung, fără să încerce măcar, a reușit să-i acapareze creierul. După discuția lor, Taehyung rămăsese departe de el, mergând la alți membri pentru a juca jocuri video atunci când el era de obicei cel cu care joacă jocuri Taehyung. Apoi, în timpul repetiției, se juca cu Jimin sau Namjoon, în loc de el.
Încă îi zâmbea, îi spunea o dimineață bună în timpul micului dejun și îi arăta meme prostești lui Jeongguk pe tot parcursul zilei, dar Taehyung nu-l mai îmbrățișa, sau își punea capul pe umărul lui Jeongguk, se juca cu lobul urechii sau cu părul, Taehyung nu-i mai cerea nici măcar ajutor în timpul antrenamentului, iar Jeongguk știe că el este cel cu care Taehyung se simte mai confortabil să ceară ajutor. Așa că Jeongguk nu se poate abține să rămână treaz, uneori, doar privind fix în tavan, întrebându-se cum îi poate cere hyungului să fie din nou la fel cu el. Este o întrebare prostească, este o cerere stupidă,
Se află în a doua dubă în drum spre studio, Taehyung decisese să meargă cu a alta după împreună cu Hoseok, Jimin și Jin spunând ca oricum nu au toți loc , dar se pare că Taehyung a făcut acest lucru intenționat pentru a crea distanța între ei doi și nici măcar nu a putut protesta . Așa că a rămas blocat în prima dubă, cu Yoongi lângă el și cu Namjoon în fața.
Se gândește să îi trimită mesaje lui Taehyung, ca să spună ceva, nevoia de a interacționa efectiv cu el a crescut atât de mult încât nu se gândește de două ori înainte de a-i trimite ceva prost.
cu sinceritate, ar fi trebuit să merg în prima camionetă ...
Jeongguk așteaptă aproape două cântece întregi până când Taehyung îl trimite înapoi.
ar fi trebuit să lupți pentru asta: P
Se trezește râzând, degetele deschizând deja Apple Music, în căutarea unui cântec. El alege unul cu care se simte conectat în ultima vreme și îl trimite celui mai în vârstă.
Restul călătoriei cu mașina trece repede și ajung la studio în cel mai scurt timp. O cameră era acolo când au intrat cu toții în studio și a fost aproape așa cum știa toată lumea, să meargă pe șcenă și să fie fabuloși pentru ARMY . Și Jeongguk ar face cu adevărat orice pentru ei, dar uneori, având camerele în jur douăzeci și patru din șapte limitează cu adevărat cine sunt și știe că dacă s-ar întâmpla ceva rău în fața camerei, editorii o vor edita, dar se simte totuși uneori ca o corvoadă. Știe că ARMY îi acceptă indiferent de orice, își dorește uneori să aleagă ce să ofere și ce să nu ofere. Există momente în care trec săptămâni fără ca el să posteze online și totuși el primește un mesaj de la echipa lor de PR, spunând că Jeongguk, Army îți simt lipsa ! Postează în curând.
CITEȘTI
Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten)
RomansaCartea este terminată Taekook Jungkook dă din greșeală peste fanart-ul obraznic al colegului său de trupă, Taehyung și viața lui se destramă