7:00 am
"Huaaiihh~~~". Agak nya dah ini dah kali keberapa aku menguap. Mengantuklah!!! Dah banyak kali aku pujuk mama dengan papa yang aku tak nak sekolah dekat sini sebab kena bangun awal.
Sekarang aku berada didalam kereta menuju ke sekolah aku. Aku alihkan pandangan aku ke arah luar. Dapat ku lihat matahari mula menaik.
Aku : Mama~~~
Pn Hannah: NOPE!Huiiishh tak cakap lagi dia dah bantah awal dulu dah. Alaaaa, sekolah ni dah macam tempat rumah orang sakit jiwa tau tak!? Nak tau kenapa aku kata macam rumah orang sakit jiwa? Meh sini. Follow me...
3
2
1"MY DANNYYY!!!!"
Sampai dah pesakit dari rumah sakit jiwa ni. Siapa lagi kalau bukan this little slut ni. Nak tau kenapa aku gelarkan dia dengan ayat tu? Tunggu je. Nanti aku ceritakan kenapa dan bila.
Aku terus belari masuk melepasi pagar sekolah tersebut tanpa menjawab mahupun menoleh sedikit pun ke arah empunya suara tu.
Aku mempercepatkan langkah ku menuju ke ruang rahsia aku yang mana tak ada seorang pun tau tempat persembunyian ku. Iaitu...
'Tandas'
Iya betul tu. Ianya adalah 'tandas', plus tandas yang aku sembunyi ni tempat tandas ni agak tersorok dari orang lain. Tandas ni adalah tandas terbiar. Which is orang yang bebal akan anggap yang tandas ni berhantu dan ada kisah misteri yang mana, ada orang bunuh diri dekat sini.
Kau gila ke apa orang bunuh diri dekat tandas? Macam tak ada tempat yang elok pulak dia nak buat projek bunuh diri tu. Hishh, pilih lah tempat yang high class ke. Macam drama korea tu.
Apa nama cerita tu?
Alaaa yang ada minah-minah gilakan harta ape entah. Aku tak layan cerita tu. Jadinya, aku hentam sajalah.
Haa, tapi kan bagus buat dekat tempat yang macam tu. Baru nampak dramatic. Ini tandas pecah ni jugak dia nak buat. Apelah.
Tandas ni aku dah bersihkan pun jadi nampak kemas dan baru. Selepas itu aku akan meletakkan bahan-bahan wangian untuk kasi tandas ni segar lagi.
Konsep tandas ni aku buat, luar nampak macam jahanam dan mengerikan. Tapi di dalam aku kasi kemas, cantik, rapi, megah dan selesa.
Mana tidaknya. Aku mintak tolong orang upah kasi kemaskan semula tempat ini elok-elok. Tiada sebarang cacat celar sekalipun. Mahupun buruk sedikit.
Macam mana boleh lepas buat projek tandas tu? Aku bayar kaki-kaki tangan sekolah ni. Setiap sorang aku bayar 2M dollar.
Elehh anak billionaire kan? Bapak 'mafia' + business man. Mak pulak model + pelakon. So? duit berkepok-kepok berkepok-kepok berkepok-kepok berkepok-kepok berkepok-kepok...
Ehh ehh ehh...
Sudah! No body trusted.
Ayoo, gara-gara stalk account tiktok Diva AA semalaman tadi. Jadi macam ni lah hasilnya. Melekat ayat-ayat² dia tu. Hadehh, pening-pening~~~
Okay continue...
Dah setengah jam aku lepak dalam tandas ni. Jadi sudah tiba masanya untuk kita keluar dari Newvas Condo Astana Azwana. Worth, ONE MILLION!!! facing KLCC.
Hoiii sudah-sudah lah tu dengan Diva AA tu(ノ`Д')ノ彡┻━┻. Ni cerita pasal Diva AA ke pasal My Obsession Boyfriend's ni!? Hishh.
Okay-okay now kita serious.
Sebelum aku melangkah keluar aku melihat ke arah tv yang berskrin besar itu. Terdapat beberapa tempat yang dipaparkan oleh cctv yang mengawal kawasan ini. Ini adalah salah satu langkah berjaga-jaga bagi memastikan aku selamat dari minah sewel tu.
Okay line clear. Cantek!!!
Aku berlari menuju ke arah kelas aku. Sampai sahaja di depan pintu kelas, aku terus melangkah masuk kedalam dan menuju ke tempat duduk aku. Aku keluarkan barang peralatan menulis dan buku teks tak lupa juga dengan buku tulis. Subject pertama sekali adalah mathematics. Huaaah!!! bosan. Masih ada sisa baki mengantuk. Alaa tidur jelah kalau cikgu perasan sekalipun, dia buat tak tau sebab aku ni memang selalu score A+ dalam kelas dia.
Skip~~~
Waktu rehat. Akhirnya aku dapat juga betapa di tandas agam ku. Ehekk! Tapi baru je nak masuk sempang, pergelangan lengan kiri aku dipeluk erat oleh minah sewel ni. Haiishh serabutlah.
Terus aku merentap kasar. Tapi dia enggan melepaskan pelukannya tersebut. Ehh sundal ni kau ingat kau tu cantik sangat ke? Comel ke?. Hehh... Tolong sikit eek. Only my baby Am je yang mempu buat jiwa kelakian ku gugur. Sekali tengok dia uishh dah macam dadah dah bagi aku.
Mana taknya. Asal teringatkam dia je horny teruks wehh. Selama 3 tahun aku menetap di negara orang ni walaupun tak dekat dengan sempadan je. Bagi aku jauh sangat. Ibarat macam aku dekat Russia, baby Am pulak dekat US.
Perempuan tu buat muka acah-acah cute dia. Cute ape. Macam taik ayam adalah. Lepas tu nak sandar kepala dia dekat dada aku. Terus aku tolak kuat kepala dia sampai terkena tiang. Lepas tu aku terus lari tinggalkan dia.
Skip, waktu balik~~~
Sekarang waktu balik. Sampai je dekat rumah, aku terus berlari masuk bilik aku lepas tu aku buka air-cond dan segera telanjangkan satu badan tanpa seutas benang lalu aku mengambil tuala dan segera berlari menuju ke bilik mandi.
Aku memang tak tahan dengan badan yang melekit ni. Habis basah lenjun badan aku dengan peluh. Mana tak nya perempuan tu walaupun kepala terhantuk dekat tiang. Tapi dia tetap kejarkan aku lagi. Dah macam orang tak siuman. Haiihh.
Selesai mandi aku lilitkan tuala ke pinggangku lalu menuju keluar dari bilik mandi dan mencari baju yang sesuai untuk dipakai. Kemudia aku kepenatan lalu aku terus rebahkan badan ku ke atas katil yang empuk serta bantal yang begitu selesa jika diletakkan kepala diatasnya. Kemudian, aku selubungkan selimut yang lembut dan tebal itu ke satu badan aku. Aku mencapai remort langsir lalu menutup jendela besar itu. Kemudia menekan punat yang berada di meja lampu sebelahku untuk menutup lampu bilik ini. Dan seterusnya kita tidur.
Good early night my dear lover😘💋
Continue~💕
YOU ARE READING
My Obsession Boyfriend's
Romance~•Sipnosis•~ "Hari-hari aku mimpikan dia lagi. Selepas family aku berpindah jauh dari family dia, aku selalu dapat mimpi buruk pasal dia. Apa dah jadi sebenarnya dengan kesayangan aku?" Mengisahkan tentang seorang budak remaja lelaki yang berketuran...