Astăzi este prima dată când își iau liber, conducerea a decis în cele din urmă să le ofere prânzul liber și toți s-au despărțit imediat după ce au terminat o scurtă întâlnire, planificând lansarea albumului. Jeongguk știa că Namjoon a decis să rămână în camera lui de hotel și să lucreze la mixtape. Jimin a decis să își ia acest timp liber pentru a-și pregăti vocea pentru o melodie pe care intenționează să o lanseze după revenire, iar Yoongi s-a oferit voluntar să-l ajute să o înregistreze. Jeongguk nu avusese încă niciun plan, el poate petrece restul zilei obținând servicii alimentare și jucând jocuri video. Poate că prinde din urmă editarea pentru GCF-ul său.
Bine. Nu poate minți și spune că nu așteaptă ca Taehyung să-i trimită un mesaj și să-l întrebe ce mai face, a încercat să evite să audă conversația lui Hyung cu Hoseok mai devreme despre a merge la un muzeu pe străzile principale din New York. Deci, știe că hyung-ul său are deja planuri și nu cu el. E în regulă, într-adevăr. El vrea doar să petreacă ceva timp cu el, cu oricare dintre membrii .
Simte că telefonul său vibrează în buzunar, aprizând-ul și evitând dezamăgirea când vede că este un mesaj de la cel mai bătrân hyung al său.
Ce faci?
Se încruntă și scrie înapoi în camera mea.
Răspunsul vine aproape imediat, schimbă-te în niște haine frumoase și coboară în hol.
Chiar când este pe cale să întrebe de ce Seokjin trimite un alt text spunând aduți și camera foto .
Ciudat. Se întreabă ce vrea hyung-ul său să filmeze.
Își deschide valiza și decide, de vreme ce astăzi este o zi rece în New York City, decide sa își ia o bluza gri înfipt în blugi negri, cizme negre și pentru a-și completa ținută își ia cea mai lungă haină neagră. Apucă o șapcă neagră și masca sa , sperând totuși să nu fie recunoscut, deoarece se pare că vor ieși în oraș. Își este recunoscător că și-a făcut duș dimineața, așa că știe că miroase relativ bine. Este un pic dezamăgit că nu va reuși să-și petreacă orele libere cu Taehyung, dar să stea cu cel mai bătrân Hyung este întotdeauna distractiv și Jeongguk se simte încântat să filmeze mai multe imagini pentru GCF-ul său.
Ușile liftului se deschid spre hol și Jeongguk iese, se îndreaptă spre zona de ședere și îl vede pe Taehyung pe un scaun ciudat, tastând pe telefon. Poartă destul de mult contrastul de la Jeongguk, o cămașă gri înfiptă în pantaloni albi cu o haină kaki și, ca să nu mai vorbim, pantofi albi. Avea părul permanent și recolorat dimineața, așa că este greu să nu-i reperezi toate buclele negre și Jeongguk simte o senzație neliniștitoare în stomac atunci când își dă seama că seamănă foarte mult cu desenul pe care l-a privit nerușinat aseară.
„Jeongguk?”
Zâmbește, mergând și luând locul lângă el. "Hei."
"Ce faci aici?" Întreabă Taehyung, sprâncenele ridicate, uitându-se în sus și în jos la Jungkook .
CITEȘTI
Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten)
RomansaCartea este terminată Taekook Jungkook dă din greșeală peste fanart-ul obraznic al colegului său de trupă, Taehyung și viața lui se destramă