Hari yang dimana aku tak sangka akan menjadi hari yang begitu mengejutkan.Betina ni dah lebih matt. Aku selama tiga tahun aku duduk dekat sekolah ni, aku buat macam-macam untuk tenangkan diri aku yang tak tenteram ni.
Aku cuba yakinkan mama dengan papa yang aku tak suka dan selesa duduk dekat sini. Sebabnya aku ni bukannya suka duduk jauh-jauh dengan baby Am tu.
Aku dah anggap dia macam adik kandung aku sendiri. Tidak, aku anggap dia lebih dari tu lagi. Mana-mana pergi mesti bersama.
Tapi kenapa? Kenapa hari ni. Kenapa hari yang aku akan anggap hari yang menyenangkan tapi ini disebaliknya yang aku dapat.
Sekarang ni aku berhadapan dengan fitnah yang besar dalam hidup aku. Aku difitnah membuat persetubuhan dengan si sundal ni.
Aku tak tau mana dia dapat keberanian setinggi gunung macam ni. Tapi yang aku tau itu semua fitnah semata-mata. Kalau baby am nampak ni, mesti dia terus jauhkan diri dari aku dan anggap aku ni memperbodohkan dia sahaja.
Tapi tidak...
Aku takkan biarkan dia percaya semua tu. Hehh...
Kau nak main dengan api kan? Okay, silakan wahai permainsuri jalangku. Patik akan berikan tempoh masa yang lama untuk tuanku bergembira.
1 week late
"APAA NII!!!"
"APAA SEMUAA NII!!!"
Aku tersemyum puas melihat reaksinya apa bila dia mendapat tahu yang segala kerja kotornya sudah terbongkar. Malahan juga, dia seakan-akan tidak percaya yang gambar dan video rakaman dia sedang bermain dengan suami orang juga tersebar luas.
"That's not me!!!"
Dia meninggikan suaranya dihadapan guru besar dan ibubapa nya. Jelas kelihatan ibunya menangis teresak-esak mana kalah ayah nya pula kelihatan dingin dan memberikan tatapan yang tajam kepada puteri jalangnya.
"Kalau macam tu ape semua ni?"
Guru besar mula menyoalkan kepada dia.
"..."
Dia masih lagi terdiam dan terkaku. Seolah-olah mulut dan badan dia disumpah dikunci tidak dapat berbuat apa-apa.
"Boleh awak cuba tolong jelaskan gambar dan juga video yang ada depan mata kami sekarang ni?"
Guru besar masih menanti jawapan dari dia. Tapi kelihatan masih lagi tiada sebarang jawapan darinya.
"Hahaha"
Aku tertawa seketika. Mana kala anak-anak buah aku ada yang cuba untuk sembunyikan rasa geli hati mereka bila melihat reaksi perempuan jalang tu. Ada juga yang kelihatan mengantuk sebab bosan menunggu lama-lama disini.
Aku: Aikk? Takkan tak boleh terangkan kot apa semua ni?
Faizal: HAHAHAHAHA!!! Kenapa lahh kau ni bebal sangat. Buat kerja tak clean.
Haihh... Dah mula dah sewel dia tu.
Naqib: Bukan ape, tapi kenapa kau terdesak sangat main dengan suami orang?
Aidil: Yeah true. Not just that. You also broke they're relationship. Now everyone knows who you are.
Dua orang anak buah aku yang berdiam dari tadi baru bersuara. Dan apa kata-kata mereka membuatkan kedua ibu bapa budak perempuan tu makin tertunduk.
Aku bagi isyarat kepada seorang daripada anak buah aku. Untuk memberikan penjelasan yang jelas.
Syahmi: Jadi macam ape yang kita tengok sendiri. Tak kesah lah dari sudut mana sekali pun ini memang dia. Buktinya ini.
Dia memberikan gambar dan juga video yang jelas kepada pengetua.
Gambar yang mana sebelumnya situasi 'merendek' betina tu dan video pula adalah rakaman dia.Didalam rakaman tersebut budak perempuan tu pergi menaiki kereta honda city warna putih dan nombor plate pula WC9265D.
Untuk menampakkan lebih jelas, gambar yang baru diberi tadi adalah sebagai buktinya. Kereta tersebut bergeraj dari perhentian bas yang berhadapan sekolah kami ke sebuah hotel yang berdekatan.
Dari situlah semuanya bermula. Macam mana boleh tau itu dia? Sebabnya aku membayar pakcik tua tu untuk merakam aksi mereka dan memperjelaskan rupa budak tu nanti tanpa budak itu sedar.
Hanya dengan duit pakcik itu sanggup mengambil risiko yang besar. Lalu jadilah begini. Haihh ape nak jadi.
Budak perempuan tu menangis teresak-esak. Manakala ibu bapanya segera memberhentikan dia dari sekolah itu dan berpindah jauh dari Asia tenggara.
Aku menyuruh kesemua anak-anak buah aku balik pergi jagakan Arman dan juga settlekan rumah untuk aku duduk disana. Aku sudah membuat keputusan untuk berpindah dari sini dan menetap bersama my luv. TIBAHHHH!!!!.
....
Okay sampai sini dulu sebab otak perlukan rehat yang secukupnya.
Jangan lupa vote and comment tauu!!!
Continue
YOU ARE READING
My Obsession Boyfriend's
Romance~•Sipnosis•~ "Hari-hari aku mimpikan dia lagi. Selepas family aku berpindah jauh dari family dia, aku selalu dapat mimpi buruk pasal dia. Apa dah jadi sebenarnya dengan kesayangan aku?" Mengisahkan tentang seorang budak remaja lelaki yang berketuran...