"معرفی شخصیت‌ها"

1.3K 151 27
                                    

سلام!
یورا صحبت می‌کنه!!

از اینکه زنده‌به‌گور رو برای خوندن انتخاب کردین متشکرم. قول میدم اگه صبوری کنید، بی‌نهایت از انتخاب‌تون راضی باشید و لذت ببرید.

نکاتی راجع به فیکشن هست که ضروری هستن و شما باید ازشون مطلع باشید.

۱_اول از همه، معرفی شخصیت‌ها و آشنایی با کاراکترها لازمه‌ی شروع داستانه و بدون مطالعه‌ش داستان رو متوجه نخواهید شد.

۲_تفاوت چهره‌ی جونگ‌کوک و هری، یکی از رازهای داستانه که شما به مرور متوجه علت این فرق خواهید شد. فقط خواهش می‌کنم کمی صبور باشین و هیچ قسمت از داستان رو رد نکنید یا سرسری نخونید. توجه داشته باشین ژانر داستان معماییه و همه‌ی شخصیت‌ها و خط‌ به خط داستان مثل زنجیری پیوسته‌س و به هم مرتبطه.

۳_نام خانوادگی اعضا به علت نسبت فامیلی‌شون داخل فیکشن با واقعیت تفاوت داره.

۴_شخصیت‌های بیشتری داخل داستان حضور دارن که به موقع ازشون رونمایی خواهد شد.

۵_آهنگ‌های پیشنهادی رو حتما از چنل دانلود کنید تا فضا سازی‌ای که من مد نظرمه براتون شکل بگیره.

۶_ در آخر این فیکشن، تنها یک رمنس ساده نیست که کاپل‌‌های مورد نظر در چند چپتر اول عاشق هم بشن و بهم رسن. زنده به گور یک داستان سنگین، طولانی و معمایی که در مدت چند سال شکل گرفته شده‌. پس لطفا شما هم دنبال این نباشین که داستان رو سریع به پایان برسونید. درست مثل من وارد دنیای زنده به گور بشین. با شخصیت‌ها دوست و یک‌رنگ بشید. در احساسات، غم و شادی‌هاشون شریک بشین و درک‌شون کنید.

امیدوارم همراهم باشین و از این داستان متفاوت لذت ببرین.
.
برای ارتباط با من می‌تونید توی دیلیم جوین بشید و دیالوگ‌های انتخابی ریدرها رو در چنل یادگاری زنده به گور بخونید.

فالو کردن، ووت و نظر دادن شما باعث حمایت از من و داستان می‌شه، پس لطفا ازم دریغش نکنید و بهش عشق بورزید تا داستان هم ترند بشه.

@SetMeFreeJim
-یورا

***

***

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Buried Alive JIKOOK-KOOKMINDonde viven las historias. Descúbrelo ahora