Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. Lütfen :)
🌺İyi Okumalar🌺
Jungkook arabayı durdurduğunda; Chaeyoung camdan dışarı heyecanla bakmaya devam ediyordu. İlk kez geldiği bu rengarenk ışıklarla süslenmiş içini aydınlatan yeri oldukça merak ediyor ve bir an önce keşfetmek için can atıyordu.
Arabanın kapısı Jungkook tarafından açıldığında; Chae ona bakıp gülümsedi ve uzattığı elini tutarak arabadan dışarı çıktı. Duyduğu çığlık sesleri onu korkuttuğunda kaşları çatılmış ve Jungkook'un koluna sıkıca sarılmıştı.
"Korkulacak birşey yok, sadece eğleniyorlar" genç adam gülümsediğinde; kolunu saran elini tutmuş ve ileri doğru adım atmaya başladı.
Kalabalığın ve yüksek sesin arasına karıştıklarında ikisi de aslında biraz gergin hissetmişti. Jungkook yıllar sonra ilk kez insanlarla dolu böyle bir ortama girmişti ama çocukken geldiği zamanları hatırlayınca aynı o anda olduğu gibi heyecanlanmıştı.
"Eğlenceli olacak" sevinçle ellerini çırparken Chaeyoung da onun bu haline gülmeden edememişti.
Genç kız, kalabalık insanlarla çevrili bu ortamda henüz ne yapacaklarını bilmedikleri için etrafta bakışlarını gezdiriyor ve alışmaya çalışıyordu. Bi ara koşuşturan çocukların gittiklere yöne doğru baktığında gözleri ışıldamış ve oraya doğru yürümeye başlamıştı. Jungkook ise ona bakıp gülümsemiş ardından da onu takip etmişti.
"Bulut mu yiyorlar?" Chaeyoung az ilerde pamuk şekerlerini yemekte olan çocukları işaret edip şaşkınca bakmayı sürdürdü.
"Ah, onlar bulut değil, sadece şekerleme" Chaeyoung merakla Jungkook'a döndüğünde genç adam gülümsedi.
"O hâlde tadına bakmak isteyeceğini düşünüyorum." Chaeyoung heyecanla başını salladığında küçük bir kız çocuğundan farksız görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eclipse | RoséKook ✓
Fantasy[Tamamlandı] Tanrıça Roséanne'in kızı Chaeyoung dört elementten birinin yeni savunucusu olarak görevlendirilir fakat bu iş sandığından daha zor bir hâl alacaktır. Ödül olarak ölümsüzlüğün vadedildiği bu zorlu süreçte hiçbirşey göründüğü kadar basit...