Merhabalarrr... Meraklısına yeni bölüm sizlerle.. Araları çok açmadan bölüm paylaşmak istesem de ne yazık ki bir türlü olmuyor, kusuruma bakmayın.. Ama bu sıra bazı taslakalr oluşturdum, üstüne ekledikçe bekletmeden atmayı istiyorum.
Sonraki bölümü kimlerden okumak istersiniz, kimleri daha çok seviyorsunuz..
Keyifli okunalar..
Türkiye güne acı bir haberle başladı sayın seyirciler. Şile yolu üzerinde , henüz yirmi yaşındaki bir genç kıza ait olduğu tespit edilen bir kadın cesedi bulundu. Yapılan incelemeler ve tespitlerin ardından talihsiz genç kızın , beş aydır kayıp olduğu bilinen ve arama çalışmaları halen devam eden Verda Çetin'e ait olduğu tespit edildi.
"Bir üzücü kadın cinayeti daha.."
Açelya, babası ve onun müstakbel nişanlısı Ceyda ile evlerinde kahvaltı ederken haberde duydukları ile bütün iştahını yitirdiğini hissetti.
"Gencecik kızlar ne idüğü belirsiz insanlar yüzünden orda burda ziyan oluyor."
İlk defa Ceyda'nın sözlerine katılıyordu.
"Kız kayıpmış zaten. Yazık, kim bilir başına neler geldi.."
Babasının güven veren dokunuşunu sırtında hissetti.
"Aklımın sende kalmasını istemiyorum. Rica ediyorum arkadaş çevreni bir gözden geçir. Bora'nın karıştığı işlerden sonra o zibidilerin hiçbirine güvenim kalmadı."
Açelya yerinde huzursuzca kıpırdandı. Bu Defne Bora olayından öyle çok sıkılmıştı ki artık.. Hem Bora'nın düştüğü duruma üzülüyor, hem de bu konunun kapanmasını ve eski huzurlu günlerine dönmeyi istiyordu.
"Baba lütfen, Bora için böyle konuşma. Onun masum olduğunu hepimiz biliyoruz. Hem, öyle olmasa kız hala Bora ile görüşür müydü? İlişkilerine kaldıkları yerden devam ediyorlar."
"Zavallı kızın hafızası yerinde değil de ondan. Kızdan faydalanıyor, bunu göremiyor musun kızım?"
"Öyle bir şey yok baba, gerçekten saçmalıyorsun. Arkadaşımı iyi tanıyorum."
Ceyda, Açelya ile bir kez daha kötü olmamak için susmayı tercih ediyordu. Ama yine de tamamen sessiz kalmak istememişti, çünkü Açelya'yı onun sandığının aksine gerçekten önemsiyordu ve başına bir bela gelmesini istemiyordu.
"Ama yine de bence dikkatli olmakta fayda var Açelyacığım. Yakın arkadaşların için yanlış bir söz kullanmak istemiyorum ama.. Biraz çapkın olduklarını da kabul etmek lazım.."
Açelya istemeden de olsa huzursuz bir soluk bıraktı.
"Ne yani, her çapkın erkeği sapık diye yargılayalım mı?"
"Yok, öyle demek istemedim tabii ki.. Ama, mesela Asaf'ın annesinin asistanlığını yaptığım dönemde, fazla sulu biri olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Böyle tipler ısrarcıdır, yüz vermediğinde de seni zorlamaktan çekinmezler."
Açelya, babasına verdiği söz doğrultusunda Ceyda ile seviyesini korumaya çalışıyordu. Ona saygısızlık etmemeye çabalıyordu ama genç kadın sabrını zorluyordu. Arkadaşları onun için en kıymetlilerdi, Bora yapmadığı bir şey yüzünden zan altında kalmışken diğerleri içinde ileri geri konuşmalar yapılması onun rahatsız ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİĞİN KOLLARINDA (+18)
Teenfikce❗️ YETİŞKİN İÇERİK ❗️ Bir grup arkadaşın genç bir kıza oynadığı çirkin bir oyun herkesin hayatını derinden etkilerken , tehlikeli sırlar ve kirli oyunlar gün yüzüne çıkacak, hiçbir şey eskisi gibi olmayacak..