Hari ni memang nasib dia tak selamat. Aku perati je perempuan-perempuan yang dari tadi asyik menggatal dengan Daniel tadi.
"Ehh sorry you I tak perasan~~~"
Berdesing telinga aku dengar. Perempuan tu dok menggeletis dengan Daniel. Banyak kali Daniel tolak dia. Tapi tak tau dari mana perempuan tu dapat confident dia nak dapatkan perhentian dari Daniel.
"Alaaa youu takkan tak boleh nakk teman I kejap~~~"
Nii aku betul-betul panas. Suka hati dia je nak rangkul lengan Daniel.
Aku tak banyak cakap terus aku tarik rambut perempuan tu, lepastu-PANNKKK!!!!
Daniep terkejut habis bila nampak ape yang dia tengok tadi. Tak cukup dengan tu aku buat dia lagi terkejut. Aku heret rambut betina sundal ni dekat lorong gelap. Dekat lorong ni memang selalu dengan gang-gang lelaki sangap.
Aku tolak perempuan tu kuat-kuat dekat dalam lorong tu. Ada beberapa orang lelaki yang terkejut tengok reaksi aku buat macam tu dekat betina ni.
Arman: Gatal biji kelentik sangatkan?
Kau enjoy la dengan diorang.Lepas aku cakap macam tu terus aku bla dari situ. Daniel pulak dari tadi cuba tenangkan aku. Aku balik rumah terus, berlari masuk dalam bilik. Lepas tu aku menangis atas katil.
Yes that's me. Lepas marah, menangis. Lepas tu bad mood for a day or a week. Lepas tu baru okay. Daniel pulak terus ceroboh masuk dalam bilik aku dengan menggunakan kunci pintu pendua. Dia memeluk aku dan mengusapkan kepala aku.
Daniel: Baby please don't cry. Abang sorry okay?
Arman: SENANGLAHH ABANG KATA MACAM TU. KENAPA ABANG TAK TOLAK AND TERUS TENGKING JE BETINA TU TADI?!!! DARI TADI AM PERHATIKAN JE. TAPI APA YANG ABANG BUAT?! ABANG JUST TEPIS TANGAN DIA JE. TAKDA PON ABANG NAK BAGI WARNING KE APE!!!
Api dalam hati aku sekarang ni tengah membuak-buak memanaskan diri aku. Daniel terkejut dengan apa yang baru dia tengok sekarang ni.
Daniel inside
"Tulah Danny. Cari nahas lagi dengan bini kau sorang ni. Jauh beza mat dia yang dulu dengan dia yang sekarang. Dulu pendiam selalu senyum. Tapi ni, tak kena sikit jadi harimau terus. Betul jugak ape yang dia cakap tadi tu. Aku patutnya jadi tegas dengan orang yang macam tu. Muka kena dingin habis. Kena buat macam mana aku bantai perempuan tu dekat Singapore dulu. Sampai kena buang sekolah mat...
Okay now you should fix it right now!!! Demi baby!!!"Daniel: Okay as you wish. I'll do it. Start from now abang akan jadi dingin infront of people to not dare with you baby. Abang tak nak sayang manja abang sorang ni terasa.
Arman: Okay...
Daniel: Baby now stop crying okay.
Daniel tolong lapkan air mata aku sampai kering. Hingus-hingus aku pun dia lapkan sampai lah betul-betul bersih. Kemudia aku terus cuci muka. Lepas menjerit tadi, sakit pulak tekak aku ni.
Arman: Abang~~~... Nak air~~~
Daniel belike
Oh shit!!! Dia nak air ape?!! Dia nak air perisa vanilla aku ke?!! Oh my seriously!!!!
Aku pelik asal dia tiba-tiba nak tanggal seluar dia ni!!!?
Arman: Abang buat apa!!!
Daniel pandang aku dengan blur
Daniel: ha?
Arman: Am mintak abang tolong bawakka air kat bawah tu bawak naik atas. Am malas nak turun. Ni dah kenapa nak bukak seluar pulak nii!!!
YOU ARE READING
My Obsession Boyfriend's
Romance~•Sipnosis•~ "Hari-hari aku mimpikan dia lagi. Selepas family aku berpindah jauh dari family dia, aku selalu dapat mimpi buruk pasal dia. Apa dah jadi sebenarnya dengan kesayangan aku?" Mengisahkan tentang seorang budak remaja lelaki yang berketuran...