0.1

507 32 11
                                    

Aptal gibi her gün gittiğim ve bana hiçbir katkısı olmayan okuldan çıkıp yalnız yaşadığım evime geldim. İyi ki herhangi bir ebeveynim yoktu eğer olsaydı bana günümün nasıl geçtiğini soracaktı ya da bunun gibi bir kaç zıvırtı.

Annem ve babam ben 7-8 yaşlarında iken öldürüldü. Kimler tarafından bilmiyorum ancak babam diye adlandırdığım şahıs iyi ki ölmüş zamanında ne kadar dayak yedim ne travmalar atlattım, ya da atlatamadım onun yüzünden bilmiyorum. Annem ona göre daha iyiydi bana kötü davranmıyordu aksine babam bana zarar vermeye çalıştığında beni korumaya çalıştığı oluyordu. Hatta bazen birlikte bir şeyler yapıyorduk. Resim çiziyorduk, bazen bana hikaye bile okuyordu. O şefkatli birisiydi. Babam ise başıma gelmiş en büyük felaketti. Hele ki o yaşta bana yaptığı şeyler...

Okulda adımın tek geçtiği yer hocaların yoklama aldığı zaman sanırım. Aslında pekte umrunda değil ama insanın canı sıkılıyor bu duruma ister istemez.

Ha bir de uyuduğumu düşündükleri için benim hakkımda konuştukları zaman adım geçiyor.

Beni garip buluyorlarmış.

Beni tanımadıkları için böyle söylüyorlar aslında eğlenceli birisiyim ama bunu dışarıya gösteremiyorum çünkü arkadaşım yok.

Okulda bir şey yapmadığım halde kendimi yorgun hissettiğim için ve de başım ağrıdığı için erkenden uyuma kararı aldım.

Sabah kalkıp her zaman olduğu gibi ruhsuz bir şekilde okula gittim. Her şey o kadar monoton ki içimde asla heyecan olmuyor.

Burası benim için bir tip tatil yeri gibi ama zevk almıyorum. Sadece gelip para verip bir süre kalıp gidiyorum. Acaba bir arkadaş grubum ya da sadece bir arkadaşım bile olsa nasıl olurdu diye her gün bir şeyler düşünüyorum. Gerçek olmayacağını bildiğim bir kaç şey diyelim biz ona.

Mükemmel bir okul gününün daha sonuna geldiğimde evimde beni ne beklediğini bilmeden evime geldim.

Salona girdiğimde karşımdaki koltukta birisi oturmuş, bana bakıyordu.

Korkak birisi değilim ama salonumda tanımadığım birisini görmek beni ürkütmüştü.

"Sen de kimsin?" Dedim duraklayarak.

"Bir arkadaş."

~
Selamlarr selamlar

Başlangıç olarak ilk yorumlarınızı alayım hemen buraya

Çok güzel bir kurguyla geldimm umarım güzel okunmalar alır çünkü en çok içime sinen kitap bu oldu

Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin sizleri seviyorum.

Bilinmez Kişi B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin