Oy verip yorum yapmayı unutmayınız. İyi okumalar ❤️
Chaeyoung, elindeki kolye'nin bir anda parlamasıyla oldukça şaşırmıştı. Olması gerekenin aksine ve özellikte olan bu kolye'nin hayatının bir parçası olacağını kim düşünebilirdi ki?!
"Şaşırma, sahibinde olduğundan böylesine parıldıyor, Chaeyoung. Görevini tamamladığın için artık bu kolyeyi sana verebilirim. Oldukça kıymetli ve özel bir inci. Ama asıl önemli olan, bu inci kolye'ye kimsenin eline geçmeden, sahip çıkabilmek" Rm adımlarını kapıya yaklaştırdığında dönüp Chaeyoung'a baktı.
"Onu koruyacağına güvenim tam. Yarın dersine geç kalma" Chaeyoung saygıyla eğildiğinde Rm hafifçe tebessüm ederek kapıdan çıkmıştı.
Chaeyoung, elinde parlayan ruhundan bir parça olduğunu bilmediği inci kolyesini boynuna taktığında gülümsedi. Henüz tam olarak görevlere başlamadıkları için şükretmişti. Ama belki de bu kolye'de görevinin bir parçası olarak verilmişti fakat o bundan habersizdi. Yaklaşık birkaç gündür diğerleriyle birlikte ilk kez karşılaştıkları bu yere geliyor ve elementlerini nasıl verimli kullanabilecekleri hakkında genel bilgileri öğrenmeye çalışıyorlardı. Bunun en başından beri bir ölümlü için kolay olmayacağının farkıydaydı. En azından şimdiye kadar onu zorlayacak birşey çıkmamış olmasına seviniyordu.
Bugünün dersi de bittiğine göre kalesine geri dönebilmeyi arzuladı, yarı tanrıça. Geldiği günden beri hiç durmadan birşeyler öğrenmeye çalışıyor ve bu onu oldukça yoruyordu. Yarı tanrıça da olsa ölümlü bir insandı ve yorulduğunu hissetmesi gayet normaldi.
"Dersiniz bittiyse, gidelim mi efendim?" Chaeyoung, Jungkook'un sesini duymasıyla düşüncelerinden sıyrıldı ve gülümseyerek başını salladı.
"Sana kaç kere daha söylemem gerekiyor? Bana siz diye hitap etme artık" Chaeyoung kaşlarını çatsa da, karşısında ki adama asla kızamıyordu.
"Kalenizin dışında "siz" diye hitap etmenin doğru olacağını düşünüyorum. Rm bu konuda çok katı kurallıdır ve sorun çıkarabilir. Biraz aksi biliyorsun" Jungkook göz kırptığında; Chaeyoung ona hak verdiğinde kıkırdadı.
Jungkook, Chaeyoung'ın boynundaki kolye'yi farkedince kaşları birden bire çatılmıştı. Onun elementinin hava olduğunu düşünüyordu fakat bu kesinlikle savunduğu elemente ait bir parça değildi. Chaeyoung'ın ona baktığını hissettiğinde; bu konu hakkında daha sonra Rm'in yanına gidip konuşmayı aklının bir köşesine yazdı. Belki de Rm'in kolyeleri yanlışlıkla karıştırabileceğini düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eclipse | RoséKook ✓
Viễn tưởng[Tamamlandı] Tanrıça Roséanne'in kızı Chaeyoung dört elementten birinin yeni savunucusu olarak görevlendirilir fakat bu iş sandığından daha zor bir hâl alacaktır. Ödül olarak ölümsüzlüğün vadedildiği bu zorlu süreçte hiçbirşey göründüğü kadar basit...