🔥BAB 14: The real demon king?🔥

16 8 0
                                    

Kirito mula menyerang Qynx Dengan Bola Api hitam, Namun Qynx dapat mengelak serangan tersebut.

"Mengapa Kau Teragak-agak Untuk Menggunakan Kuasa MU, Jika Hanya Sebatas Ini Saja Kemampuan MU Mana Mungkin Kau Bisa Mengalahkan Ku" Ujarnya Dengan Angkuh.

'Aku Tidak Boleh Menggunakan Kuasa Ku Terlalu Banyak Ia Akan Mengakibat Kecederaan Dalam Badan ku Mungkin Saja Aku Bisa Mati..' Razvan Mulai Resah.

"Aku Akan Menamatkan Semua Ini Dengan Satu Serangan Berehatlah Dengan Aman Razvan Raja Lama Akan Lenyap Dan Lari Lah Raja Iblis Yang Baru Qynx!! Magic: O Fire Darkness Give Me Strong Strength, Darkness Fire Swallows Everything" Kata Qynx

'Aku Sudah Tekad Tak Kira Harus Mati Atau Tidak Aku Akan Kerah Kan Semuanya Demi Orang-orang Yang Ku Sayangi' Wajah Kawan-kawan Dan Juga Ayah Terlintas Di Benak Razvan.

"Magic: Meteor Api Kegelapan!!" Jerit Razvan Dari Langit Kelihatan Meteor Api Sedang Menjunam Ke Arah Qynx Begitu juga Api Yang Cuba menusuk Razvan Bertembung dengan Meteor.

WOSHH!!!!!!

BORMMMM!!!!!

Angin Yang Kuat Terhasil Akibat Pertembungan Yang Dashyat Itu.

Zassss

Tiba-tiba Perut Qynx Di Tusuk Oleh Razvan Dengan Pedang Hitam Yang berapi.

"Jangan Lengah Ini Lah Padahnya Terlalu Sombong" Bisik Razvan Di Tepi Telinga Qynx.

GUARHH!!

Muntah Darah Qynx.

"Sial...Tidak...Mungkin..Ini Hanya Mimpi Tidak Mungkin Aku Di Kalahkan...Tidakk...Tidakk.Tidakk!!!!!" Tiba-tiba Badan Qynx Di Telan Kegelapan Bagaikan Ada Yang Masuk Ke Dalam Badannya, Qynx Tiba-tiba Diam.

Razvan Sudah menjarakkan Diri  Tangan Kiri Razvan Putus Akibat Kesan Sampingan Serangan Tadi.

"Akhirnya Aku Bebas! Orang punya badan ini memang bodoh membuat perjanjian dengan ku" kata satu suara Parau dari tubuh Qynx.

"Siapa Kau?" Soal Razvan.

"Jadi kau lah budak yang mengaku sebagai raja iblis ya... malangnya budak raja iblis sebenar telah muncul nama ku Alexander Grenham!!" Ujar Alex

Terkedu seketika Razvan ketika itu.

"Banyak sungguh orang yang mengaku sebagai raja iblis namun raja iblis hanya satu dan orang itu adalah aku! Razvan Amaria!!" Balas Razvan.

"Nampaknya kau memang ingin mati ya budak" geram Alex.

"Kejap aku bukan budak umur aku 3018 tahun tahu dan aku ada nama, nama aku Razvan Amaria" marah Razvan Karna dari tadi dia di panggil budak.

"Apa-apalah budak yang penting aku akan bunuh kau dengan tangan ku sendiri!"

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Yow guys sorry lah kebelakangan ni aku sibuk belajar takde masa nak buat novel ni jadi sorry sangat-sangat ya guys nanti aku buat panjang sikit ya bye bye

Chow!!!!

RAZVAN: KING OF DARKNESS (BOOK 1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang