8

107 9 2
                                    


Jeongguk nu are nici o clipită de somn, și-a petrecut toată noaptea gândindu-se, retrăind doar cearta pe care a avut-o el și Taehyung. Nu se putea opri să se gândească la ochii lui, de ce plângea, de ce Jeongguk voia să știe cu disperare cu cine se culca  Taehyung.  

Cum în mijlocul tuturor, Jeongguk a vrut să-l sărute. 

Intră în restaurantul hotelului, a ajuns acolo la timp pentru micul dejun tip bufet. Vede membrii la masa lor obișnuită, dar o persoană lipsește. 

„Unde este Taehyung?” El întreabă, luând loc chiar lângă Jimin, despre care Jeongguk observă că nu încearcă să facă contact vizual cu el. 

„A trimis un mesaj de chat în grup spunând că nu se simte bine și va  sari peste micul dejun . 

Nu ai  văzut mesajul ? ” Namjoon întrebă și Jeongguk își amintește că și-a evitat telefonul din mai multe motive. Mai exact, twitter.

„Nu, nu am avut ocazia să fac asta”. 

Membrii dau din cap și se întorc la micul dejun, purtând o conversație despre cât de bun este sandvișul cu cârnați și  ouă, dar la tot  ce Jeongguk se poate concentra este la scaunul gol al lui Taehyung. Se ridică de la masă, dându-și seama că nu a luat încă micul dejun și se îndreaptă spre bufet. Apucă o farfurie mare și este pe cale să ia niște fructe când simte că cineva stă lângă el. 

"Cum te simti?" Jeongguk se întoarce în lateral, ochii întâlnindu-se cu Jimin și simte furia. 

"Ai mintit." Este tot ce poate spune Jeongguk.

"Da, stiu. Îmi pare rău pentru asta, Jeonggukkie. ” Răspunde Jimin, trăgându-și părul înapoi. El observă cum cel mai scund poartă ochelari de soare, iar Jungkook ghici că nimeni nu a dormit bine. „Ce s-a întâmplat cu voi doi?” întreabă Jimin

„Nu ar trebui să știi? Voi doi sunteți cei mai buni prieteni . ” 

Nu vrea să fie meschin. Îl doare să vadă cât de puternică este legătura dintre Jimin și Taehyung, el le-a admirat întotdeauna prietenia, a fost întotdeauna gelos pe ea. 

"Taehyung nu mi-a spus nimic." răspunde Jimin

Un ras sarcastic îi cuprinde buzele, bineînțeles că Taehyung nu ar merge prin hotel strigând  cum îl sărută pe Jeongguk. 

„Ei bine, dacă vrei să știi. Întreabă-l doar pe cel mai bun prieten al tău.
” Se îndepărtează de Jimin, nevrând
să înceapă ceva ce știe că se va termina îngrozitor. Se simte deja oribil și știe cât de mult nu vrea să-l vadă pe Jimin și nici pe Taehyung în acest moment, nu vrea ca și ceilalți membri să observe. 

  Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum