(البطل🧍♂️)
"محمد الشرقاوي : رجل أعمال _أعزب ٢٦سنه _صوله١٨٨سم _عيونه خضراء _قمحاوي _شعره أسود ناعم _لديه six Pack_ عصبي _مغرور لكن طيب _ شاب وسيم _تخرج من كلية الهندسة "(صديق البطل)
"عبدالرحمن الحجازي: رجل أعمال_ضابط سري _منفصل ٢٦ سنه _ طوله١٨٦سم _عيونه رمادية _شعره بني ناعم _بجسد رياضي _عصبي جدا_دمه خفيف _حنين جدا _رومانسي -ذكي جدا-لديه ابن"
(ابن عبد الرحمن؛ عمر _٤سنين _ عيونه رمادية _ شعره ناعم _ بشرة بيضاء-ذكي جدا"
(أم البطل)
"زينب عبدالله الشرقاوي: ٥٥سنه _جميلةرغم سنها الكبير -بشرة بيضاء _عيونها خضراء _ حنينه _ شعرها بني ناعم _ محترمة _طولها ١٧٠سم "
(ابو البطل)
"حسن الشرقاوي : ٦٠سنه - رجل أعمال- عيونه عسليه - شعره أسود مع بعض الشعر الأبيض -حنين جدا - عصبي- محترم - طوله ١٨٠سم "
(اخت البطل)
"نورهان الشرقاوي: ١٧سنه _تانيه تجاره _ مش شاطره اوي _ عيونه خضراء - شعرها بني ناعم وطويل - طولها ١٦٥سم -بشرة بيضاء -بجسد مشقوق -تحب القراء والسفر "
(أخو البطل)"حمزه الشرقاوي: رجل أعمال ٢٥ سنه -قمحاوي -عيونه عسلية - طوله ١٧٥سم -شعره أسود -بجسد رياضي - مغرور _ حنين _ يحب السفر و السباحة -بتاع بنات -تخرج من كلية الإدارة العامة "
(بنت عم البطل )
"ندي حسين الشرقاوي: ١٧سنه - عزباء - بشرة بيضاء- عيونها زرقاء- مغروره جدا - شعرها أسود ناعم قصير - تحب محمد الشرقاوي لكن محدش يعرف- تعيش بمنزل عمها حسن الشرقاوي "
(صديقة البطل)
"مايا نور الدين؛ ٢٢سنه عزباء- عيونها سوداء- بشرة بيضاء- طولها ١٧٠سم- طيبة - ذكية - مستوي الاجتماعي جيدا - يتيمة "(البطلة)
"أسماء 🧍♀️"
(من مصر محافظة أسيوط -مستوي الاجتماعي علي قد الحال - تحب امها و اخواتها جدا _ تحب القراءة- رومانسية - عصبية - تحب الفنان تامر حسنيالوصف: طولها ١٦٥سم - عيونه بني - شعرها قصير ناعم- قمحاوية - بجسدمشقوق- ١٦سنه - لمضة- محجبة - مش شاطره لكن ذكية "
(اخت البطلة )
"حسناء: ٢٥سنه عزباء - طيبة - عصبية شوية- بشرة بيضاء- شعرها طويل وناعم - طولها ١٦٩سم - محجبة - بتشتغل في مكتبة "
(اخت البطلة )"حسناء: ٢٥سنه عزباء - طيبة - عصبية شوية- بشرة بيضاء- شعرها طويل وناعم - طولها ١٦٩سم - محجبة - بتشتغل في مكتبة "
(أخو البطلة )
"أحمد : ١٨سنه - قمحاوي - عيونه عسلية- طوله ١٦٦سم - مش مكمل دراسه "(ام البطلة )
"كوثر: ٥٣ سنه -منفصلة - طولها ١٦٩سم -طيبه جدا - محجبة- عيونه بني"
(صديقة البطلة )
"ابتسام علي: قصيرة طولها ١٥٠سم _ بشرة بيضاء- عيونه سودة - شعرها اسود ناعم و طويل - لمضة- محجبة- مش شاطره اوي - مستوي الاجتماعي جيد
أنت تقرأ
عشق من النظرة الأولة 😍
Genel Kurguتحكي عن قصة حب البطل لفتاة فقيرة من النظرة الأولة 😍 تبدأ القصة باعجاب البطل بالبطلة وهي مازالت صغيرة وتبدأ الأحداث المشاكل والرومانسية والحقد من الآخرون للابطال