SAMBUNGAN BAB 2
"Weh kau orang pergi serang budak tu" kata si ketua.
"What a crunchy game anyway?" Ejek Kirito. Kirito hilang dari pandang.
"What mana dia pergi takkan dah lari?" Kata salah sorang.
"Eh taklah aku kat atas ni je" terang Kirito yang berada di atasnya punya main terkejut beruk orang tu di buatnya.
"Hahaha asal terkejut sangat?" Gelak Kirito.
"Mana ada manusia boleh berdiri kat langit entah-entah kau ni hantu" kata samseng itu.
"Are you kidding me?" Kata Kirito.
"Oi nak lawan ke nak sembang ni?" Kata ketua Dorang.
"Oh ye juga hehe" kata salah satu dari mereka. Kirito hanya petik jari semua auto pingsan.
"Ok dah selesai cepat tepi aku nak pergi tandas" kata Kirito kepada sang ketua kaki si ketua menggigil.
"Weh kau ni manusia ke apa?" Tanya ketua samseng.
"Oh lebih kurang iblis gitu lah dah aku dah nak terberak aku berak kat muka kau kang" kata Kirito.
"Oh ya kalau aku nampak kau ganggu mana-mana pelajar ke kat akedemik ini tau lah apa akibatnya" kata Kirito dan langsung masing ke tandas selepas ke tandas Kirito langsung balik kelas.
"Weh kiri asal kau lama berak batu ke apa kau ni?" Kata Anwar.
"Eh tak lah tadi ada masalah sikit" terang Kirito.
"Baik lah murid-murid ini sahaja untuk hari ini bersurai" kata cikgu Zubir. Kirito mengangkat tangannya.
"Ye ada apa Kirito?" Tanya cikgu Zubir.
"Dah lebih 4 bulan kat sini sepatutnya dah dapat misi" kata Kirito. Oh ye lupa bagi tau ni adalah akedemi pahlawan diraja jadi adalah misi-misi macam hantar utusan dan kalahkan monster, pencuri dan banyak lagi.
"Oh itu esok saya akan tanya cikgu halen" kata cikgu Zubir sebelum keluar dari kelas. Cikgu halen adalah orang yang membangunkan misi kepada para pelajar di akademi itu dan ada peringkat pertama junior dan nak jadi senior dan naik jadi master, legends paling tinggi.
Dalam perjalanan ke Rome asrama.
"Kau rasa misi apa eh kita dapat?" Tanya Anwar teruja.
"Entah kali di suruh cuci jamban ke atau kemas rumah" kata Kirito.
"Eh kau jangan lah main-main aku bakar kau kang" ugut Anwar.
"Bakar lah tu pun kalau kau berani" cabar Kirito.
"Ceh nasib sini banyak pokok kalau tak dah aku bakar kau jadi abu" yakin Anwar.
"Yakin ya kamu" usik Kirito.
"Heleh kau bukan tau kuasa aku apa?" Kata Kirito.
"Ye tak ye juga aku tak tau lagi magic kau apa boleh bagi tau lah?" Tanya Anwar dengan membuat muka comel.
"Eee dah lah kau geli aku tengok macam nak kena tendang je muka tu" ejek Kirito.
"Baik aku tidur dari layan kau good night" kata Anwar dan berlalu ke biliknya.
DI BILIK ANWAR
KAMU SEDANG MEMBACA
RAZVAN: KING OF DARKNESS (BOOK 1)
FantasyOrang-orang Mengatakan Jika Kalian Memiliki Kekuatan Dan Kekayaan Kamu Bisa Melakukan Apa Saja Tapi Bagi Ku Ia Salah Kerana Aku Telah Mengalami Hal Yang Sama Di Mana Aku Hanya Mementingkan Kekuasaan, Derajat, Harta, Hamba Setelah Semua Itu Berlaku A...