Rozdział 1

55 4 7
                                    

Pov. Karo

Szedłem korytarzem szkolnym razem z Alą i Nick'iem. Każdy patrzył się na nas jak na obrazek, wszyscy uważali nas za idealnych. W sensie nie byli w błędzie, ale były rzeczy, o których nie wiedzieli.

Zaczęły się lekcje, oczywiście nikt nie słuchał. Każdy tylko myślał o wychowawczej, bo pan ogłosiła, że do naszej klasy dojdzie nowa osoba.
Nauczyciel nie zdradził czy to chłopak, czy dziewczyna. Byłem bardzo podekscytowany. Gdyby była to dziewczyna, wziąłbym ja do naszej paczki, o ile będzie ładna. Jeśli będzie to chłopak, to go zaliczę. Nie powiedziałem wam, ale jestem znany właśnie z tego, że zaliczyłem prawie każdego chłopaka że szkoły, nawet nauczycieli.

Ala znana jest z jej wyglądu, ma czarne włosy, brązowe oczy i jest szczupła. Ma mocny makijaż i zawsze nosi buty z dużą podeszwą, krążą plotki, że jest lesbijką. Szczerze, sam też tak myślę.

Nick jest wysoki i ma blond włosy z odrostami. Zawsze nosi krótkie topy i obcisłe spodnie, najczęściej ma naturalny makijaż, lecz czasem ma bardzo kolorowe cienie na jego niebieskich oczach. Też jest gejem.

Wracając, wreszcie nadeszła pora, kiedy wejdzie do klasy nowa osoba. Okazało się, że to napraaaawdę przystojny szatyn z piwnymi oczami. Ubiera się bardzo stylowo, zastanawiam się czy nie zmieszać tych dwóch opcji. Przelecieć i wziąć do paczki.

Usiadł w ławce z jakąś mniej ważną dziewczyną.
Nie powiem, byłem trochę zazdrosny.

Ten PopularnyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz