Pov: Juul
Ik werd wakker. Ik voelde mijn hoofd ergens op leunen. Shit, het was de schouder van Robbie. Oh nee dit is zo gênant, ik was in slaap gevallen tijdens de film. Ik ging rechtop zitten. "Héé je bent wakker" oh nee, Robin was hier. Voor de rest was het niet heel erg, alleen die gaat me voor altijd plagen met dit. "Sorry dat ik in slaap ben gevallen. Oh ik wil ook wel een stukje pizza." Robin gaf me een bord met een stuk pizza. "Dankjewel. Robin ben je hier allang?" Ik nam een hap van de pizza. "Neh, half uurtje ofzo." "Hé ik moet gaan, ik ga denk ik een video opnemen en ik moet Raoul nog helpen met een kastje in elkaar zetten" "oh ja ik zou je wel even uitlaten" ik ging met hem naar de kapstok. "Ik vond het heel gezellig. En sorry nog dat ik in slaap was gevallen." Hij deed zijn jas en schoenen aan. "Oh nee is niet erg. Ik vond het ook heel leuk, als je nog een keer iets wilt doen app je me maar" "zeker, nou ik zie je later!" Hij gaf een kus op mijn wang. "Doei!" Zei hij nog en ik deed de deur dicht.
Pov: Robbie
"En, hoe was het?" Vroeg Koen meteen. "Ze was op zijn schouder in slaap gevallen." Zei Matthy. Ik keek hem een beetje boos aan. "Zo zo, ik wist niet dat het al serieus begon te worden." Raoul stond met een biertje in de keuken. "Het is nog niet serieus. Ze gaat me waarschijnlijk nog wel appen. Hoop ik." "Tuurlijk gaat ze je appen. Laten we nu die kast doen" ik liep met raoul naar boven.
Toen het kastje klaar was besloot ik de video op te nemen. Ik liep naar mijn kamer een checkte nog even snel mijn telefoon. Ik zag een berichtje van Juul.
Juul: heey, sorry ik was nog een beetje moe toen je weg ging, dus ik was misschien een beetje droog en irritant aan het doen. Maar ik vond het oprecht leuk, wanneer wil je nog een keer iets doen? Als je tenminste nog iets wilt doen.
Ik vond het fijn dat ze me had geappt en dat ze nog iets met me wou doen. Ik appte haar terug.
Ik: hey Juul, ja ik vond het ook leuk. Als je wilt mag je wel een keer bij ons langskomen? Dan kan ik je nog even voorstellen aan mijn vrienden. Hier is mijn adres:
Juul: top! Wanneer bijvoorbeeld?
Ik: komt vrijdag goed voor je uit?
Juul: oh dan moet ik werken, zaterdag?
Ik: ja is goed!
Juul: okee tot dan!*vrijdag*
Pov: Juul
Ik was nog aan het werken achter de kassa. Het liefste wilde ik echt goed werk hebben, maar dat is me nog niet gelukt om te vinden en ik moet wel geld verdienen, dus besloot ik maar om even bij Albert Heijn te werken. Er kwam iemand afrekenen die ik ergens van herkende, ik was alleen niet zo zeker van wat. En zo te zien herkende hij mij ook. "Hey, jij bent toch Juul?" Vroeg hij. "Uuh, ja, ja dat ben ik." "Ik ben die vriend van Robbie die ook in het restaurant zat." En toen herkende ik hem weer. "Ik hoorde dat je morgen komt?" "Ja, ja dat klopt." "Leuk, maar uuh ik ga maar weer, ik zie je morgen!" "Tot morgen!"
Ik en Robbie hebben heel veel geappt en gebeld de afgelopen week. Ik begin hem veel leuker te vinden, maar ik ben bang dat ik al in zijn friendzone zit, maar dat zien we wel.
Het was zes uur en ik was klaar met werken. Ik fietste naar huis en ging naar mijn kamer. "Wil je pasta of soep?" Riep Robin vanuit de keuken. "Soep!" Robin kon hele lekkere soep maken.
Ik appte Robbie.
Ik: hoelaat zal ik morgen komen?
Robbie: vanaf 12:00, dan is sws iedereen wakker
Ik: okeeIk ging avond eten en daarna slapen. Ik had echt zin in morgen.