2

206 15 1
                                    


Jeongguk simte căldură de asupra lui îndepărtându-se încet, lăsându-l și primul său instinct este să se apuce de tot ceea ce îl ținea cald. El își înfășoară membrele mai strâns în jurul căldurii de deasupra lui. 


„Jeongguk”. El recunoaște vocea și zâmbește. Melodia în tonuri de miere care îi spune numele îi aduce pace mușchilor. Vocea șoptește din nou: „Trezește-te”.


"Nu."


- Gukkie. Vocea se plânge.  Deschizând ochii, clipind încet, ajustându-și ochii la lumina blândă din cameră. Îl vede pe Taehyung privindu-l, cu un zâmbet mic jucându-se pe buze. Jeongguk zâmbește înapoi, din obișnuință. 


„Filmul s-a terminat.” Se întoarce la televizor, urmărind cum trec creditele de final. 


"Am adormit." Taehyung fredonează, confirmând că Jeongguk a adormit într-adevăr. Îl privește ridicându-se, fixându-și puloverul și apucând telecomanda televizorului, oprind televizorul, singura lumină care vine acum este cea de la fereastra largă provenită de la lună. 


„Ar trebui să mă întorc în camera mea”, spune Taehyung, întinzându-se și scăpând un căscat puternic, cu puțin înainte de încuviințarea slabă a lui Jeongguk care cască chiar mai puternic. Se așează, halatul surprinzător fiind încă intact. 


"Cât este ceasul?" 


"Două."


„Hyung, e târziu. De ce nu ramâi aici? Camera ta este mai sus cu două etaje. ” Jeongguk se convinge că   singurul motiv este pentru că este îngrijorat de faptul că Taehyung se întoarce singur în camera lui și nu de modul în care a dormit singur în această cameră mare cu un pat mare în ultimele două săptămâni și îi lipsește sentimentul unui alt corp alături de el sau poate doar dor de corpul cald al lui Taehyung. Împărtășirea unui pat era un lucru constant, acum un privilegiu singuratic pe care nici nu știe că îl dorește. 


Tarhyung chicotește: „Această canapea nu este atât de confortabilă”.


"Nu." Afirmă Jeongguk, inspirând adânc înainte de a se ridica și apucându-și Hyungul de talie, aruncându-l peste umăr. „De aceea am un pat mare.”


El ignoră plângerile lui Taehyung, ducându-l la pat și aruncându-l ușor pe saltea. Face contact vizual cu el și râde de bufnetul drăguț de pe fața lui hyung. "Esti atat de rau."


"Stiu." Jeongguk râde, scoțându-și halatul și căzând chiar lângă el. 


Taehyung batjocoreste: „Nici măcar nu vei purta o cămașă? Cât de puțin respect ai Hyung-ului tău? ”


„De parcă te deranjează de fapt”, spune Jeongguk, plasându-și ambele palme sub cap, zâmbind acestuia din urmă. 

  Ești mai mult decât iubitul meu ( ești cel mai bun prieten) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum