"KARANLIKLAR SOKAĞI"

12 4 0
                                    


O akşam nasıl uyuduğumu bile hatırlamıyordum . Kabus hala kafamın içinde bir uğultu gibi dönüp duruyordu . Atlas sesimi duyunca yanıma gelip beni sakinleştirmeye çalışmıştı fakat ne kadar uğraşsa da kabusun etkisi uzun süre kendini göstermişti . En sonunda ağlamaktan yorgun düşmüş ve uyuya kalmış olmalıydım.

Yavaş yavaş uyandığımda Atlasın da odada uyuya kaldığını gördüm . Köşedeki koltuğa oturmuş uyuyordu . Tüm gece benim yanımda mı kalmıştı ? Acaba rahat uyuyabilmişmiydi?

Kendimi suçlu hissetmeye başlamıştım . Evet bir kabus görmem normaldi ama bu kadar aşırı tepki verip diğerlerini rahatsız etmek ne haddimeydi ?

Benim için hayatımın en zor gecelerinden biriydi ... çocukluğumda Ali bizi yanına aldığında uyku sorunu yaşadığım için 3 yıl boyunca ilaç kullanmak zorunda kalmıştım ve o süreç beni hem fiziksel hem de psikolojik olarak etkilemişti . Tekrar o günlere geri dönmenin düşüncesi bile gözlerimin dolamsına , boğazıma bir yumrunun oturmasına neden oluyordu .

Biraz sakinleşmek için odanın içinde bulunan lavaboya girip buz gibi suyu yüzüme çarpmaya başladım . Bana en iyi gelen şey buydu . Kendime gelmeliydim şu an bunlar olmamalıydı , daha uğraşmam gereken tonlarca bilmecenin arasında birde bununla uğraşamazdım .

Lavabodan çıktıktan sonra yatağıma geri döndüm , uyumak iztedim ama gözüme bir damla uyku girmiyordu . En sonunda pes edip Atlasın yanına gittim , onu korkutmamak için kısık bir sesle adını söyledim.

- Atlas hadi uyan .
Daha cümlemi tamamlayamadan kolumu kavradı ve yerinden sıçrayarak ayağa kalktı .
Canım çok acımamıştı ama aniden bileğimi tutunca ağzımdan bir inleme çıktı. Atlas hemen kendini toparlayıp bileğimi bıraktı .
- Şey kusura bakma bir anda seslenince seni başkası sandım. İyi misin ?
- sorun değil ben iyiyim . Asıl sen iyi misin şu haline bak dün hiç uyuyamadın değil mi ? Of hep benim yüzümden ,Atlas gerçekten çok özür dilerim .
- Hey , sakin ol sorun değil böyle şeylere alışığım. Dün dediğim gibi burada benim sözüm geçer . Burda Senin gibi çok insan var ve hepsi de benim kardeşim olur .
- Artık nerede olduğumu bana söyleyebilirsen bende birşeyleri anlayabilirim.
- Tamam bu gün sana anlatabilirim, ama önce birşeyler yemen gerekiyor . Sakın hayır deme dediklerimi yapmazsan hiçbirşey anlatmam ona göre .
- Of tamam herneyse .
- Hem sadece ben değil senin de bağzı şeyleri anlatman gerekiyor haberin olsun .

Bunu söylediğinde içim ürperdi , benden birşeyler söylememi isteyecekti ama bu istediği şeyleri söyleyebilirmiydim ? İşte orasını bilmiyordum . Hayatım boyunca oyunların arasında kaldım , onlarla gücüm yettiği kadar , durmadan , yıkılmadan savaştım ama gücüm de bir yere kadar gidebiliyordu , tam pes ederken biri arkamdan itekledi ve beni yıkımımdan kurtardı . Ateş benim kahramanım . Hayır kahramanımdı , ama artık değil , beni destekleyen kolları aslında beni yıkıma iteklemiş, tek başıma bırakmıştı. Şimdi tek kalmıştım ve bir uçurumun kenarındaydım , ya kaybolacaktım , ya da tutunacak başka kollar bulacaktım . Bilemiyorum hayat beni nereye götürüyor olabilirdi ? Belki de kendi sonuma doğru ilerliyordum , belki de yeni başlangıçlara ...

