🔥BAB 13: Anger of the Dragon🔥

14 9 0
                                    

Sambungan BAB 12...

"ARGHHH SIAL!!!! TEKNIK TERAKHIR BEBOLA PENGHANCURAN!!!!" Bola besar terjadi Di Atas mereka Menghentam muka bumi Rezuan Cuba melawan namun Usahanya Sia-sia Seluruh Isfarghan Rata Hanya tinggal Abu mayat Hais, Rezuan, Ichiro Shiki terduduk Tiba-tiba Dia muntah Darah itu Adalah,

Efek Samping Daripada Teknik Terakhir Yang Bisa membunuh. Shiki Merasa Ada sesuatu yang muncul di bawahnya namun dia hanya Buat Tidak peduli kerana Dia sudah tidak Bermaya.

Di Skywalk...

Kotaro Dan yang lain sedang berlawan Dengan Five Demon Yang lain Iaitu ian Dan Firman.

"4 VS 2 Pun kalah?" Sinis ian.

"Kau kenapa kat sini bukan ke kau sepatutnya Kat Aquaria?" Tanya Firman.

"Oh Tadi Tuanku Qynx Suruh Aku Lari atau aku akan di bunuh Oleh Raja lama itu Jadi aku ikut jelah..." Terang Ian.

"Hoi!! Nak lawan ke nak sembang ni? Kalau nak sembang baik korang pergi lepak mamak!" Celah Yuji, Memang Cari mati budak satu ini.

"Kalian Berundur..." Arah Kotaro.

"Kenapa lak?!" Ujar Yuji tidak puas hati.

"Aku cakap undur, Undur jelah!!!" Bentak Kotaro Akhirnya Yuji dan yang lain Berundur.

"Aku akan Gunakan Senjata Rahsia Klan Ryu! MAGIC: SAMBARAN DEWA PETIR BIRU, MERAH, ORANGE!!" Petir yang Maha Dashyat Menghentam Ian Dan Firman Ian sempat Berlindung manakala Firman Sudah jadi Abu.

"*Koff* *Kof*" Batuk Ian Tangannya Putus Sebelah.

"Serangan yang Dasyhat aku kena berundur.." ujarnya dan ingin lari dari situ namun Yuji sempat menahan dengan kuasa pemberatan gravitinya hingga Ian terhempap di atas tanah.

"Kergh! Sial lepaskan aku!" Ronta Ian.

"Rasakan kerana telah berani melawan Yuji yang hebat ini!" Kembang kempis hidung si Yuji memuji diri sendiri yang lain hanya melihat Yuji dengan pandangan blur.

"Kau takyah nak merepek" Ujar Suichi.

"Sekarang kau dah kalah Magic: binder light!" Tangan dan Kaki Ian Di ikat oleh Cahaya pengikat Yuji itu.

Dan tetiba Raja Walki datang.

"Lebih Baik kita kurung dia di bilik bawah tanah Sebelum Dia terlepas!" Arahnya kepada Tenteranya Lalu Ian di bawa ke penjara bawah tanah.

Di tempat Kirito dan Qynx....

'Firman Dan Ian Dan Tiada Semua Takde Guna Tak leh Harap!' Marah Qynx Di Dalam Hatinya.

"Mari Kita Tamatkan Pertarungan Ini Razvan Dan Buktikan Siapa Yang Terkuat!!" Masing-masing mula bersedia untuk menyerang.

👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️

Sorry semua Chap ni sikit je.
Cerita ni tak lama lagi dah tamat
Jadi terima kasih siapa yang membaca Razvan:King of darknes ini

Dan jumpa lagi
Bye Bye

Chow!!!!


RAZVAN: KING OF DARKNESS (BOOK 1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang