15

93 7 0
                                    

La ieșirea din hotel, Jeongguk nu l-a văzut pe Taehyung și tocmai a fost tras în a doua dubă. De data aceasta, cu Hoseok, Yoongi și Seokjin. Nu l-a văzut pe Taehyung de la conversația lor de azi dimineață până când au ajuns în sfârșit la aeroport împreună cu prima dubă. Când l-a văzut, cel mare purta ochelarii lui. Își schimbase hainele, nu mai purta hanoracul roz al lui Jeongguk, ci o cămașă albă cu nasturi sub un pulover bleumarin, toate împreună cu  pantaloni negri. Taehyung arată bine.


Jeongguk este surprins uitându-se la Taehyung când își ridică privirea la fața lui și ei fac contact vizual. Jeongguk nu își îndepărtează totuși privirea, observă cum ochii acestuia din urmă sunt umflați, un ton roz aparținând vârfului nasului și  obrajilor. Se holbează unul la altul încă câteva secunde până când Taehyung este primul care se uită în altă parte. Dar Jeongguk încă se uită la el, se gândește să meargă la cel mai în vârstă. Pentru a-l face pe Taehyung să vorbească cu el. Modul în care au decurs lucrurile în această dimineață a fost neașteptat, nu se aștepta ca Taehyung să îi accepte scuzele , nu se aștepta ca Taehyung să-l ierte cu adevărat, se aștepta ca cel mai în vârstă să nu-l asculte, să-i pună întrebări, să aibă o conversație cu două fețe. Jeongguk nu se aștepta ca Taehyung să fugă. După ce a plecat, Jeongguk nu a avut idee ce să facă, a fost sincer cu el însuși și cu Taehyung, nu asta  a vrut hyung-ul lui? Totul l-a derutat pe Jeongguk și apoi a ajuns la o singură concluzie. 


Jeongguk trebuie să-i recâștige inima lui Taehyung. 


Ei merg pe partea privată a aeroportului rezervată unor oameni cunoscuți. Membrii sunt liniștiți, bănuiește că majoritatea sunt încă obosiți de aseară. În timpul călătoriei, Hoseok s-a plâns de durerea de cap masivă . Yoongi avea ochii umflați, iar Seokjin, în ciuda faptului că a băut cel mai mult din cei patru, arăta cel mai bine. Jeongguk i-a spus chiar că nu era corect să nu bea nici măcar o treime din ceea ce a băut Seokjin și să arăte oribil. A fost în mare parte o glumă pentru că motivul pentru care arăta cu adevărat oribil este conversația lui cu Taehyung. El a plâns mult. 


Ei urcă în avionul lor privat, iar Jeongguk este ultimul care a intrat. Neavând energia să lupte pentru locul bun, îl ia pe primul pe care îl vede gol, în spatele canapelei care a fost complet ocupată de bagajele lor . În fața lui stătea Namjoon, iar lângă el stătea Seokjin. Vizavi de ei erau Yoongi și Hoseok. Își întoarce ușor capul și vede cum în față, la câțiva pași de ei, se află capul cu par ușor buclat al lui Taehyung, iar vizavi de el era Jimin care arăta că tot ce voia să facă este să doarmă. Jeongguk se întoarse, prăbușindu-se pe scaun. Își dorește ca Taehyung să stea lângă el, pe scaunul gol unde Jeongguk și-a pus rucsacul. 


„Bine, deocamdată, să ne odihnim, deoarece noi toți am luat deja micul dejun.” Namjoon se asigură că toți membri îl pot auzi. „Acesta va fi un zbor lung, de aproape cincisprezece ore. Managerii au medicamente pentru rău de mișcare, așa că dacă vă simțiți rău, mergeți la ei. Văd că Taehyung și Jimin regretă cu adevărat că s-au îmbătat  noaptea trecută spune el glumind ușor ” 


Jeongguk îl aude pe Jimin gemând  probabil că arăta mai rău. A purtat o mască de față tot timpul, ochii având cearcăne și părul nici măcar nu era periat. „Te rog, de ce m-ai lăsat să beau atât de mult?” 

  Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum