Yemekten sonra salona geçip televizyonu açtım. Sanırım en son 5 yıl önce falan izlemişimdir. Hiç işim olmuyor bunlarla.
Evdeki misafir olmasa daha da açmazdım ama nezaket olsun işte.
Evet, evime benden izinsiz giren birine hizmet ediyorum resmen.
"İzlemek istediğin bir şey var mı?"
"Tercihim senden yana." Dedi oturduğu yerden yüzüme dik dik bakarken.
"İyi ben seçeyim izleyeceğin şeyi." Dedim televizyona dönerek.
Aslında demek istediğini anlamıştım ama rahatsız olduğum için anlamamış gibi yapmak daha çok işime geldi.
"Televizyonu kapat, seninle konuşmak istiyorum."
"Ama ben istemiyorum. İzle işte televizyon."
"Sana kapat dedim şunu." Dedi sert ses tonu ile. Hızlıca kapatıp kendimi ona çevirdim ilgimi ona vermiş gibi.
"Beni ikiletme, sevmiyorum."
Şu an neden ev benim değilmişte ben onun evinde kalıyormuşum gibi hissediyorum.
"Tamam işte kapattım, ne konuşmak istiyorsun, konuş." Sesim bir tık yükselmişti.
"Bak biraz önce ne güzel tatlı tatlı konuşuyorduk, bozulmasın ortam."
Ne demek istiyor bu bi anlasam derdim kalmayacak.
"Peki, tanışalım. Madem evimde yaşıyorsun seni tanımak istiyorum."
"O zaman şöyle yapalım ben her sabah sana kendim hakkında bir şey söyleyeyim sen de bana."
"Olur, ama genel bilgileri işte adı falan şimdi söyleyelim."
"Hayır yarın öğrenirsin belki."
"Of neden değişik şeyler yapmak zorundayız insan gibi tanışalım işte."
"Çünkü ben böyle istiyorum. Aksi bir şey söylemek ister misin?" Gözlerimin içine öyle bir baktı ki söylesem öldürür gibiydi. Belli ki başka bir şansım yoktu.
"Tamam yarın tanışmamız başlasın öyleyse. Ben odama gidiyorum sen de buralarda takıl iyi akşamlar." Dedim ve koşar adım odama geldim.
Gerçekten değişik birisi, bir iyi bir kötü ve evden atmam gerekirken aptal aptal işlerle uğraşıyorum.
Neyse en azından evde konuşacak insan oldu. Kötü mü oldu?
Kapımı yalnızca kapatıp kendimi uykuya bıraktım.
..
"Uyan, okula geç kalacaksın." Birisinin hem dürtmesi hem de sesi ile uyandım.
Gözlerimi açmadan yatmaya devam ederken bir anda odamdaki adamın farkıyla kendime gelip gözlerimi sonuna kadar açtım.
"Senin ne işin var odamda! Ben demedim mi odama girme diye."
"Bağırma."
"Çık odamdan." Bağırdım.
"Sana bağırma dedim." Sesi kısık ancak şiddetli ve sinirli çıktığı için ürktüm.
"Sanki gelip siktik. Hazırlan, okula geç kalıcan mal. Hadi çıkıyorum odandan." Dedi ve olduğu yerden ayrılıp yavaş adımlarla odadan çıktı.
Sanki okul çok umurumda da gelip uyandırıyor. Gelme dedim ya odama kardeşim ne geliyorsun odaya korkuyoruz işte.
Kendi kendime düşünme seansım bittikten sonra salona, yanına gittim.
Anlık düşünce ile okula gitmeme kararı aldım. Onu gerçekten tanımam lazımdı.
Evden kovmaya çalışsam ters çıkıyor bari tanıyıp kendi gardımı alayım.
"Gitmeyecektim bugün okula gelip neden uyandırıyorsun? Zaten odama da girmişsin." Sanki önceden karar vermişim gibi davranmanın kime ne zararı var.
"Yalan söyleme okula gidecektin."
"Yalan söylemiyorum.
"Haha komik şaka. Neyse madem yalan söylüyorsun bugün sana bilgi vermeyeceğim eğer uslu olursan belki yarın bir şeyler öğrenirsin hakkımda."
"Alt üstü seni tanıyacağım diye ne bu trip, tatava. Nesin sen bı özelliğin mi var?"
"Madem öyle neden beni merak ediyorsun. Etme. Önemli biri değilsem bilmenin de bir önemi yok."
"Abicim mal mısın sen? Ne alakası var onunla. Evimde kalıyorsun evimde."
Konuşmam bitip tam nefes alacakken, alamadım. Çünkü boğazımı sıkmaya başladı.
Elimi elinin üzerine koyup çekmeye çalıştım.
"Çek e-lini nef-es alamıyorum." dedim zorla. Sonunda elini ittim ve zorla nefesimi düzene koydum.
"Benimle düzgün konuş." Dedi tekrar koltuğa oturuken. Sanki biraz önce beni öldürmeye çalışmamış gibi sakindi.
Cevap vermeden mutfağa gittim ve su koyup içtim.
Kimin nesidir bilmiyorum ama deli olduğu kesin ve benim onu bir şekilde bu evden çıkartmam lazım.
~
SelaamBölüm nasıl olmuş??
Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyinn
Bu arada ben bölümleri atmadan önce çoktan yazmış oluyorum ama okunmasının biraz yükselmesini beklediğim için bölümler geç kalıyor.
Bunu söylememin sebebi bundan sonraki bölümleri de böyle atacağımdan kaynaklanıyor, ortalama 50 okunma kadar olunca yeni bölümü atıyorum. Bilin istedimm
Kendinize iyi bakınn sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmez Kişi B×B
Short Story(TAMAMLANDI) "Sen de kimsin?" Dedim duraklayarak. "Bir arkadaş." Başlangıç tarihi 12.04.2022 Bitiş tarihi 09.05.2022