Ceylin Akay:
Küçük yaşta kardeşiyle birlikte kaçırılıp bir teşkilata üye olarak gönderilirler. Bu teşkilat kötü amaçlar için çalışan bir teşkilat olduğu için ceylin kaçmaya çalışır ancak onu kardeşiyle tehdit ederler . Bu yüzden işleri istemese de yapar .... Bir gün gruba yeni biri katılır. ateş . Ceylin ilk başta ona sıcak bakmasa da bir süre sonra ateşe karşı duygular beslemeye başlar fakat birine bu kadar güvenmek doğru mu ?
Açelya:
ceylinin kız kardeşidir . Teşkilata üyedir . Ablasına karşı çok korumacıdır ablası için her şeyi yapabilir . Teşkilatın gözü gibidir . Keskin nişancı olarak görev alır . Çok zararsız ve sevimli görünse de aşırı zeki ve tehlikeli bir kızdır . Karşısındakine asla acımaz . Keşke bu özelliği ablasında da olsa ...
Ateş:
küçükken annesinin babası tarafından şiddet görmesine tanık olan Ateş babasını öldürür . Daha sonra beklemediği bir şekilde annesi onu terk eder. Sokaklarda yalnız yaşamaya başlayan Ateş 16 yaşında teşkilata alınır. Orada tanıştığı ceylin hayatını değiştirir fakat bu uzun sürmez canından çok sevdiğini korumak için ona ihanet etmesi gerekir peki bu ihanetin sonucu ne olucak ?
( Ateş teşkilata yakın dövüşte ve silah kullanmada başarılı olduğu için alınır)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEMBER
Novela JuvenilKahramanlar her zaman aramızda... benim kahramanım yeşil gözlü bir melekti. !!KISA BİR SÜRE ARA VERİLDİ!!!