Stăteau împreună la ușa căminului lor și au trecut câteva luni de când Taehyung s-a mutat. Încă își petrece frecvent timpul în căminul lor, doar își petrece majoritatea nopților și a zilelor libere în apartamentul său. Jeongguk a fost supărat, chiar mai este, când Taehyung s-a mutat. A fost o zi emoționantă pentru grup, mulți dintre ei au deja apartamente proprii. Dar cei mai mulți dintre ei le aveau doar pentru viitor, Jeongguk avea un apartament propriu, dar a decis că locuiește în cămine pentru moment. Își amintește că Taehyung a adus în discuție ideea de a se muta pentru un timp. Și apoi din senin, deja semnase contractul de cumpărare pentru apartamentul său, era alegerea lui dacă voia să-l închirieze sau să se mute, iar Jeongguk știa ce avea să aleagă Taehyung.
Lui Taehyung i s-a părut o prostie când Jimin a început să plângă, spunând că va fi doar la câțiva kilometri distanță, o plimbare cu mașina de cel mult cincisprezece minute. Jeongguk își reținuse lacrimile, ideea ca Taehyung să plece după ce au trăit împreună ani de zile a fost ceva la care Jeongguk a refuzat să se gândească până când ziua a sosit în sfârșit. Taehyung a promis că va vizita și i-a făcut să promită că îl vor vizita și pe el. Promisiunea a fost bine ținută, Jeongguk împreună cu Hoseok merg frecvent să-l viziteze pe Taehyung. El a fost prima persoană care a văzut tatuajele lui Jeongguk, iar Jeongguk a fost prima persoană căreia Taehyung i-a arătat colecția de sa de artă. Deci promisiuni ca acestea sunt întotdeauna respectate.
Părăsirea căminului de către Taehyung a fost o teamă pierdută acum, dar nu poate nega și spune că nu-i lipsește să se strecoare peste hol în camera lui Taehyung noaptea târziu sau pur și simplu să meargă împreună în camera lui Jeongguk pentru a juca jocuri video. Încă face toate astea, dar făcând tot posibilul să nu fie văzut conducând singur la apartamentul lui Taehyung. Încă de la accidentul său, presa a fost pe el, urmărindu-i fiecare mișcare și este destul de surprins că niciunul dintre hyungi lui nu a comentat de câte ori conduce noaptea târziu pe timpul săptămâni spre apartamentul lui Taehyung .
„Aș vrea, Hobi-Hyung. Dar domnul care are grija de Tennie îl lasă peste o oră. Taehyung se îmburcă, avea geanta în mâini, o haină maro care îi acoperea umerii
Hoseok se scânci împreună cu Jimin, mergând să-și înfășoară brațele în jurul gâtului lui Taehyung. Jeongguk urmărește de departe. Nu își spuseseră un cuvânt unul altuia de când Taehyung l-a atins în dubă, erau priviri persistente între ei. Și Jeongguk și-a dorit atât de mult să-i întoarcă favoarea, dar nu a putut. Erau aglomerate, membrii au decis să stea și să vorbească aproape o oră întreagă.
„Ne vedem mâine Taehyung. Să ai grije de tine pe drumul spre casă, spune Namjoon, trăgând membrii departe de Taehyung.
Era deja amiază și nu este cel mai bun moment pentru a pleca la drum după un zbor de cincisprezece ore cu avionul, dar programul lor este cel mai prost acum. Și spectacolele lor de revenire încep la sfârșitul săptămânii, așa că orice șansă pe care o va avea pentru odihna Jungkook o va accepta.
Taehyung pleacă în cele din urmă, iar membrii pleacă în propriile camere, Jeongguk se întoarce în camera lui și aproape optează pentru un pui de somn, până când își amintește că nu și-a mai jucat PC-ul de aproape două săptămâni, iar jocul pe laptopul lui Razer la ținut ocupat , dar nu este nimic în comparație cu jocul pe monitorul său Asus ROG Swift PG279Q .
Trec deodată cinci ore și Jeongguk se simte vinovat că le-a petrecut pe toate jucându-se. Nu știe cum a trecut timpul atât de repede, se întuneca deja când a decis să-și închidă monitorul. Și avea un număr bun de mesaje necitite pe chatul de grup.
CITEȘTI
Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten)
RomanceCartea este terminată Taekook Jungkook dă din greșeală peste fanart-ul obraznic al colegului său de trupă, Taehyung și viața lui se destramă