Hoofdstuk 6✨

549 8 3
                                    

Pov: Juul

"Ben je al klaar?" Robin stond nog steeds in de badkamer har make up te doen. "Bijna!"
We hadden besloten dat zei ook mee ging. Ze had toch niks te doen.

"Ik rijd!" Robin pakte de sleutel van het haakje. We kwamen aan bij het huis. Het was best wel groot met een mooie tuin, maar je kon wel zien dat het niet goed verzorgd werd. We belde aan. Een jongen die ik nog niet kende deed open. "Heey, jullie zijn denk ik de vrienden van Rob. Ik ben Milo." "Ja dat zijn wij. Ik ben Juul en dit is mijn vriendin en huisgenoot Robin." "Hai" zei Robin. We hadden een fles wijn gekocht. "Héé daar zijn jullie" Rob kwam aanlopen. Hij had ons een kus op de wang. "Kom binnen, dan stel ik jullie nog even voor aan de andere"

We liepen naar de woonkamer. Het huis was ruim en het leek me niet slecht om er te wonen. "Wonen jullie allemaal hier?" "Nee, Milo woont alleen" we kwamen de woonkamer binnen. "Yoo!" ik herkende Matthy's stem. "Hij ziet er niet slecht uit" fluisterde Robin. Ik moest een beetje lachen. "Dit is Koen, en die daar lunch staat te maken is raoul. Oh en sorry hey ziet er hier een beetje raar uit, maar dat komt omdat we net een video hebben opgenomen."

We hebben veel gezellige dingen gedaan. We hebben geluncht, (Raoul kan trouwens echt heel goed eten maken) en we hadden karaoke gedaan. Niet voor een video, maar gewoon voor de leuk. Het was uiteindelijk 17:00 en we besloten om een film te kijken. Ik ging naast Robbie en Robin.

We waren halverwege de film, en ik merkte dat Robbie twijfelde of hij zijn arm over me heen moest doen of niet. "Mag wel hoor" en hij deed het. We vielen allebei in slaap, mijn hoofd op zijn schouder en zijn hoofd op mijn hoofd. (Hopelijk weet je wat ik bedoel)

A/n: heey dus sorry ik was helemaal vergeten om een hoofdstuk te maken dus deze is een beetje kort sorry!!

Nieuwe liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu