Pov: Juul
De bel ging. Ik was nog bezig met mijn haar. "Robin kan jij even open doen?" Riep ik. "Ik ga al!" Ze deed open. Na een tijdje hoorde ik ze praten op de gang. "Ja ze is nog haar haar aan het doen." Hoorde ik Robin zeggen. Ik had een bos bloemen en chocola voor hem gekocht. Of eigenlijk had Robin het gedaan maar het was mijn idee.
Na ongeveer vijf minuten was ik klaar met mijn haar. Ik deed nog stel wat make up op en liep naar de woonkamer. Robbie zat op de bank, maar toen ik binnen kwam lopen stond hij meteen op. Hij gaf mij een bosje bloemen en een kus op de wang. "Hallo Robbie, jij ziet er goed uit." Ik zag hem blozen. Wat een cutie. "Dankjewel, jij ook" ik liep naar het aanrecht en pakte de bloemen en de chocola. "Alsjeblieft" hij pakte het van mij aan. "Had nou echt niet gehoeven, maar dankjewel" hij had een Brabants accent. Hij zag er echt goed uit. "Zullen we dan maar gaan?" Vroeg hij. Ik knikte. "Doei! En vooral vieze dingen doen hè!" Zei Robin. Ik keek haar met een boze blik aan en zag dat Robbie een beetje moest lachen.
We kwamen aan bij het cafeetje. We hadden het heel gezellig en we hadden lekker gedronken en gegeten. We gingen naar de bar van het cafeetje oh af te rekenen. "Ik trakteer wel" zei robbie. "Oh nee dat hoef je echt niet te-" maar hij had al zijn pinpas op get apparaat gelegd. We liepen het café uit. "Ik vond het heel gezellig." Zei ik. "Ja, ik ook. En, uh, wil je dat ik je naar huis breng?" "Ja, als je wilt mag je daar nog even blijven" hij keek me een soort van opgelucht aan. "Ja hoor" "oké dan app ik Robin even" ik pakte mijn telefoon uit mijn tas. Er was een appje van Robin.
Robin: ik ga eff koffie halen dus ik ben waarschijnlijk niet thuis als jij komt
Ik: oké, ik breng robbie mee naar huis
Robin: oh, dus het begint al serieus te worden?
Ik: Robin, ik ken hem pas 2 dagen
Robin: ja weet ik
Ik: nou ik ga doeii
Robin: doeii veel plezier"Robin is niet thuis, ze gaat effe koffie halen. Ze is er over ongeveer twee uur denk ik." "Twee uur? Duurt het zolang om koffie te drinken?" Ik moest lachen. "Nee, alleen meestal gaat ze dan nog de stad in enzo." "Oh, ja dat verklaart veel"
We waren bij mijn huis. Ik pakte een bakje chips en deed de bloemen die ik van hem had gekregen in een vaas. "Wil je een film kijken?" Vroeg ik. "Uh, ja oke" zei hij. Ik ging op de bank. "Je mag wel naast mij komen zitten hoor" hij kwam naast mij zitten. Toen merkte ik dat hij zijn jas en schoenen nog aan had. "Oh geef je jas en schoenen maar ik leg ze wel even bij de kapstok" "oh dankjewel" hij deed ze uit en gaf ze aan mij.
We hadden uitgekozen om Harry Potter deel 1 te kijken. We hadden allebei nog nooit Harry Potter gekeken dus het leek ons wel leuk om het te kijken, aangezien heel veel mensen dit een hele leuke film serie vinden.
Pov: Robbie
Toen we middenin de film zaten, voelde ik opeens een hoofd op mijn schouder vallen. Ik keek en zag dat ze in slaap was gevallen. Naast mij lag een dekentje dus ik probeerde die over haar heen te leggen. Ik kreeg een berichtje van Matthy.
Matthy: yoo hoe gaat de date;)
Ik: ja is heel gezellig, we kijken een film, ze is in slaap gevallen op mijn schouder
Matthy: romantisch hoor
Ik: tief toch lekker op
Matthy: hahah, maar waar eet je?
Ik: ik heb eigenlijk geen idee
Matthy: oke laat maar weten:)Ik hoorde de voordeur open gaan. "Ik ben thuis!" Hoorde ik. Het was haar vriendin. Ze kwam de woonkamer binnen. "Zo zo, lig je lekker, Juul?" "Ze slaapt" zei ik op een verluister toon. "Oh maak je maar geen zorgen hoor, die slaapt door alles heen. Hé maar wil je wat pizza? Ik had voor de zekerheid wat meer gekocht omdat ik niet wist of jij er nog zou zijn" ik mocht die Robin wel. Natuurlijk niet zo veel als dat ik Juul mocht, maar Robin leek me wel een leuke vriendin. "Ja is goed" ze deed de pizza in de oven.
A/n: hooiii, ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden. Ik ga denk ik proberen om één keer per dag een hoofdstuk te plaatsen, als dat niet lukt, jammer:)) maar geniet nog van het lezen en bedankt voor het lezen van mijn verhaal:))
-Lisa