Het is een week later. Dit weekend gaan ik en Robbie naar het hotel. Ik ben vaak bij hun geweest en zij ook af en toe ook bij ons. Robin heeft nu iets met Koen en ze was heel blij toen ze hoorde van mij en Robbie. Vandaag gingen we bij hun slapen dus ik en Robin waren ons aan het omkleden.
"Vindt Koen dit sexy denk je?" Ze kwam binnen met een groen jurkje aan.
"Ik ben Koen niet, maar ik zal niet liegen, het staat je behoorlijk goed" ze glimlachte.
Ik pakte mijn lippenstift en smeerde een beetje op mijn lippen.
"Jullie zijn echt goed samen. Robbie is zo verliefd op jou."
Ik moest blozen van haar opmerking.
"Ik ook op hem, natuurlijk. Maar jij en Koen ook op elkaar hoor."
Ik zag haar lachen in de spiegel.
"Ja, we zijn gewoon smoorverliefd" ze gaf me een duwtje.
"Ja, smoorverliefd."We belde aan, Koen deed open.
"Wat zien jullie er lekker uit" hij liet ons binnen.
"Ga je nou vreemd?" Zei Robin voor de grap.
"Sorry schat het was een ongeluk!" We moesten lachen, het is een soort inside Joke die zomaar is ontstaan.
"Héé lieverd!" Robbie kwam aan lopen en gaf me een knuffel.
"Bier staat al klaar"
We liepen de woonkamer binnen. Lieke was er ook!
"Héé! Leuk dat jullie er zijn." Ze liep naar ons toe en gaf een knuffel.
Matthy gaf ons een flesje bier.We hebben het heel gezellig gehad. We hebben een film gekeken en karaoke gedaan en we zijn een beetje bezopen. We zagen uiteindelijk dat het al 1:00 was dus we besloten om te gaan slapen.
Ik sliep bij Robbie (natuurlijk).
Ik was echt heel moe, dus ik ging naast Robbie liggen en viel bijna meteen tegen hem aan in slaap.Pov: Robbie
Ze lag lief tegen me aan te slapen. Ik kon nog niet echt slapen, dus ik speelde een beetje met haar haar. Natuurlijk wel voorzichtig, zodat ze niet wakker werd. Een tijdje later voelde ik me niet heel goed, dus liep ik naar beneden om een paracetamol te slikken. Toen ik beneden kwam, zag ik matthy daar ook zitten.
"Héé, kom je voor de paracetamol?" Zei hij.
"Ja, zijn er nog over?"
"Meer dan genoeg" hij gad me een pakje.
"Bedankt. Voel je je erg slecht of?"
"Neh, ik kan gewoon niet goed slapen. Heb nog even voetbal herhaling gekeken." Hij nam een slok van zijn water. "Hoe is het met jouw en Juul?"
"Goed, vind ik dan."
"Hou je van haar?"
"Wat? Ja tuurlijk."
"Oké"
"Hoezo?"
"Weet niet, vroeg het gewoon."
"Ziet het er niet zo uit dan?"
"Wat?"
"Dat ik van haar houd?"
Matthy lachte een beetje. "Tuurlijk niet, twijfel daar niet aan"
"Moet ik haar meer liefde geven? Hoe dan? Heb je tips? Ik- ik- wat nou als ze denkt dat ik haar niet leuk vind?"
"Robbie maak je niet druk! Vraag het anders morgen aan haar, of vertel haar gewoon dat je echt van haar houd"
"Oké, bedankt."
"Graag gedaan maatje, zullen we nu voetbal kijken?"
"Is goed, maar niet te lang. Ik wil weer naast haar liggen."Pov: Juul
Wat is het toch een lieverd.
Ik liep terug naar zijn kamer.SORRY VOOR GEEN HOOFDSTUKKEN IK GA WEER MEER SCHRIJVEN!!!