7

109 10 2
                                    


Nu e atât de târziu, aproape zece noaptea. Toți au avut ocazia să se întoarcă la hotelul lor după ce și-au filmat spectacolul și au avut interviurile , au avut o cină pentru a sărbători la restaurantul din Rockefeller Plaza, unde au avut loc filmările lor. Toată seara, Jeongguk nu s-a putut opri să se uite fix la Taehyung, nu s-a putut opri din a se gândi la lucrurile pe care le-au făcut cu ore în urmă. Voia doar să-îl aibă pe hyung doar pentru el și de aceea s-a trezit pe lift, în drum spre camera lui Taehyung. Abia urcă în lift când Jimin apare, oferindu-i lui Jeongguk micul său zâmbet drăguț.

„Hei Guk. Te duci în camera lui Tae? " El spune, observând numărul etajului de deasupra lor.

Jeongguk dă din cap, puțin confuz cu privire la motivul pentru care Jimin nu apăsase un număr care să indice etajul la care vrea sa meargă .

"Grozav! Și eu!"

Jeongguk se întoarce să-l privească, încercând cumva să-i zâmbească. Aproape că își simte ochii zvâcnind când întreabă: „Chiar? Pentru ce?"

Nu este ca și cum ar avea o problemă petrecând timp cu Jimin, îl iubește pe Jimin, este unul dintre cei mai buni prieteni ai lui, spera doar să petreacă ceva timp singur cu Taehyung.

„Pentru a viziona acel nou film, cel cu Margot Robbie."

Jeongguk ridică sprânceana în timp ce se iese din lift, pe holul lung care duce la camera lui Taehyung. „Nu ați avut o noapte de film acum câteva nopți?"

Jimin se întoarce să-l privească, părând la fel de confuz pe cât simte Jeongguk. „Nu, nu am mai avut o seară de film de ceva vreme."

Jeongguk se oprește și Jimin observă câțiva pași în fața lui, întorcându-se pentru a-l privi încruntat. „Dar Taehyung-"

Jimin îl întrerupe, cu cel mai larg zâmbet pe care Jeongguk l-a văzut vreodată pe față.

„Știi ce, cred că defapt am avut! minte Jimin "Mă cunoști, uit de toate. " Jimin este dansator, nu uită de nimic. „Cred că o să-l întreb de fapt pe Hoseok-hyung, știi cât de amuzante sunt reacțiile sale."

Jimin se uită la Jungkook , nervos, iar Jeongguk doar îl privește în timp ce se întoarce la lift.

A rămas pe hol întrebându-se dacă Taehyung l-a mințit? L-au mințit amândoi? Se gândește la asta în timp ce bate la ușa lui Taehyung.

Ușa se deschide către Taehyung într-un hanorac negru mare și pantaloni de pijama verde de mătase, cu fața goală și cu părul ușor umed din ceea ce Jeongguk ghicește a fi un duș. Arată adorabil ca întotdeauna, dar în stomacul lui Jeongguk se simte tot mai mulți fluturi , mai ales că bătrânul îi zâmbește, îndepărtându-se de ușă și permițându-i lui Jeongguk să intre.

Apoi ușa este închisă și dintr-o dată Jeongguk este întâmpinat cu buze moi și palme calde pe față. Jeongguk nu știe cum nu ar putea vrodată să nu răspundă la un sărut de la Taehyung. Își așează propriile mâini pe talie. Sărutul nu este rapid și nici lent, s-ar putea să fie la cel mai perfect ritm pe care l-a avut vreodată Jeongguk și aproape îl iubea dacă nu ar fi fost vocea mică din fundul capului care îi spunea să aducă la iveală ce s-a întâmplat în noaptea aceea.

Îl conduce pe Taehyung la pat, aruncându-l în cel mai blând mod în care poate și se zbate când își îndepărtează buzele de ale lui Taehyung . „Să vedem un film, da?"

"Ce? Chiar acum?"

Jeongguk dă din cap, îndepărtându-se de pat și îndreptându-se spre suportul TV. El apucă telecomanda, asigurându-se că spatele este orientat spre cel mai în vârstă. Parcurge selecția de filme disponibile , când ochii lui se îndreaptă spre unul familiar. „Ce film ai vizionat cu Jimin-ah ultima dată?" Se întoarce ușor , asigurându-se că poate vedea fața lui Taehyung.

Cel mai în vârstă îl privește cu o față pe care Jeongguk nu o recunoaște. „Noua, cu Margot Robbie."

Există un motiv pentru care Jimin și Taehyung sunt suflete pereche.

Se întoarce complet, lăsând telecomanda TV pe scaunul din apropiere. Face pași mai aproape de cei mai în vârstă. - De ce mă minți, Taehyung?

Jeongguk vede fulgerul de panică care se reflectă chiar în ochii lui Hyung. "De ce ași face-"

„L-am întâlnit pe Jimin pe drum, venea să te întrebe dacă vrei să vezi cu el noul film al lui Margot Robbie." Nu vrea să ocolească nimic , vrea să ajungă direct la subiect și să știe de ce i-a mințit hyungul sau .

Taehyung nu-i răspunde, doar se uită în altă parte.

„Unde te-ai dus în noaptea aceea?" Îi este frică de răspuns.

"Conteaza?" Vocea lui Taehyung nu este tare când spune asta, dar Jeongguk poate auzi că începe să se crăpe.

Jeongguk nu știe cu ce să răspundă, . „Da, da-"

„Nu, Jeongguk? Ai spus-o singur că este un lucru , așa că de ce ar conta unde m-am dus în acea noapte? "

Jeongguk este luat prin surprinde , de răspunsul defensiv al lui Taehyung și faptul că pare supărat că Jeongguk a spus că vrea să păstreze lucrurile casual.

- Contează pentru că ai mințit, Taehyung. Jeongguk nu știe ce spune în acest moment, nici măcar nu este sigur că vrea să știe unde s-a dus Taehyung în noaptea aceea. „Te culci cu altcineva?"

Taehyung se întoarce să-l privească, pare jignit și rănit, iar Jeongguk vrea să-și ia cuvintele înapoi. „Și dacă aș face-o? Ce înseamnă pentru tine? "

Jungkook începe să râdă, cum este atât de prost, cum poate crede că devine singura persoană care ajunge să-l vadă pe Taehyung așa cum îl vedea. "Desigur."

„Trebuie să alegi întotdeauna ceea ce vrei Jeongguk. Nu te preface că acționezi rănit ". Spune Taehyung și dintr-o dată se ridică din pat, mergând spre ușă. "Pleacă ."

"De ce? Deci, poți invita pe oricine altcineva, cu cine te culci ? "

Ochii lui Taehyung se deschid larg și Jeongguk încearcă să ignore lacrimile care cad din ochii lui hyung. Văzându-l pe Taehyung plângând așa este foarte diferit de ultima dată, unde s-au uitat unul la celălalt în oglinda de la baie.

- Te auzi, Jeongguk? Strigă Taehyung, și este rar să-l auzi pe cel mai învârtă țipând . „Ești un porc ."

Vede și aude când Taehyung îi râde slab, ștergându-și lacrimile, ține ușa deschisă pentru Jeongguk când spune: „Ieși".

Și pleacă, nu înainte de a se opri chiar lângă Taehyung, uitându-se la el în ochi, dorind să știe ce se întâmplă prin mintea lui, de ce plânge cel mai mare, de ce pare că vrea să-l lovească . Părăsește camera, întorcându-se înapoi, pentru a auzi doar ușa trântinduse .

_______________________________________

  Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum