Sambungan BAB 14.....
Alex mula menyerang dia berlari ke arah Razvan dengan bebola kegelapan di belakangnya.
Alex mengarahkan Tangannya ke hadapan dan..
"black hole ball!" Arah Alex
Bebola black hole itu meluru ke arah Razvan.
"fireball of darkness!" Bebola api milik Razvan meluru ke arah black hole ball.
Zassss...
Bebola api milik Razvan di Sedut oleh black hole, black hole ball meluru ke arah Razvan terkedu dan segera mengelak serangan tersebut.
Dashhh!!
Bunyi hentaman yang kuat akibat black hole ball yang melanggar bangunan di belakang Razvan, Razvan menoleh ke belakang dan terkejut bangunan itu lenyap di sedut oleh black hole ball itu.
"Kekuatan Apa ini?" Terkejut Razvan peluh membasahi badan Razvan.
"Hahaha!!! Kau dah tahu perbezaan kuasa kita sangat jauh budak ini baru sikit je ini adalah kekuatan Iblis Sejati bukan macam kau yang berpura-pura sebagai Iblis sejati seperti aku. Aku akan seksa kau perlahan-lahan Haahahaha!!!" Gelak jahat Alex dengan senyuman Sinisnya. Razvan mula memikirkan cara untuk mengalahkan Alex yang berkekuatan seperti beribu-ribu iblis.
'Hanya ada satu cara saja untuk kalahkan dia iaitu Mode Demon fire of darkness yang mempunyai kesan sampingan yang lebih tinggi dari sebelum ini mungkin boleh meragut nyawa ku sendiri' Resah fikirannya mulai serabut dek perkara ini.
"Jangan risau aku akan tamatkan semua ini segera kau tidak akan rasa sakit Karna kau akan langsung mati muahahahaha!!" Gelak Alex Seolah-olah Tahu apa yang sedang bermain di fikiran Razvan mungkin ialah boleh membaca minda seseorang itu.
"Jangan fikir aku akan senang-senang menyerah kalah mungkin kau yang bakal merayu pada ku" Ujar Razvan berpura-pura tidak risau.
"Hahaha Jangan buat lawak aku tahu kau tengah resah akhirnya kau tahu bertapa jauhnya perbezaan antara kita berdua budak" Ujar Alex dengan senyuman Sinisnya yang membuat darah Razvan membuak-buak dia merasa dirinya di cabar.
Razvan mulai menggenggam tangannya menahan amarah yang semakin membuak-buak di dalam dirinya itu.
"Ceh..walau macam mana pun aku tak kan menyerah hinggalah titisan darah terakhir ku!" Bengang Razvan Sambil Merenung tajam tepat di anak mata Alex, Alex hanya gelak tawa bagaikan ini hanya satu permainan baginya yang membuat Razvan Bertambah Geram.
"Ahahaha semangat yang bagus ini yang aku mahu berusaha lah budak" Tawa Alex lagi sambil menyilangkan tangan di dadanya.
Razvan mulai mengangkat tangannya ke atas "black sword!!" Jerit Razvan Lalu menggenggam erat pedang itu di tangannya.
"Wah wah wah baiklah kau guna pedang aku guna tangan kosong kau setuju?" Soal Alex memandang muka Razvan.
"Jangan meremehkan ku keluar kekuatan sebenar mu atau kau takut?!" Pancing Razvan, Alex mulai rasa tercabar.
"Baiklah budak jangan menyesal Black hole spear!" Seru Alex sebilah sprear muncul di genggaman tangan Alex yang berwarna hitam pekat sama seperti pedang Razvan Cuma Pedang Razvan Di saluti api hitam.
"Mari kita mulakan...Black hole laser!!" Alex mula melancarkan serangan dengan kelajuan yang sangat laju laser itu menuju ke arah Razvan dengan laju.
ZUPPP!!!
Razvan sempat mengelak namun pipinya tergores dan berdarah akibat laser tadi Razvan menarik nafas lega, nafasnya laju akibat terkejut dengan serangan tadi itu.
"Magic: Teleport...." Razvan tiba di hadapan Alex dan bersedia melancarkan serangan Alex kelihatan sangat santai.
"black fire split and black fire slash x" Razvan mencuba membelah perut Alex, Alex menahan pedang itu dengan tombak ya dan kini gilirannya menyerang.
"A black hole spear strike!" Alex melibas pedang Razvan..
TANG!!....DANG....DANG....DANG
Razvan terkedu melihat pedang terbaiknya patah dan terhempas di atas tanah, perasaan Razvan Bercampur Baur marah, sedih, sakit, takut, pedang itu satu-satunya kenangannya bersama arwah ibunya, ibu Razvan menghadiah kan sebilah pedang pada hari jadinya yang ke 10.
"Kau mahu melawan ku dengan apa sekarang pedang MU yang lemah itu sudah ku musnah kan?" Sinis Alex, Razvan Hanya diam membisu seperti batu.
"Supaya adil aku akan menggunakan tangan kosong juga" Tombak tadi itu lenyap dari genggaman Alex, Alex muncul di hadapan Razvan Dan melayangkan Tinju lohong hitam ke perut Razvan.....
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Hahaha
Pasti kalian suspen kan lajutannya
Jadi jangan ketinggalan ya
Saya akan update 2 sekali ya
Bye Bye sayonara
Chow!!!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
RAZVAN: KING OF DARKNESS (BOOK 1)
FantasyOrang-orang Mengatakan Jika Kalian Memiliki Kekuatan Dan Kekayaan Kamu Bisa Melakukan Apa Saja Tapi Bagi Ku Ia Salah Kerana Aku Telah Mengalami Hal Yang Sama Di Mana Aku Hanya Mementingkan Kekuasaan, Derajat, Harta, Hamba Setelah Semua Itu Berlaku A...