Tamer arabasına yaslanmış okulun önünde Asaf'ı bekliyordu. Bora'nın dediklerinden sonra Asaf ile biraz ortak çevrelerinin takıldığı mekanlara gitmeye karar vermişlerdi. Gözünü alan güneş ile yakasındaki gözlükleri gözüne geçirdi. Cebinden çıkarttığı sakızı ağzına atarken bir yandan da Asaf'a söyleniyordu.
"Karı gibi bekletiyor elli saat.."
Omzunda hissettiği kibar bir dokunuş ilke başını sola doğru çevirdi.
"Yine çok sakinsin(!).."
Gözlüklerin arkasından Bensu'ya sıradan bir bakış atıp yeniden kafasını önüne çevirdi.
"Öyleyim.."
Kızın halen gitmediğini fark edince yeniden ona doğru döndü.
"Niye yanımdasın?"
Bensu elini gözlüklere götürüp yüzündeki gözlükleri alıp üstü açık arabanın içine fırlattı.
"Suratıma bile bakmıyorsun.."
"Bitti demedin mi kızım sen? Niye yanıma geliyorsun şimdi?"
Bensu Tamer'den beklediği tepkiyi bulamamanın verdiği üzüntüyle omuzlarını düşürdü.
"Sadece.. Bora'nın durumunu öğrendim. Sana destek olmak istedim Tamer.."
Bensu içinden kendine lanet okuyordu. Tamer'i düşünerek onun yanına gelmek aptallıktı. Ona son attığı kazığa rağmen yine de onu merak edip yanına gelmişti. Beklenti dolu göleri hâlâ Tamer'in üstündeyken yanlarına gelen Asaf'ın sözleri ile gözleri yeniden hayal kırıklığıyla doldu.
"Seni beklettim amaa ... fıstıkları daha fazla bekletmeyelim.. had-"
Asaf'da Bensu'yu fark edince sözlerini yarıda kesti. Boğazını temizleyerek Bensu'ya gülümsemeye çalışarak eliyle selam verdi.
"Seni düşünende hata! İğrençsin sen!"
Arkasını dönüp hızlı adımlarla ilerde duran arkadaşlarının yanına ilerlemişti. Asaf ve Tamer arabaya yerleşirken Asaf gergin bir sesle konuştu.
"Bensu'yu fark etmedim Ya.. düzeltmiş miydiniz?"
"Yok be oğlum.. Bora'nın durumunu öğrendim sana destek olmaya geldim diyor. Sanki onun ilgisine muhtacım.."
"Seni düşünmüş kız, ters yapmasaydın?"
"Onun bu tavırlarından hoşlanmıyorum. Annemmiş gibi davranmasın.. eğer hayatımda sevgilim olarak yer almayacaksa fazladan yer kaplamasın.."
Asaf başını koltuğa yaslayıp cebinden telefonunu çıkarttı.
"Off.. kafamı siktin Tamer. Boş yapma. Bensu'ya acıyorum.. baksana, siz son sefer nasıl bittiniz. Ben bilmiyorum.."
Tamer yüzünde yer alan gülümseme ile Asaf'a doğru dönerek anlatmaya başladı.
"Ya hatırlıyor musun Derin diye bir kız var, yaz sonu partisi vermişti."
"Hee evet."
Tamer başını sallayarak devam etti.
"Heh.. işte Bensu'yu da aldım gittik. Sonra ortam biraz değişti.. Bensu dışarda eğleniyordu havuz başında dans falan.. ben içerde takılıyordum .. sonra ortada oyun oynamaya başladılar. Cesaret doğruluk olayı işte.."
"Ee..?"
"Sonra kızın biri cesaret dedi, Tamer'i öp olayı falan.. kız geldi yapıştı dudaklarıma."
Asaf gülerek Tamer'in koluna vurdu.
"Bensu gördü deme lan.."
"Dur oğlum dinle.. kız da ateşli hatun çıktı. Çok pis öpüşüyordu.. ben de gaza geldim. Biraz ileri gittik işte odaya çıkalım olayı falan.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİĞİN KOLLARINDA (+18)
Teen Fiction❗️ YETİŞKİN İÇERİK ❗️ Bir grup arkadaşın genç bir kıza oynadığı çirkin bir oyun herkesin hayatını derinden etkilerken , tehlikeli sırlar ve kirli oyunlar gün yüzüne çıkacak, hiçbir şey eskisi gibi olmayacak..