1 SAAT SONRA

Atlası dinleyerek getirdiği yemekleri bitirdim ve en sonunda konuşmak için beni bir yere götürüyordu . İçinde bulunduğumuz bina fazlasıyla büyük bir yerdi . Fakat etrafta kimse yoktu , çok sessiz ve ıssızdı . Bu bile içimin ürpermesine neden oluyordu.

Binanın içi çok karmaşık olduğu için yön duygumu kaybetmiştim . Atlas bir odanın önüne gelince duraksayıp cebinden anahtar çıkarıp kapıyı açtı . İçeriye girdikten sonra ilk gözüme çarpan odanın daha doğrusu kütüphane nin büyüklüğüydü . Bu bina ne için kullanılıyordu bilmiyordum ama çok garipti. İlk başta hastene sanmıştım ama bir hastanede bu kadar büyük ve eski bir kütüphane bulmak zordu . Atlas ortadaki bir masaya yerleşti ve bana karşısındaki sandalyeyi oturmam için işaret etti . Karşısına oturup konuşmasını bekledim ama sanırım o da benim konuşmamı bekliyordu . Daha fazla bekleyemedim ve konuşmaya başladım.

- İlk olarak siz kimsiniz ve burası neresi ?
- Önce benim sormam gerekiyor. Kim olduğunu öğrenmeden özel bilgileri bir ajana vermek istemeyiz değil mi ??
- Ajan derken ? Ne saçmalıyorsun ?
- Kimlerle olduğunu biliyorum fakat sıkıntı bu insanlarla çalışman ya da onların yanında olman sorun değil . Benim için sorun olan kısım neden onunlasın ?
- kimden bahsediyordun ?
- kimden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun 554

Bu söyledikten sonra ifadem değişti ve karnıma ağrılar girmeye başladı .

Söylediği numara yani 554 benim teşkilattaki kimlik numaramdı . Bize verilen bu numara ile özel teslimatları alabiliyor ve konumumuzu öğrenebiliyorduk . Üst seviye olanlar 580 numaralı olanlardı . O insanlar Ali den bile üst seviye insanlardı . Onları hiç görmemiştim çünkü onların umrunda bile değildik . Onlar sadece bizim kazandıklarımızı kendi için kullanan ve kendinden zayıfları aşşağılayan küstah zenginlerdi. Bu insanların bir alt kademesi ise 570 numaralı kişilerdi . Bu kişiler Ali gibilere emir veren ve yaptığımız işleri denetleyen , genellikle üst seviye teslimatları yöneten kimselerdi . Ali gibiler onlardan emir alıyorlardı . Şahsen Alinin de bir patronu olduğunu düşünmek beni güldürüyordu . Onun kadar pislik ve dik kafalı bir adamı idare etmek zor olmalıydı . Herneyse 560 numaralı kişiler de anladığınız gibi Ali ve onun arkadaşları için kullanıla kimlik numaralarıydı. Benim gibi üst seviye silah kullanan ve yakın dövüşte iyi olanlar ise 550 numaralı kişilerdi . Bizim gibi olanlardan çok yoktu . Bizlere özel görevler verilirdi ve alt kademedeki bazı insanlara sözümüz geçerdi fakat bu da çok işe yarayan bir lüks değildi .

Çözemediğim tek nokta Atlasın bunu nereden bildiğiydi .
- Sen bunu nerden biliyorsun .
- Sana söylemiştim senin de bazı şeyleri anlatman gerekiyor . Bana anlat ben de sana anlatırım.

Kararsız kalmıştım ona güvenebilirmiydim ? Ona sırtımı yaslayabilirmiydim ?

- Sana bunları anlatmam ne işine yarar ki ? Beni onlara karşı kullanmak mı istiyorsun ?
- Hayır Ceylin beni çok yanlış anlamışsın .
- Ne anlamamı bekliyorsan söyle !
- Bizim aramıza katılmanı istiyorum . "Çembere hoşgeldin"


.....DEVAM EDECEK.....

- SİCZE ATLAS CEYLİNİ ARALARINA ALMAK KONUSUNDA CİDDİMİ?

- BÖLÜM HAKKIDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

AÇIKLAMA

• Daha sık bölümler gelicek bilginiz olsun ... sizce uzun süreyle uzun bölümler mi olmalı yoksa devamlı kısa bölümler mi gelmeli ... fikrinizi merak ediyorum ...

ÇEMBER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin